פסטיבל ילד הפלא חוזר לאשדוד


להאזנה לתוכן:

פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" שיצר ומנהל אומנותית אלי ניסמן יחזור השנה לאשדוד ויופק ע"י החברה העירונית לתרבות ופנאי ביוזמתו של יו"ר החברה ומ"מ ראש העיר בוריס גיטרמן ויתקיים בחג החנוכה במרכז התרבות "דיונה" בעיר

פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" חוזר השנה לעיר אשדוד כאלטרנטיבה איכותית וצנועה  יותר לרוב הפקות הילדים לחנוכה ומחזיר את שירי הילדים למקום התמים של פעם . 

את הרעיון לפסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" יצר המנהל האומנותי אלי ניסמן לקראת חג החנוכה בשנת 2007.  המיזם זכה להצלחה גדולה ולחשיפה ארצית רחבה ואפילו שודר במלואו בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית ובעקבות זאת גורמים מסחריים ניסו לחקות את ההצלחה אולם לאחר שני ניסיונות כושלים ירדו מהעניין. לאומתם ניסמן המשיך לקדם את המיזם בהצלחה והיום הוא כבר מותג מוכר,איכותי ואטרקטיבי. 

בפסטיבלים  נטלו חלק בין השאר : טל מוסרי,ציפי שביט ,רותי נבון,שולה חן,ניקי גולדשטיין ,עירית ענבי,דפנה ארמוני,רוחמה רז,עמרי רוטברד,מרינה פיינגולד,אהרון פררה ועוד. בשנה שעברה הפסטיבל הוצג בתיאטרון "צוותא" והשנה בעקבות יוזמה של מ"מ ראש העיר ויו"ר החברה העירונית לתרבות ופנאי ,בוריס גיטרמן יחזור הפסטיבל לאשדוד ויוצג בחג החנוכה במרכז התרבות "דיונה" בעיר להנאת תושבי אשדוד והסביבה. 

השנה הוחלט לתת ביטוי אומנותי במסגרת פסטיבל "ילד פלא" לכל ההרכבים האומנותיים של הילדים בעיר והם יוזמנו לאודישנים שיתקיימו בתחילת חודש ספטמבר ומתוכם יבחרו הילדים והלהקות שישתתפו בפסטיבל "ילד פלא" 2011. כמו בכל שנה גם השנה לצד הילדים ישתתפו בפסטיבל מנחים ואומנים מוכרים והפסטיבל ייוחד למחווה ליוצר/ת בולטת בתחום שירי הילדים  ובנוסף יעמוד השנה הפסטיבל בסימן 20 שנה לגל העליה הגדול ביותר בתולדות המדינה. 

מ"מ ראש העיר ויו"ר החברה העירונית לתרבות ופנאי בוריס גיטרמן ציין כי הוא שמח להחזיר את פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" לאשדוד ובטוח שזו תהיה חוויה מוצלחת הן למשתתפים והן לצופים והודה למנהל האומנותי ויוצר הרעיון  אלי ניסמן ,לשלום לוטטי מנהל מרכז "דיונה" ולתחום תרבות עולים  בראשות ויטלי סלוצקי שיעסקו בחודשים הקרובים בהפקת המיזם בפועל.

יוצר הרעיון והמנהל האומנותי אלי ניסמן ביקש להודות למ"מ ראש העיר בוריס גיטרמן על  היוזמה לחדש את שיתוף הפעולה המוצלח עם החברה ולהחזיר את פסטיבל "ילד פלא" לאשדוד. כמו כן ניסמן מודה גם  לשלום לוטטי מנהל מרכז התרבות "דיונה" ,לתחום תרבות עולים בראשות ויטלי סלוצקי ולאריה מוסקוביץ שילווה את ההפקה והוסיף כי כמו בהפקות בעבר מצפה לצופים חוויה אומנותית מעניינת ,מהנה ואיכותית.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה