להאזנה לתוכן:

התערוכה "בטבעת זו" תהיה פתוחה עד יוני ואז יסגר מוזיאון אשדוד ע"ש קורין ממן לשנה של בנייה ,שתהפוך אותו למוסד בינלאומי לחקר תרבות הפלשתים.

 

 בשבוע החולף נפתחה  במוזיאון אשדוד ע"ש קורין ממן התערוכה "בטבעת זו-חתונה באמנות עכשווית " ,התערוכה מציגה את הביטוי העכשווי של טקס החתונה המסורתי, כאשר זה מומחש בנקודות המבט השונות שמציגים האמנים .הבחירה בחתונה היהודית, כנושא התערוכה, מעלה לדיון את משמעויות הטקס ואת השלכותיו על החברה, סוגיות של טקסיות, חברה, שימור הסדר הקיים או בחינתו מחדש. העבודות בעלות  נימה מתריסה או אירונית, ויש שהן מביעות שמחה, הומור או געגוע. יגאל גמליאל ,מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי עמד בדבריו על העובדה כי מדובר בתערוכה אחרונה במוזיאון קודם שיחלו בו בעבודות שיפוץ ובניה בהיקף נרחב שמטרתם להפוך למוסד בינלאומי בתחום חקר ההיסטוריה של תרבות הפלשתים.נעמי אדר,מנהלת מוסדות האמנות מוסיפה כי התערוכה תהיה פתוחה עד 18 ביוני 2012 ואז יסגר המקום לשנה של בנייה.עם זאת,הפעילות האמנותית וההדרכה לילדים ולנוער  תמשך במקומות חילופיים.

 

ניוד התערוכה באדיבות  משרד ההסברה והתפוצות אוצרת: רז סמירה מ"בית התפוצות"

אמנים משתתפים:רלי אברהמי \ נלי אגסי \ שי אזולאי \ חיה גרץ-רן \ מירב הימן \ דימה וולרשטיין \ מנחם כהנא \ דוד עדיקא \ איילת פיינטו \ רעות פרסטר \ עפרה צימבליסטה \ צביקה קנטור \ הילה קרב לניקוב \ מליסה שיף \ דפנה שפירא-חסון.אמניות אורחות:נעמה אהרונסון \ אירה אובולסקי \ יפעת אלישר \ דורותה ביאלס \ שירי לנצר \ שרה שחק. מוזיאון קורין ממן, השייטים 16, אשדוד 77441, טל' 08-8543092.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה