ננעלה תחרות אליפות ישראל בשחייה אמנותית


להאזנה לתוכן:

ננעלה אליפות ישראל בשחייה אומנותית לצעירות וקדטיות בהשתתפות 87 שחייניות מרחבי הארץ. ע.ל.ה מזכרת-בתיה (קדטיות) והפועל פ.מ. יבנה (צעירות) אלופות השחייה האומנותית לשנת 2011

באיגוד השחייה מלאים שבחים למתנ"ס "בית לברון" למנהלו- מאיר אפללו, ולרכזת ענף השחייה האמנותית באשדוד- לולה שניידר-מזור, על הפקת אליפות הארץ בשחייה אמנותית למרות ההתראה הקצרה. בטקס הנעילה של אליפות ישראל בשחייה אומנותית לצעירות וקדטיות אמר ראש העיר- ד"ר יחיאל לסרי, "כחמש מאות בנות בארץ פעילות בענף השחייה האמנותית, מתוכן כ-180 בנות פעילות במסגרת הפועל "בית לברון" אשדוד, אגודה שהיא מעצמה בקנה מידה ארצי ואך טבעי הדבר שאליפות הארץ מתארחת בעיר".

 
87 שחייניות פתחו בסוף השבוע החולף את אליפות ישראל לצעירות וקדטיות בשחייה אומנותית בבריכת מתנ"ס "בית-לברון" באשדוד. אגודת ע.ל.ה מזכרת-בתיה כבשה את הבכורה בגיל הקדטיות כשצברה במניין הכולל 943 נק'. היא הקדימה את הפועל יובלים ירושלים עם 875 נק', לאחר שזו ניהלה קרב צמוד עם הפועל גדרות שהוכרע על חודן של 3 נק'.


בקבוצת הצעירות ניצחה בבירור הפועל פ.מ. יבנה עם 1,039 נק'. בסגנות זכתה הקבוצה המארחת הפועל "בית לברון" אשדוד עם 956 נק' לפני הפועל יובלים ירושלים 814 נק'.
ביום הראשון נערכו תרגילי החובה, הסולו והקבוצתי. בתרגילי החובה לקדטיות (37 שחייניות) שלטו בנות ע.ל.ה מזכרת-בתיה, אשר נטלו את 2 המקומות הראשונים.


בתרגילי החובה לצעירות (50 בנות) הייתה שליטה, ללא עוררין, של בנות הפועל פ.מ. יבנה, אשר נטלו את 4 המקומות הראשונים. בתרגילי הסולו השתתפו 11 שחייניות בכל אחת מקבוצות הגיל. עידן קסיס מע.ל.ה. מזכרת-בתיה זכתה לציון הגבוה ביותר בתרגיל הרשות ובציון המשוקלל עם תרגילי החובה כבשה את הבכורה עם 75.781 נק'. בקרב הצעירות זכו בנות הפועל פ.מ. יבנה ב-2 המקומות הראשונים. למקום השלישי התברגה שיר אסולין מהפועל "בית לברון " אשדוד שצברה 63.814 נק'. שלוש קבוצות השתתפו בתרגיל הקבוצתי בגילאי הקדטיות. הפועל גדרות אומנותית כבשה את הפיסגה עם 71.466 נק'. בצעירות השתתפו 6 קבוצות. בנות הפועל פ.מ. יבנה, בזכות הציונים הגבוהים שקיבלו בתרגילי החובה, זכו בזהב עם 64.793 נק', לפני הפועל "בית לברון" אשדוד 61.485 נק', אשר בתרגיל הרשות קיבלו את הציון הגבוה ביותר.
ביום השני לתחרות נערכו תרגילי הדואט והתרגיל המשולב. עדן בלכר והדס רובינשטיין אשר דורגו במקום השני בתום תרגילי החובה בגיל הקדטיות, הרשימו את השופטים בתרגיל הרשות וכבשו את הבכורה בדואט עם 73.449 נק'. בקרב הבנות הצעירות כבשו גל ליטמן וקים פוליאנסקי מהפועל פ.מ. יבנה בבירור את הבכורה עם 69.478 נק'. הן הקדימו את חברות אגודתן לינוי אבוחצירה וגל שקלרסקי שסיימו בתוצאה 64.711 נק'. שיר אסולין ודורית בקרמן מהפועל "בית לברון" אשדוד קטפו את מדליית הארד לאחר שצברו בניקוד המשוקלל 61.421 נק'.
התרגיל המשולב נעל את האליפות: בקדטיות היו משכמן ומעלה בנות הפועל גדרות שצברו 77.000 נק', לפני הפועל יובלים ירושלים 75.834 נק' וע.ל.ה מזכרת-בתיה עם 74.000 נק'.
בצעירות בלטו מעל כולן בנות הפועל פ.מ. יבנה עם 69.500 נק', לפני ע.ל.ה מזכרת-בתיה 64.500 נק' והפועל יובלים ירושלים, שהיו רחוקות החצי נקודה בלבד ממדליית הכסף.
בפרק המופע שקדם לטקס חלוקת הפרסים הרשימה השחיינית המובילה של הענף בארץ -אנסטסיה גלושקוב בתרגיל הסולו והוכיחה כי היא מוכנה לקראת אליפות העולם שתיערך בחודש יולי בשנחאי שבסין.
מרכז התקשורת של החברה העירונית לתרבות הפנאי מכין כתבת טלוויזיה קצרה על האליפות, הכתבה תשודר בקרוב בערוץ הספורט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה