ערב גיאורגי מרגש, מכובד ובלתי נשכח במצודת אשדוד ים
להאזנה לתוכן:
במוצ״ש האחרון התקיים ערב תרבותי מיוחד, מלא במוזיקה, מסורת, קהילה וגאווה יהודית־גאורגית במסגרת הפסטיבל הבינלאומי “Meridiano”. הקהל שהגיע העניק לאמנים חום ואהבה, והאווירה הייתה חגיגית ומרגשת לאורך כל הערב

כיבדו בנוכחותם הממונה כל קהילת יהודי גאורגיה ומרכז התרבות, מר יהודה נניקאשוילי, סגן ראש העיר אשדוד, מר שמעון כצנלסון וממלאת מקום שגריר גאורגיה בישראל, הגברת סופו אוטיאשוילי, לצד אורחים נכבדים ואנשי ציבור נוספים.
תודה גדולה לכל המשתתפים, האמנים, השותפים והקהל הנפלא שלקח חלק ומילא את המצודה עד אפס מקום והפך את הערב הזה לחוויה מיוחדת.
תודה מיוחדת לראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, לממלא מקום ראש העיר ויו״ר דירקטוריון המשכן לאומניות הבמה, עו״ד גבריאל כנפו, ולמנכ״ל המשכן לאמנויות הבמה, עו״ד יוסי עטר, האחראים על קיום הפסטיבל הבינלאומי “Meridiano” ועל קידום התרבות והאמנות בעיר אשדוד.
מרכז תרבות ומורשת יהדות גאורגיה באשדוד ממשיך ליצור, לחבר ולשמר את המסורת שלנו לדורות.
.
צפו בצילומים (קרדיט צילום : נוגי צור - פוטוגן):
