סרטי השבוע בסינמטק אשדוד


להאזנה לתוכן:

סרטי השבוע בסינמטק אשדוד

 


יום שני, 9 בינואר 2012 בשעה 19:30

הנערה עם קעקוע דרקון  (שבדיה, 2010 )   Män som hatar kvinnor

 במאי: נילס ארדן אופלב      Dir: Niels Arden Oplev

שחקנים: אווה פרולינג, מייקל ניקויסט, נומי ראפיס

מותחן פסיכולוגי המבוסס על הספר הראשון בטרילוגיית ה"מילניום" מאת סטיג לרסון. לפני ארבעים שנה הארייט ואגנר נעלמה במהלך אירוע משפחתי שנערך באי שבו גרים בני משפחת ואגנר המורחבת. גופתה מעולם לא נמצאה. הדוד שלה משוכנע כי היא נרצחה וכי הרוצח הוא אחד מבני המשפחה הענפה והמסואבת שלו. כדי לחקור את הפרשה הוא שוכר את העיתונאי מייקל בלומקויסט ששמו הוכפש, ואת ליסבת סאלאנדר, האקרית מחשבים מבריקה וחסרת רחמים. כשמייקל וליסבת קושרים את היעלמותה של הארייט למספר מקרי רצח מוזרים שהתרחשו ארבעים שנה קודם לכן, הם מתחילים לחשוף היסטוריה משפחתית חשוכה ומבעיתה,  ולגלות כמה רחוק יכולים בני המשפחה ללכת כדי להגן על עצמם. (152 דקות. שבדית, תרגום לעברית).

 

יום רביעי, 11 בינואר 2012 בשעה 19:30

ללכת על המים  (ישראל, 2004)                                Walk On Water

במאי: איתן פוקס                                                 Dir: Eytan Fox

משחק: ליאור אשכנזי, קרולין פטרס, הנס צישלר, הוגו ירדן, יובל סמו, עימאד ג'אברין

אייל הוא סוכן מוסד, דור שני לניצולי שואה, ביטחוניסט סגור, ציני וסטרייט. הישראלי הכי ישראלי שיש. אקסל ופיה (קנוט ברגר וקרולינה פטרס) הם אח ואחות גרמנים, נכדיו של נאצי מפורסם. אקסל, שמגיע לארץ לבקר את אחותו החיה בקיבוץ, הוא ההפך הגמור מאייל: הומו, פתוח, אופטימיסט, יפה נפש, המאמין ברוח האדם. המפגש בין השלושה מניע מותחן דרמטי שבמרכזו רדיפה אחרי פושע נאצי זקן, שכלל לא ידוע אם הוא חי או מת. החיפוש הופך להיות מסע לאורכה ולרוחבה של ישראל, ונמשך גם ברחבי ברלין. בדרך מדברים אייל ואקסל על העבר, ההווה והעתיד, על נאצים, על מחבלים מתאבדים וגם על דנה אינטרנשיונל. (104 דקות. עברית, גרמנית ואנגלית, תרגום לעברית)

  

הקרנות סינמטק אשדוד נערכות באולם "בית לברון" (אגף התרבות), רח' נתן אלבז 25 רובע ו'.  לשאלות, לבירורים ולהזמנת ורכישת כרטיסים טלפון: 08-8555834 בשעות 9:00-19:30מחירי היכרות מיוחדים: כרטיס בודד – 25 ₪   כרטיסיה ל-5 סרטים –  100 ₪   20% הנחה לגימלאים, סטודנטים, חיילים ובני נוער.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה