מימונה בפארק בן גוריון


להאזנה לתוכן:

באשדוד שומרים על המוסרת וחגגים את המימונה ב 15.4 החל מהשעה 13:00 פארק בן גוריון ליד המשטרה.
הפנינג מוזיקלי עם אייל גולן ,אתי ביטון ,מורן קריטי,חיים זריהן ואיציק קלה.

 בהפנינג מוזיקלי עם אייל גולן ,אתי ביטון ,מורן קריטי,חיים זריהן ואיציק קלה. אלפים מתושבי אשדוד עתידים להתייצב בפארק "בן גוריון " לחגוג באווירה נעימה במזג אוויר אביבי את חג המימונה בחיק הטבע ולצלילי להיטיהם של אייל גולן,אתי ביטון ,מורן קריטי ואיציק קלה. ראש עיריית אשדוד ,ד"ר יחיאל לסרי, רואה באירוע ביטוי נאמן ועממי המאפשר לאלפי תושבים לחוג את החג לצד אירוח משפחות ולצד הכנס האקדמי העוסק בהיסטוריה ובמורשת של יהדות מרוקו.

באירוע הצפוי ב"פארק בן גוריון" יעלו כוכבים רבים על במה אחת :

אייל גולן ,עתיד להשמיע להיטים  מאלבומו החדש "נגעת לי בלב" ובינהם "כשאת איתו","אושר אמיתי","שובי ילדונת" ולהיטים נוספים של מי שמוגדר,ללא עוררין, כמלך המוסיקה הים תיכונית בארץ.

הזמרת אתי ביטון תשמיע את "מתנה" ולהיטים נוספים מתוך אלבום הבכורה- "פתגם סיני"(בעיבודו  ובהפקתו המוזיקלית של יעקב למאי).

הטרנד הנוכחי  במוזיקה הים תיכונית :חזרה  אחורה מהפופ לכיוון שורשי יותר. מורן קריטי,הוא אחד השמות הבולטים שהוזכרו בסצנת  המוסיקה המזרחית והים תיכונית המלאה בכישרונות כמי שעשויים לפרוץ בשנה הקרובה. קריטי שהוציא את אלבום הבכורה שלו, שכולל שירים כמו "מטען של רגשות", "שלי ושלך", "מתרחקת", "כשתסלחי", "אלופה" ו"קרוב אלייך".

על ה"חפלה המרוקאית" יופקד חיים זריהן,זמר ופייטן בעל מוניטין של מי שבקיא בפרטי הפרטים של שירת יהודי מרוקו.
זריהן,לבטח ילהיב את הקהל במחרוזת שירים בשפה הערבית מג'רבית ובינהם :
" ממה שלי ","יא רייח" ופיוטים רבים שיזכירו לקהל את בית אבא.
אחרי סיבוב הופעות קיץ מוצלח במיוחד שבשיאו 2 הופעות סולד-אאוט בקיסריה, איציק קלה, אחד מהאמנים המוערכים ביותר בז'אנר הים תיכוני בישראל, מגיע אלינו לאשדוד.
איציק קלה המשתבח עם השנים כיין טוב, הוציא קרוב ל 30 אלבומים, מכר מאות אלפי עותקים וזוכה לביקורות מרהיבות ולאהדה חסרת תקדים בשטח.

ניסיון העבר מצביע על אירוע ה"מימונה בפארק" כאירוע עם הפקה הדוקה שמקל על אלפי החוגגים לצלוח את החגיגה העממית  בסדר מופתי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה