סדנא לשיפור המודעות העצמית מהמרצה דינה דרזי


להאזנה לתוכן:

סדנת מודעות תוביל אתכם למסע מופלא של הרפתקה, צמיחה והתפתחות אישית

 

עצרו לרגע והרשו לעצמכם את המתנה הטובה והיעילה ביותר שאתם יכולים לקבל... היא תאפשר לכם לחיות חיים שמחים ורגועים ותעשיר את עולמכם ואת כל תחומי החיים שלכם.

על פי רוב אנו מתנהלים ומתפקדים מתוך המסכות שלנו. שמחת חיים אמיתית נחווית רק כאשר מתחילים להסיר את המסכות ומגלים מתחתיהם את המהות, את האני האמיתי והמולד שלנו.

בהעדר כלים נכונים וידע אנו חיים מתוך רצון להיות תואמים לחברה במקום להיות תואמים לעצמנו – דבר שיוצר בנו מתח רב . בסדנא ירכשו המשתתפים ידע רב וכלים עוצמתיים שיאפשרו להםלרפא את חייהם ולגעת ברוגע ובשלווה. ילמדו להתחבר לאני האמיתי ולפוטנציאלים המולדים שלהם וילמדו לאהוב ולהעריך את עצמם מחדש. לדבריה של המנחה דינה דרזי " המשתתפים מוזמנים לחוות תהליך של פיתוח התודעה כדי לשפר את חייהם ולחיות חיים שיש בהם משמעות. אני מאמינה שאחד הדברים הבסיסיים המעכבים בהתפתחותנו האישית וגורמים לנו להסתובב סביב עצמנו ללא כל אפשרות לפרוץ קדימה ולמצוא את השלווה שהיא הטבע המולד שלנו - זה הקושי והפחד שלנו לגעת ברגשות. במפגשים הקבוצתיים נלמד לחצות את הקושי הזה יחד". המפגשים יתקיימו באווירה שלווה, תומכת ומקבלת, עם סבלנות ויכולת הכלה כדי לאפשר לשינוי להתרחש ולגעת בכל אחד ואחד על פי הקצב האישי שלו. הסדנאות יתקיימו למשך 12 מפגשים, משך כל מפגש כשעתיים וחצי.

יום שני, 30 בינואר 2012, בשעה 19:30. מתנ"ס  "עם שלום", רח' הרי גולן 6, אשדוד.

טלפון: 08-8687400/1 או 052-8701396 - דינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה