ילדי אשדוד פותחים שנה עם התחלה שונה.


להאזנה לתוכן:

ארגון "קשר" מעצב זהות יהודית לילדי העיר באמצעות

פעילויות וסדנאות סביב נושא חגי ישראל.

 

אלפי ילדים מהגנים ומבתי הספר בעיר השתתפו בפעילות חווייתית של ארגון "קשר" בראשותו של הרב מנחם עמאר בשיתוף מינהל החינו עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות הפנאי

ילדי העיר חוו את חגי תשרי מזווית ראיה מרתקת וייחודית . את פני אלפי הילדים קיבל צוות ההדרכה המקצועי של ארגון קשר בגיל ושמחה, הילדים השתתפו בסדנת ייצור שופרות חווייתית וליוו את התהליך עד לתקיעה בשופר בקול תרועה. במרכז ההפעלה המשתרע על כ- 300 מ"ר של תפאורה קסומה הילדים השתתפו בהצגה אינטראקטיבית מרתקת, ערכית וחינוכית. תחרות בניית סוכות הכניסה את הילדים לאווירה של עשייה, שיתוף פעולה ,שמחה והתלהבות . את חג שמחת תורה חגגו הילדים בריקודי מעגלים כשהם אוחזים בידיהם ספרי תורה ומפזזים את שירי החג. המשוב שהותירו הגננות ומורות בתי הספר שהשתתפו השאירו טעם של עוד.

 

בוריס גיטרמן,מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי,יהודה פרנקל,הממונה על החינוך ואריה מימון ראש מינהל החינוך בעיריית אשדוד שהגיעו לפעילות כדי להתרשם החליטו להגביר את שיתוף הפעולה עם הארגון ולאפשר לילדים נוספים להשתתף בחוויה מעצבת הזהות. יש להוסיף כי ארגון "קשר" מפעיל במהלך השנה  כ- 30 פרויקטים  בתחום הזהות והמסורת היהודית.

ארגון קשר מפעיל במהלך השנה  כ- 30 פרויקטים "להעצמת הזהות היהודית" לפרטים ומידע:  08-8676678/ 052-6632929

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה