סרטי השבוע בסינמטק אשדוד


להאזנה לתוכן:

סרטי השבוע בסינמטק אשדוד

 

יום שני, 16 בינואר 2012 בשעה 19:30

הנשים בקומה ה-6 (צרפת 2011), במאי: פיליפ לה גה, משחק: כרמן מאורה, פבריס לוקיני, נטליה ורבק, סנדרין קיברלן. קומדיה של פיליפ לה גה. מריה הצעירה והיפה, רק הגיעה לפריז מבורגוס, הישר לדודתה המתגוררת בקומת המשרתות, יחד עם כל עובדות הבית הספרדיות. זהו בית משפחתו של ז'אן לואי ג'ובר החיה פה כבר שלושה דורות, חיים שלווים, אמידים, יציבים ומשעממים.  כשהמשרתת הותיקה של המשפחה נוטשת, ז'אן מגלה את הנשים בקומה השישית: את טרזה, כרמן, דולורס, קונספסיון  ובמיוחד את מריה מלאת שמחת החיים, שהולכת לשנות את חייו – והרבה. (106 דקות. צרפתית וספרדית, תרגום לעברית ולאנגלית)

 

יום רביעי, 18 בינואר 2012 בשעה 19:30

ברטון פינק (ארה"ב 1991), בימוי: איתן ויואל כהן, משחק: ג’ון טורטורו, ג’ון גודמן, ג’ודי דיוויס, מייקל לרנר, סטיב בושמי. ברטון פינק הוא מחזאי מוכשר מברודווי המגיע ללוס אנג'לס אחרי שקיבל חוזה מחברת "קפיטול סרטים" בהוליווד. הוא מקבל על עצמו משימה לכתוב סרט התאבקות זול, נכנס לחסם יצירתי וכמעט ומאבד את שפיותו.  ג’ון גודמן, ג’ודי דיוויס, מייקל לרנר, ג’ון פוליטו וג’ון מהוני ונדרש לכתוב תסריט לסרט על מתאבק. במהלך רוב הסרט הוא לא מצליח לכתוב כלום, וכשלבסוף הוא מצליח, לא אוהבים בחברת הסרטים את מה שהוא כתב, ותחת החוזה גוזרים עליו להישאר בהוליווד ולכתוב, תוך הבטחה שהם לא יפרסמו את מה שכתב. הסרט היחיד שזכה בפסטיבל קאן בכל שלושת הפרסים החשובים – במאי, שחקן ותסריט. יצירת מופת מושלמת. (116 דקות. אנגלית, תרגום לעברית)

 

הקרנות סינמטק אשדוד נערכות באולם "בית לברון" (אגף התרבות), רח' נתן אלבז 25 רובע ו'.  לשאלות, לבירורים ולהזמנת ורכישת כרטיסים טלפון: 08-8555834 בשעות 9:00-19:30.

מחירי היכרות מיוחדים: כרטיס בודד – 25 ₪   כרטיסיה ל-5 סרטים –  100 ₪   20% הנחה לגימלאים, סטודנטים, חיילים ובני נוער.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה