אליפות העולם בריקודים לטינו-אמריקניים וגביע עולם בריקודים סלוניים 2011 ייערכו בשבוע הבא באשדוד


להאזנה לתוכן:

בשבוע הבא ( מוצ"ש וראשון 10-11 בדצמבר 2011) תרשום העיר אשדוד שיא חדש כשתארח (בפעם ה-17)את אליפות העולם בריקודים לטינו-אמריקניים וגביע עולם בריקודים סלוניים 2011.

 

לאליפות המקצועית והמרשימה אחראים בוריס ורוזנה אודיקדזה, מנהלי האקדמיה לריקודים ספורטיביים "צ'יספרס", שהפיקו את האירוע בתמיכת עיריית אשדוד, החברה העירונית לתרבות הפנאי ורשות הספורט העירונית. מזה שבע עשרה שנים מתקיימת  באשדוד תחרות בינלאומית בריקודים סלוניים ולטינו- אמריקניים. השנה, בפעם ראשונה בישראל, תתקיימנה בתאריכים 10-11 בדצמבר 2011 אליפות העולם בריקודים לטינו-אמריקניים וגביע עולם בריקודים סלוניים  בין  רקדנים מקצוענים ותחרויות  INTERNATIONAL OPEN TO THE WORLD של ההתאחדות הבינלאומית לספורט הריקוד.לתחרויות הללו מגיעים רקדנים ושופטים מיותר מ-20 מדינות, וכן מכל רחבי הארץ. במהלך ימי התחרויות יצפו בהן אלפי צופים. ארגונים וחברות גדולות במשק,דוגמת  מפעל הפיס, קופת חולים לאומית, סופר פארם, אירו אסיה, סטראדה, ישראל פוסט, יס

וחברת  ישראכרט נמנות עם נותני חסות של התחרות.האליפויות זוכות לסיקור תקשורתי רב, בין השאר במסגרת משדר מיוחד בן ארבע שעות בערוץ 9-ערוץ ישראלי דובר רוסית. יש לציין כי השנה תלווה את הרקדנים תזמורת "ביג באנד" הכוללת 20 נגנים ושני זמרים עובדה שתעניק אווירה ייחודית נוסח אולמות הריקודים שבאירופה ובארה"ב.המשתתפים בתחרויות יתחרו על פרסים כספיים בסך של כ-16.000 יורו. תחרויות אלה והעניין הרב סביבן, קבעו את מקומה של העיר אשדוד כמעצמה של ריקודים.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד כבר אמר בתחרות הקודמת כי "זו גאווה לעיר אשדוד ולמדינת ישראל לארח אירוע מהסוג הזה. כל זה לא יכול לא יכול היה להתקיים ללא ההיסטוריה המיוחדת של אשדוד כעיר קולטת עלייה, כאשר הגיעו עולים רבים מברה"מ לשעבר ואיתם גם מפיקי אירוע זה".התחרות נערכת בתמיכתם של משה בוטרשוילי, הממונה על רשות הספורט  העירונית ובוריס גיטרמן, מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, הסבור כי העובדה שאשדוד נחשבת לבירת הריקודים הסלוניים של ישראל,יש לה בסיס איתן בפעילות המרשימה והענפה במהלך כל ימות השנה.

אולם ספורט הקריה, רחוב העצמאות 60 אשדוד. כניסת הקהל לתחרויות מ-10.00 בבוקר, בערב החל מהשעה 18.00

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה