נבחרה מנהיגות חדשה לנוער


להאזנה לתוכן:

נבחרה מנהיגות לנוער באשדוד

 

נבחרה מנהיגות לנוער באשדוד.

גיא רחמים דנינו, תלמיד כיתה יא' בביה"ס התיכון מקיף א' נבחר ליו"ר החדש של מועצת הנוער העירונית.

 

קיומה של מועצת התלמידים והנוער ברשות אינה רק בגדר בחירה, החל מיולי 2011 נכנס לתוקפו חוק "הרשויות המקומיות, מנהל יחידות  נוער ומועצת התלמידים והנוער" המחייבת כל רשות להקים מועצה הנבחרת אחת לשנה ע"י בני הנוער להיות גורם מחולל ומוביל בלתי נפרד בקרב מקבלי ההחלטות בקרב בני הנוער.בתאריך ה-23/2/2012 התקיים "יום מנהיגות" עירוני בסימן בחירות יו"ר מועצת הנוער העירונית  ביום זה התקבצו להם יחדיו נציגים מכל מועצות התלמידים בבתי הספר ונציגים מכלל ארגוני הנוער בעיר . יום זה היווה חגיגה אמיתית לחברת הנוער בעיר תוך שילוב שני ערכים מובילים בקרב בני הנוער באשדוד: מנהיגות ודמוקרטיה. את יום זה תכננו והובילו חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית . בשיאו של היום התקיימו בחירות לתפקיד יושב הראש של מועצת התלמידים והנוער.  שני המתמודדים: רויטל אברלין וגאי רחמים דנינו ישבו על הבמה בפני כל הקהל, הציגו את מצעם , ענו לשאלותיהם של ד"ר יחיאל לסרי- ראש העיר, לשאלת אריה מיימון- ראש מינהל החינוך ולשאלתו של יגאל גמליאל- מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי ולשאלות הנוער בקהל וניסו לשכנע במשנתם, כוחם ורצונותיהם לשנות ולהוביל את הנוער בהווה ובעתיד בעיר.

בסיום יצאו בני הנוער והצביעו בעשר קלפיות: נציגי מועצת הנוער העירונית היוו 40% ושאר הנוער (200 במספר) 60% בשקלול ההצבעה. במעמד החגיגי והמרגש הוכרז יו"ר מועצת הנוער העירונית הנבחר לשנת 2012  יושב הראש החדש גיא רחמים דנינו, תלמיד מקיף א' בכיתה יא' , נציג תנועת הנוער העובד והלומד במועצת הנוער ובנוסף מכהן כסגן יו"ר מועצת התלמידים והנוער המחוזית - במחוז הדרום.

לאחר בחירת היו"ר המשיכו חברי מועצת הנוער העירונית בבחירות פנימיות  בהן נבחרו בעלי תפקידים משמעותיים להנהגת והובלת המועצה העירונית .

מזל שאלתיאל,ראש תחום נוער בחברה העירונית סיכמה את האירוע - "אני מאמינה במועצת הנוער העירונית וביכולתה לקדם את מאוויי הנוער בעיר. מכאן אני קוראת לבני הנוער לקחת חלק בפעילות המועצה ומבקשת מכל אחד לקחת אחריות כאזרחים ותושבים ולפעול למען חברה צודקת וטובה יותר". לדבריהם של חברי מועצת הנוער העירונית בליווי שחר בירן ובהנחיית מנהלת מרכז ההדרכה העירוני תהילה עמר-" ללא תמיכת כל השותפים, דרך כל הארגונים, לא יכולנו להוביל יום כל כך מוצלח  חגיגה אמיתית של דמוקרטיה בחברת הנעורים. אנו מאחלים להמשך של שיתוף פעולה כאשר הנוער במרכז החשיבה והעשייה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה