סוף שנת פעילות למועדון הילדים של מונארט


להאזנה לתוכן:

"אנחנו חברים במועדון של ילדים,ויש לנו כרטיס חבר ממש כמו לגדולים.
אנחנו חברים במועדון של ילדים,רוקדים, שרים ונהנים מהצגות ומופעים".
(טקסט מתוך המנון "מועדון הילדים של מונארט)

הסתיימה שנת הפעילות הראשונה של הפרויקט הראשוני "מועדון הילדים של מונארט", שהופק ע"י מרכז האמנויות בשיתוף מפעל אגן כימיקלים, השתתפו בפרויקט למעלה מ-300 ילדי מועדוניות ומעון "סיגליות" של החברה העירונית לתרבות הפנאי, לילדים בגילאי 10 - 3.
במפגש האחרון (22 ביוני) קיבל את הילדים "אדון מונארט" הנחמד, דמות מקסימה בתלבושת שעוצבה במיוחד על ידי ראומה צו'סניק, לאחר מכן נהנו הילדים מהמופע המקסים "רונן בארץ הסיפורים" של קבוצת "התיאטרון שלנו", המופע מבוסס
על תוכנית הטלוויזיה "ספר לי סיפור": ביער הקסום אשר בו גרים תולי התולעת, שופי-שוף הינשוף ולף העטלף מצפים להגעתו של הספר החדש... כשזה אינו מגיע נשלח רונן (רונן גולדפרב פלד) למסע בארץ הסיפורים במשימה חשובה: עליו לעזור לשלושה גיבורים מהסיפורים... רק אז ינחת הספר החדש, במסעו הוא פוגש את כיפה אדומה, הברווזון המכוער, הנסיכה על העדשה ושושה המכשפה".
התפאורה המרהיבה, התלבושות הססגוניות והשתתפותם הפעילה של חלק מההורים הסבו הנאה גדולה לילדים.
במהלך שנת הפעילות של הפרוייקט הילדים צפו במגוון הצגות שמחות ומצחיקות, ביקרו במוזיאוני אשדוד וב"צוללת הירוקה", השתתפו בסדנאות יצירה וקיבלו הפתעות מתוקות בכל מפגש.
מרכז מונארט לאמנויות והחברה העירונית לתרבות הפנאי מבקשים להודות לאגן כימיקלים על שיתוף הפעולה ועל תמיכתם הנדיבה בפרוייקט חברתי חשוב ומוצלח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה