לשכת הגיוס באשדוד


להאזנה לתוכן:

תחום הנוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי נרתם לגיוס בני נוער מאשדוד לשירות צבאי משמעותי

 

לשכת הגיוס באשדוד.

תחום הנוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי נרתם לגיוס בני נוער מאשדוד לשירות צבאי משמעותי

 

חשבתם שמבצעים בצה"ל זה רק בשטחי האויב?אם כך טעות בידכם לאחרונה ( ה-23 באפריל) נערך מבצע של "לשכת הגיוס באר- שבע"  בשיתוף עם המרכז להכוונה לשירות משמעותי בצה"ל במרכז העירוני לנוער על שם קופף-תחום הילדים והנוער שברובע ב'.
לשכת הגיוס הגיעה לאשדוד וערכה יום פתוח לבני הנוער בעיר המועמדים לשירות בטחוני בצה"ל.

ליום הפתוח במרכז העירוני לנוער על שם קופף הגיעו אליו לא פחות מ- 350 נערים ונערות ,בחישוב מהיר מדובר בכמעט פי שניים ממספר המלש"בים (מועמדים לשירות בטחון) המגיעים ליום פתוח מרחבי בלשכת הגיוס בבאר-שבע.

היום הפתוח נתן מענה לכל השאלות , הבעיות והצרכים של הנערים בדרך נוחה ונגישה על מנת להקל על הנערים את תהליך הגיוס.ביום הפתוח התקיים גם מיצג חילות  בו הגיעו נציגים מיחידות צה"ל והסבירו בשטח על יחידותיהם.בשטח יכלו הנערים להיפגש עם מש"קיות ת"ש(תנאי שירות),רופאים,מדור בייני"שים (בני ישיבות),הסדרי צו ראשון, פסיכוטכני ועוד'. הנערים הגיעו עם הוריהם או בליווי מדריכים ועברו יחד בין התחנות.

מפקדת לשכת הגיוס סא"ל ענת אלון נכחה במקום ונתנה יחס אישי ומענה פרטני לבני הנוער שפנו אליה.כמה מפקדים בכירים הגיעו להתרשם מן האירוע הראשון מסוגו ואף כמה אישים בכירים מעיריית אשדוד ביניהם ראש העיר -ד"ר יחיאל לסרי , שהשקעה ערכית בחינוכם של בני הנוער היא בראש מעייניו,מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי -יגאל גמליאל וראש מינהל החינוך -אריה מימון.מרכז ההכוונה לשירות משמעותי פועל באופן שוטף ורציף כל השנה  במרכז העירוני לנוער בשדרות ויצמן 18 ונותן מענה לכלל הפניות של הנערים בנושאי צה"ל הן בהיבט הטכני והלוגיסטי והן בהיבט הערכי חינוכי.במרכז משרתים חיילים, מד"נים(מדריכי נוער) וחיילי נח"ל דרך מרכז ההדרכה העירוני והוא פתוח במהלך השבוע לכל דורש.בעיריית אשדוד ובחברה העירונית לתרבות הפנאי מאמינים כי הצלחתו המוכחת של היום הפתוח תוביל בני נוער רבים  בעיר להתגייס ולשרת שירות משמעותי בצה"ל.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה