המסע הרוחני של אסף בר.


להאזנה לתוכן:

ג'ואי בר יוצא למסע בין ספריות ארצנו, ובהרצאה מרתקת יאפשר לקוראיו לפגוש את מי שעומד מאחורי הסיפור 'גן עדן על פני האדמה' ספרו השלישי והחדש.

 עשר ספריות שונות ברחבי הארץ, יארחו את ג'ואי, שבהרצאה אינטימית יספר את הסיפור המרתק של המסע בנבכי התודעה האישית והקולקטיבית וההזדמנות לשאול את עצמנו את כל השאלות הקיומיות. ג'ואי בר, שפרסם לאחרונה את רב המכר "גן עדן על פני האדמה" (ספרו השלישי שיצא במהדורה דיגיטלית בלבד), יוצא למסע בין הספריות המרכזיות בישראל, ובהרצאה ייחודית יאפשר לקוראיו להתוודע לעולמו הפנימי תוך מסע רוחני מרתק.מסע הספריות של ג'ואי בר יפתח בעיר הולדתו, אשדוד, בספריה העירונית - יום שני, ה-27 בפברואר בשעה 20:00 (הכניסה חופשית) וימשיך בספריות שונות ברחבי הארץ. אסף בר נולד בשנת 1978 וגדל בעיר החוף אשדוד. כבר בימי נעוריו בלט כישרון הכתיבה שלו ובגיל 17 הוא ערך עיתון מקומי לנוער שנקרא "זום", אשר יצא לאור באשדוד והופץ בבתי הספר התיכוניים בעיר, במימון עיריית אשדוד ובשיתוף החברה העירונית לתרבות הפנאי. כבר אז הוא יצר כותרות ואחת הכתבות, שנחשפו בעיתון הנוער שערך, פורסמה כידיעה בעיתון "ידיעות אחרונות" ומאוחר יותר, כותרת הידיעה הופיעה בסיכום אותה שנה (1996) כאחת ממאה הכותרות שעשו את  השנה ב"ידיעות אחרונות".מיד לאחר שחרורו מצה"ל, התחיל לכתוב בשבועון לצעירים "מעריב לנוער". כחצי שנה לאחר תחילת עבודתו הוא נשלח לסקר מופע של הזמרת ג'נט ג'קסון בלונדון, שם גם פגש בזמרת באופן אישי.פגישה זו שינתה את חייו. היא גרמה לאסף בר להחליט שהוא חוזר לישראל כדי לכתוב את ספר הבכורה שלו "שבע",שראה אור בהוצאת הספרים "סער". במשך 4 שנים הסופר אסף בר ליקט משפטים חכמים, כתב תובנות מהותיות ותהיות, וצבר חוויות במהלך נסיעותיו בעולם הגדול. בין המקומות בהם ביקר היו סן פרנסיסקו, ניו ג'רזי, ניו יורק, פאריז ולונדון. חבריו נהגו לכנות אותו "איש העולם הגדול", משום שבקושי ראו אותו ובכל פעם חזר עם חוויות חדשות ממקום אחר בעולם.במקביל הוא עבד ב"מעריב" ככתב לענייני בידור וכקופירייטר במשרד הפרסום התל אביבי "ג.ב.ע.". בנוסף הוא גם כתב כתבות תדמית ופרסומות לכתבי העת של עיתון "מעריב" ונשלח מספר פעמים מטעם העבודה למדינות שונות ברחבי העולם. ואז, בשיא כל זאת, עלה בדעתו של אסף בר להמשיך ולכתוב את ספר הבכורה שלו "שבע". אולם הקריירה בתל אביב, לא אפשרה לו להשלים כתיבה של ספר שלם. הפרק הראשון כבר נכתב ואסף בר החליט לעזוב את הכול ולהקדיש את חייו לכתיבת סיפרו הראשון "שבע". בכך הוא גילה את הכתיבה הרוחנית, המעבירה מסר לקוראים ועזב את החברים בתל אביב, את הדירה אותה השכיר ואת העבודה כעיתונאי, חזר לבית של ההורים שלו באשדוד והחל במלאכת הכתיבה. הוא אסף את כל הפתקים, השירים, הקטעים אותם כתב אי פעם והחל לחבר הכול לעלילה אחת.


"המסע הרוחני שלי לגן עדן ע"פ האדמה"-במהדורה הדיגיטלית.מפגש עם הסופר אסף בר בערב שכולו פילוסופיה של העידן החדש.כניסה חופשית-הקהל מוזמן. יום שני, 27 בפברואר 2012, בשעה 20:00, הספריה העירונית. רח' קיבוץ גלויות 2 , רובע ב', אשדוד, טלפון: 08-8569280  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה