האנדלוסית שרה שיר לחזרתו של גלעד שליט בבית הנשיא


להאזנה לתוכן:

התזמורת האנדלוסית הישראלית הופיעה אמש בפני כשבעת אלפים איש שביקרו באירוע המסורתי של "סוכת הנשיא" בבית נשיא המדינה בירושלים. לאור שחרורו של גלעד שליט התבקשה התזמורת האנדלוסית ,ממש ברגע האחרון להכין ולבצע שני שירים לכבודו של גלעד שליט

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד הוזמנה להופיע בבית הנשיא זו השנה השנייה במסגרת אירועי "סוכת בית הנשיא". זהו אירוע פתוח לקהל הרחב אליו מגיעים אלפי אנשים מרחבי הארץ והעולם. לאור שחרורו של גלעד שליט בחרו בבית  הנשיא לציין האירוע ולתת לזה ביטוי בתוכנית האומנותית. אין ספק ששחרורו של גלעד שליט הפך את האירוע בבית הנשיא לאירוע חגיגי ביותר עם חשיפה תקשורתית גדולה ביותר ובציפייה לדברי נשיא המדינה. התזמורת האנדלוסית הופיעה יחד עם שתי זמרות ביחד ולחוד : גלית גיאת ולינה מח'ול. היצירות שנבחרו בתיאום ולבקשת בית הנשיא כללו יצירות מהרפרטואר של המוסיקה האנדלוסית וכן יצירות מתוך המוסיקה העברית.

 

לכבוד גלעד שליט ביצעה התזמורת יחד עם גלית גיאת את השירים, " הביתה" של ירדנה ארזי למילים של אהוד מנור ולחן של יאיר קלינגר. ואת שירו של שלמה ארצי "יותר מזה אנחנו לא צריכים",למילים של אבי קורן ולחן של שמואל אימברמן. שירים שהפכו להמנון לכבודו של גלעד שליט. מנכ"ל התזמורת, יעקב בן סימון, גאה על  היערכותה המהירה של התזמורת לאירוע בבית  נשיא המדינה. "אין ספק שהופעה  בפני אלפי אנשים ובפני נשיא המדינה הוא אירוע מרגש במיוחד המביא גאווה גדולה לעיר אשדוד וכבוד גדול לתזמורת. זוהי לנו פעם שלישית ,שאנו מופיעים בבית הנשיא אך הפעם האירוע היה מרגש במיוחד לאור שחרורו של גלעד שליט".

 

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד הופיע בהרכב מלא בניצוחו של שמואל אלבז שגם כתב את העיבודים. התזמורת האנדלוסית, שזו לה ההופעה השלישית בבית הנשיא בשנתיים האחרונות נעשתה לחביבת נשיא המדינה ובאי הבית וזוכה לכבוד רב בהופעותיה בבית הנשיא. נשיא המדינה הודה באופן אישי לכל אחד ואחת מחברי התזמורת ולעיר אשדוד שהיא ביתה של התזמורת וציין את הופעתה במיוחד לכבוד אירוע חשוב זה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה