הקהל הגדול של מרקו הקטן.


להאזנה לתוכן:

במהלך חג החנוכה צפו בהצגה קרוב ל-10.000 ילדים ובני משפחותיהם במחזמר "מרקו" -סיפורו מרטיט הלב של נער המחפש את אימו.הפקת המקור של החברה העירונית לתרבות הפנאי שזכתה להצלחה גדולה ולאהדת הקהל

 

 

השנה הפיקה החברה העירונית לתרבות הפנאי  את "מרקו " מחזמר חדש ססגוני ומלהיב  מאת אבי דור המבוסס על הספר "הלב" מאת אדמונדו דה אמיצ'יס. גיבורו  של המחזמר הוא מרקו, ילד איטלקי קטן, שיוצא לחפש את אמו בארגנטינה, אליה נסעה לחפש פרנסה בשל קשיים כלכליים.במסעו עובר מרקו חוויות מסעירות, פוגש אנשים מרתקים באתרים ססגוניים המובילים אותו בסופו של מסע לאיחוד המיוחל עם אמו.הן הספר והן ההצגה מחנכים לערכים מסורתיים: פטריוטיות, דרך ארץ, הרואיות, הכבוד למדינה וערכי המשפחה. החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד מעלה זו השנה החמישית הפקות מקור לילדים.יש לציין ,כי מרביתם של הצגות המחזמר באשדוד נמכרו מראש, קרוב ל10.000 ילדים ובני משפחותיהם  הגיעו לאולם  המופעים של בית "יד לבנים" כדי להתרגש ולדמוע  מהסיפור הקלאסי הקסום שדורות של ילדים גדלו עליו.

אבי לוי,מפיקו של המחזמר אומר כי לאחר שהמופע הוצג במספר לא מבוטל של הצגות ובהצלחה בלתי מבוטלת , ינדוד המחזמר להצגות נוספות עובדה שכמובן  מסבה גאווה רבה להפקה המקומית.

המחזמר "מרקו", במאית: חני אלימלך ,מפיק: אבי לוי, בהשתתפות: חני נחמיאס, הדר שחף תומר אופנר ,מעיין , אורי בנאי, שמעון ג'ינר, אבי כהן, ערן ביטון וענת גופמן.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה