מנוי הצגות איכות לילדים סקרנים במרכז האמנויות.


להאזנה לתוכן:

מרכז האמנויות מציע לילדי העיר(לגילאי 4-9) מנוי לעולם דמיוני עשיר ומורכב מהצגות אינטימיות וקסומות

"מה רצה הצב"-עיבוד לספרה של מירה מאיר "הצב של אורן". הצגה בעקבות הילד אורן והצב. "כל הילדים מחפשים צב, אבל אינם מוצאים. עד שאמא מופיעה בגן וצב בידה. מה עושים עם צב, שואלים  הילדים? בואו נגלה ביחד מה צבים באמת אוהבים". הצגת שחקן מלאת הומור, דמיון עשיר של ילד וצב אחד גדול שכולם אוהבים. עיבוד ובימוי: אסף אלברשטין, תפאורה ובובות: יעל דותן וויקי גולדשטיין, מוסיקה: אופיר. יום רביעי, 2 בנובמבר 2011.  
 

"סיפורי בלונים"-בהשראת "מעשה בחמישה בלונים" מאת מרים רות. סיפור על בלונים מכל צבעי הקשת, שבאים לבקר את הילדים. כולם כבר יודעים, בלונים בסוף תמיד מתפוצצים. אבל עד שהם נעלמים...  מתרחשים ניסים ופלאים! כולל הפעלת בלונים קצרה כהקדמה להצגה.  עיבוד: אסף אלברשטיין / מוסיקה: אמיר ברנד / בובות ותפאורה: יעל דותן וויקי גולדשטיין. יום רביעי, 4 בינואר 2012 .  
 
"פרפרים יוצאים לדרך"-עיבוד בהשראת ספרו של לוין קיפניס "שלושה פרפרים". הצגת שחקן ובובות. שלושה חברים פרפרים יצאו לעופף בטבע. פתאום באה רוח חזקה, גשם וברקים. האם יצליחו השלושה להשאר ביחד? על חברות טובה, סוף החורף ובו האביב אסף אלברשטיין / מוסיקה ופס קול: סער בר שלו / בובות: יעל דותן וויקי גולדשטיין יום רביעי 1 בפברואר 2012.  
 
"סיפור ליום קיץ חם" - בעקבות הספר 'תירס חם' יוצאים הילדים בשיירה ארוכה למצוא תירס חם גם לעצמם, והשמחה - גדולה! עיצוב: עינת סיני, מוסיקה: אמיר ברנד. יום רביעי, 28 במרס 2012 .  
 
כל הצגות באולם המופעים של מרכז האמנויות "מונארט",רח' דרך ארץ 8,אשדוד. ההצגות מתקיימות בימי רביעי  בשעה 17:00 משך כל הצגה 50 דקות, לגילאי 3-6 כרטיס להצגה : ילד 40 ש"ח, מבוגר 20 ש"ח מנוי 4 הצגות:ילד 120 ₪ , מבוגר 60 ש"ח למידע והזמנות:08-8545130/1 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה