להאזנה לתוכן:

בסוף החודש תיערך בגלריה העירונית לאמנות "דואט", שבקניון לב אשדוד, פתיחת תערוכה מיוחדת במינה "דו שיח על ציר הזמן" של האמניות יוספה אלמוג ויהודית רביד.

אגודת אמני אשדוד מציגה את התערוכה "דו שיח על ציר הזמן", העוסקת בפרשנויות השונות של דימויים מעולמן הפנימי של האמניות יוספה אלמוג ויהודית דביר, והתגבשותם לדו שיח רעיוני על ציר הזמן הנתון - ציר החיים. ההתמודדות עם השאלות הקיומיות המטרידות את נפשן של שתי היוצרות מהווה רקע יצירתי בגיבוש הקונספט של התערוכה. על ציר הזמן מלידה ועד  מוות מונחות  ההתרחשויות כשרשרת אירועים, אשר מרכיבות את תפישת עולמן של היוצרות. פרשנותה הסובייקטיבית של יהודית רביד למצבים הרגישים של החיים יוצרת דיאלוג אסתטי ורגשי, המובע בקומפוזיציות צבעוניות, אשר מבטאות את הלך רוחה הנמרץ והדינמי של האמנית. כאן מתגלה פן נוסף ורגיש של יהודית, אשר מתמודדת בעבודותיה עם זיכרונות חייה שנותנים ביטוי חזותי להשקפותיה החברתיות, דהיינו עמדתה נגד הדיכוי ושאיפותיה לעולם שפוי וצודק. אלה מהווים צד חשוב בדו השיח בתערוכה המוצגת. עבודותיה של יוספה אלמוג, אמנית רב תחומית, הוכנו במגוון מדיומים וטכניקות שונות כגון ציור, עבודות זכוכית, עבודות בנייר ממוחזר ופיסול בבד ורקמה, והן מבטאות ללא ספק את אישיותה הרב גונית של היוצרת. מקור השראתה של יוספה נובע מהפן התיאטרלי בחייה, היותה שחקנית ורקדנית טרום נכותה יחד עם סקרנותה לבחון את גבולות היכולת האישית, הביאה על במת דו השיח את חדוות  הטעם שבחיים מול הסכנות הקיומיות. למבקר בתערוכה מובטחת חוויה ייחודית בכניסתו לעולמן העשיר של שתי האמניות. דו השיח האמנותי המתפתח על קירות התערוכה יוצר קונטרסטים יוצאי דופן, החושפים כמו וילון שקוף את אישיותן המעניינת של יהודית ויוספה. אוצר התערוכה: פרמן שלמה טקס פתיחת התערוכה "דו שיח על ציר הזמן" במעמד: ראש העיר- דר' יחיאל לסרי, מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי- בוריס גיטרמן, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי- מר יגאל גמליאל, מנהלת מוסדות האמנות -נעמי אדר.
יום שני, 29 באוגוסט 2011 בשעה 19.30 בגלריה "דואט" בקניון לב אשדוד. נעילת התערוכה:4 באוקטובר 2011. שעות פתיחת הגלריה:ימים ב'-ה' 11:00-19:00,יום ו' 10:00-13:00, מידע ופרטים בטל':08-8557119   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה