הצלחה אדירה לפסטיבל כיף לי 2012


להאזנה לתוכן:

לראשונה התקיים בפסח באשדוד פסטיבל "כיף לי", עוד שיתוף פעולה מוצלח בין החברה העירונית לתרבות באשדוד עם היוצר והמנהל האומנותי אלי ניסמן, שהוכיח את עצמו גם הפעם בהפקת מופע מרהיב ,שמח ,ססגוני ומרתק

האירוע נערך באודיטוריום לתרבות ע"ש רמי נעים באשדוד באולם שהיה מלא מפה לפה וכל הכרטיסים אזלו כבר לפני כ שבועיים ובשבוע האחרון המשיך הביקוש הרב אולם ההפקה לא יכלה להענות לו ומאות משפחות נוספות מרחבי הארץ שנחשפו לפרסום הארצי הרב אודות האירוע וביקשו לרכוש כרטיסים הושבו ריקם . ההפקה מבטיחה כי באירועים דומים נוספים ינתן בעתיד מענה לביקוש הרב ויערכו מספר מופעים בהתאם.  קהל רב של ילדים ,הורים ואפילו סבים וסבתות שגדש את האולם נהנה מאוד ממופע מוצלח וססגוני שכלל בין השאר את "הכבשה שושנה" ,ילדים זמרים ,אומנים,לוליינים ,המון אטרקציות ,חידונים עם פרסים ועוד אולם מי שהפתיע וגנב את ההצגה הפעם בנוסף לילדים,לצוות אומנויות הקרקס והכבשה שושנה היה דווקא המנחה בריו למה בביצוע השחקן אורן בר יהושפט ,דמות חדשה ופחות מוכרת עדיין לקהל הרחב שקיבל בפסטיבל כיף לי הזדמנות להציג את כישוריו וזכה להמון תגובות חיוביות והצליח לבדר את הילדים בין הקטעים השונים. כמובן שגם המחווה לנעמי שמר בביצוע הילדים והזמרת יוליה פלדשרוביץ זכה לתגובות חמות מאוד וגם קטע הבועות המיוחד בביצוע צוות אומנויות הקרקס בניהולו של סלבה נוסינסקי. הביצועים המרהיבים והמיקצועיים של להקת פרחי אשדוד בהדרכתה של יבגניה שור ושל להקת הלוואי בהדרכתה של לריסה שילין וקבוצת האומנויות של בי"ס צמח באשדוד כמו גם בנות דואט אל - על גם הם זכו לתגובות חמות והצליחו לתת למופע את הצבע והאווירה החגיגית.

בין לבין הילדים למדו על חג הפסח באמצעות חידונים נושאי פרסים ויצאו הביתה עם שי נחמד וחוויה שלא ישכחו.

הקהל היה מרותק במשך שעתיים וחצי למופע והשמחה ששררה באולם ובלב של כולם עשתה את חג האביב הזה למיוחד ומהנה להורים ולילדים .
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה