להאזנה לתוכן:



מופע בידור חגיגי לכל המשפחה בחוה"מ פסח בהשתתפות "הכבשה
שושנה" ,ילדים זמרים ,אומנים,לוליינים , חידונים נושאי פרסים ואטרקציות.

 

 

מופע הבידור החגיגי לפסח לילדים ולכל המשפחה שיערך באודיטוריום "נעים לתרבות" יהיה בהשתתפות "הכבשה שושנה" ,ילדים זמרים ,אומנים,לוליינים ,המון אטרקציות ,חידונים נושאי פרסים ועוד. את האירוע יזם מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית,בוריס גיטרמן, שעמד על הצורך לאפשר לתושבי העיר בילוי וחוויה אמנותית איכותית וחינוכית לכל המשפחה במהלך חול המועד פסח.

האירוע בהפקת  תחום תרבות עולים ומתנ"ס "עוזיאל" בחברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד יאחד על במה אחת את "הכבשה שושנה",ילדים זמרים ,אומנים ולוליינים שיעלו ביחד מופע מיוחד לפסח בהפקה מקורית חדשה וחגיגית.

בין השאר המופע יערוך מחווה מיוחדת לשיריה של נעמי שמר ,כלת פרס ישראל ואחת המלחינות והפזמונאיות החשובות והאהובות בזמר העברי.

כמו כן, "הכבשה שושנה" תארח את כל הילדים וההורים ותבצע מחרוזת שירים של הכבשה שכולם אוהבים ובהם :"איפה העוגה", "למי יש יומולדת", "שלום ובוקר טוב","בא לי מסיבה לי", "חיבוקי", "הכבשה שושנה", "זה הבית שלנו", "כאן נולדתי" ועוד... קטעי הקישור במופע כוללים חידונים על אגדת פסח,והילדים ישתתפו במהלך האירוע בחידונים נושאי פרסים. באירוע ישתתפו אומנים מקומיים ובהם : הזמרת והשחקנית יוליה פלדשרוביץ, להקת "פרחי אשדוד",להקת "הלוואי", קבוצת אומנויות קרקס, צמד הבנות  "אל-אל", ורבים אחרים.

פסטיבל "כיף לי" גם ברשת גימל 97.8 של קול ישראל:  רשת גימל של קול ישראל תקדיש ספיישל מיוחד לקראת פסטיבל כיף לי שיערך בחול המועד פסח באשדוד ב 3.4.12 משעה 11 בבוקר בתוכניתו של השדר  מנחם פרי במסגרתו יושמעו שיריה של נעמי שמר לה יערוך פסטיבל "כיף לי" מחווה מיוחדת.

 

פסטיבל "כיף לי" 2012 ,מפיק אחראי:ויטלי סלוצקי, מנהל אמנותי: אלי ניסמן ,

מפיק בפועל:אריה מוסקוביץ.

חול המועד פסח ,9 באפריל משעה 17:30 באודיטוריום "נעים לתרבות" ,

רח' ביאליק 10, אשדוד.  מחיר מסובסד מיוחד של 30 ש"ח בלבד .

מספר הכרטיסים מוגבל וכדאי מאוד ולהזמין מראש.להזמנת כרטיסים :
טל' הקופה 08-8671536

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה