להאזנה לתוכן:

תערוכה קבוצתית של אמני סדנה לינה גולן.

 

 

תערוכה קבוצתית של אמני סדנה לינה גולןבשבוע הבא  ,23 בפברואר 2012 תפתח  בגלריה העירונית לאמנות  "דואט", שבקניון "לב אשדוד", התערוכה קבוצתית "חופשי על הבד"   של אמני סדנת לינה גולן. בפתיחה שתיערך במעמד ד"ר יחיאל לסרי -ראש העיר, בוריס גיטרמן-מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי יגאל גמליאל- מנכ"ל החברה, נעמי אדר- מנהלת מוסדות האמנות באשדוד ומוזמנים רבים  יציגו  אמני הסדנה כיצד הם  מתמודדים ביצירותיהם עם הפרשנויות השונות של המושג "יצירתיות" ואת ניסיונותיהם,כל אחד בסגנונו, לתת ביטוי חזותי למושג זה.

לינה גולן, חברה למעלה מ- 30 שנה בארגון הציירים והפסלים של ישראל ובארגון הציירים הבינלאומי  של אונס"קו,מציגה עשרות תערוכות בארץ ובעולם .לינה, נוגעת במגוון טכניקות ציור ופיסול ונחשבת לאחת האמניות המוערכות בארץ.

ללינה גולן, יצאו מוניטין כמדריכה וכמורה לציור למבוגרים.מזה כ-25 שנה היא מדריכה ,

ומאות רבות של  ציירים השתלמו ,במסגרת  הסדנאות, במהלך שנות עבודתה הרבות, רבים מחניכיה פנו ללימודים בבתי ספר גבוהים  לאמנות.הבולטות שבהן:יהודית סספורטס ויעל כהן,שגם מרצות  ב"בצלאל".בתערוכה "חופשי על הבד" משתקפים יכולתיהם של היוצרים להקשיב לקול הפנימי בהעדפת הנושא, המדיה, ונקודת מבט האינדיווידואלית כל אמן בתהליך של מסע נפשי-רוחני עמוק ומפרך, יוצר יש מאין, ובורא עולם שלם ומלא משל עצמו. כל יצירה בתערוכה הופכת  לסוג של וידוי אישי הסוללת גשר מסתורי בין נפשו של האמן- לנפשו של הצופה. ממגוון הגישות והתפיסות, נוצרת בבואה רוגשת, ססגונית, עתירת מבע יצירתי, הממחישה שהשמיים הם הגבול.

"חופשי על הבד",אוצרת התערוכה: לינה גולן.פתיחת התערוכה תיערך ביום  23.02.2012 בשעה 19.00 בגלריה "דואט" שבקניון "לב אשדוד".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה