להאזנה לתוכן:

מופע לילדים עם השחקנית טניה ג'קסון והתזמורת הסימפונית אשדוד

 

"הטרול הכחול" – שדונית  עירונית שעושה קסמים בכוחות עצמה, מבצעת קסם אחד שמשבש לה את החיים ומעביר אותה לעולם קסום, של אנימציה וצלילים בו הכל התבלבל כולל כלי התזמורת. היא פוגשת את ה"טרול הכחול" שמסייע בידה להשיב את הסדר על כנו ולשוב  לשגרת חייה בעיר. המופע "הטרול הכחול" משתף  את הילדים בצורה אקטיבית בסיפור המשלב משחק תיאטרון, נגינת תזמורת, מסך קולנוע ואנימציה. בתפקיד השדונית מופיעה השחקנית טניה ג'קסון, מחברי התסריט: בני דוידוביץ וטניה ג'קסון, תסריטאית, מספרת סיפורים לילדים למדה חינוך יצירתי בשילוב תיאטרון, מוכרת בכל ערוצי הילדים: ביבי, הוט, לולי, כותבת תסריטים וסדרות לתוכניות הילדים כמו: "פולי התולעת", "קוקו הארנב", "התזמורת הקטנה " ועוד. טניה חיברה עם בני את התסריט להצגה "הטרול הכחול" והיא משחקת את השדונית הקטנה. טניה ובני הם זוג נשוי בחיים ולהם שלוש בנות. כדי לקרב את הילדים למוסיקה הקלאסית החליטה טניה לחשוף את המוסיקה דרך עולם הילדים והסיפורים שהם אוהבים, כפי שעשתה ב"טרול הכחול", באנימציה, תיאטרון ומוסיקה יצרה חוויה לילדים והזדהות עם העלילה והמוסיקה שהיא חלק מהעלילה.

 

בתפקיד השדונית: השחקנית טניה ג'קסון, בתפקיד התזמורת: התזמורת הסימפונית אשדוד, בניצוח: מארק וולך, מחבר הטקסט: בני דוידוביץ וטניה ג'קסון, מוסיקה מקורית ועיבודים: ניב גולן.

מחיר כרטיס: 30  ₪

 

"הטרול הכחול", יום שלישי חוה"מ סוכות 18.10.2011, בשעה 17.30, אודיטוריום "נעים לתרבות" ע"ש רמי נעים, רח' ביאליק 10, אשדוד.

טלפון להזמנות כרטיסים: 08-8545143   08-8671536

 

 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה