הסימפונית ממריאה.


להאזנה לתוכן:

התזמורת הסימפונית אשדוד, תופיע בפסטיבל בינלאומי
לג'אז בסרביה יחד עם לאוניד פטשקה.

התזמורת הסימפונית אשדוד עם להקת הג'אז של ליאוניד פטשקה ישתתפו בפסטיבל בינלאומי לג'אז שיתקיים בסרביה בתאריכים 1 - 3 ביולי 2011. זו פעם ראשונה שתזמורת סימפונית לוקחת חלק בפסטיבל הבינלאומי לג'אז, ולדברי פטשקה זו זכות גדולה, מאחר והסימפונית אשדוד הוכיחה את עצמה גם בביצוע ז'אנר זה כאשר הופיעה במספר קונצרטים ברחבי הארץ עם הרכב הג'אז של פטשקה וזכתה להצלחה רבה ולאולמות מלאים. בוריס גיטרמן- מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, אומר כי כי העובדה שהתזמורת הסימפונית אשדוד ולאוניד פטשקה הוזמנו לפסטיבל הבינלאומי מוכיחה כי בעיר פועלים יוצרים מהשורה הראשונה.
ליאוניד פטשקה מגדולי נגני הג'אז בארץ ובעל שם עולמי, קנה לו שם של וירטואוז ואמן ג'אז מבריק, בולט גם בהלחנה של מוסיקת ג'אז, וכן בעיבודים, ולפסטיבל זה הלחין במיוחד מוסיקה משלבת וממזגת ג'אז מסורתי המיועד לביצוע של הרכב ג'אז ותזמורת קלאסית, את העיבודים ערך בשיתוף עם אריק בר - דרומא. פסטיבל הג'אז בסרביה התפרסם כאחד הפסטיבלים הגדולים והחשובים, בו משתתפים גדולות תזמורות והרכבי ג'אז, גדולי זמרים וסולנים מכל העולם.
התזמורת הסימפונית אשדוד תשוב לישראל ב- 4.7.2011 ובחודש יולי שוב תופיע עם ליאוניד פטשקה והרכב הג'אז שלו ובלוויית הזמרים רוי יאנג וחגית גולדברג. ההופעות יתקיימו באשדוד, קריית מוצקין, נהרייה ותל - אביב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה