האייטמים הלוהטים של השנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ca9de135-9627-4e8a-8917-0c54ac8372c6','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca9de135-9627-4e8a-8917-0c54ac8372c6','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca9de135-9627-4e8a-8917-0c54ac8372c6','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

המסוקסקים, החתונה, הפרדות, המפתיעים ועוד ועוד - קבלו את האייטמים הלוהטים של תשע"ב

 ונתחיל ב... "תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה"... ובכן שנה עברית חדשה בפתח ואיתה תקוות חדשות. ברכות לחג בנחתום ב... בסוף המדור.

הפקת ראש השנה מתבקשת והיא למעשה פותחת את פרויקט אנשי השנה של צהוב. עדי וקס המיוחדת נבחרה לפתוח את המדור באיפור, שיער וסטיילינג מבית ריקי מסס התותחית, וכל מה שהיה עלי לעשות הוא פשוט לצלם. תיהנו.

  1. הכי מלכה שיש:
    איה מזר. כן, תתרגלו לשם הזה ומיד. איה מזר נבחרה ברוב קולות למלכת היופי הבאה של אשדוד והסביבה 2012. תואר מלכת יופי זה משהו שילווה את איה כל חייה. היא בטח תשמור את גזרי העיתונות להראות למשפחה לילדים ובכלל. התואר מחייב נקודה. וכאחד שמייצר פה מלכות יופי בכמויות אני אכנס לה לחיים ומדי פעם אזכיר לה שהיא מלכת יופי ושצריך לדעת להתנהג בהתאם. איה מזר תעתיקו את השם ותדביקו לזיכרון.
     
  2. הכי מאפרת שיש:
    ריקי מסס. מזמן הפסקתי לעקוב אחרי המאפרות שיצאו מהמדור הזה.ריקי מסס הפלטפורמה שמאפרת מקבלת מהסטטוס הזה "הכי מאפרת שיש" פותחת דלתות ומייצרת באזזז. כל אחת לוקחת את התואר הזה ועושה ממנו מטעמים.ר יקי מסס לא צריכה את התואר הזה כדי להוכיח משהו לאומה, אבל כשלוקחים מעל 20 שנה של מוניטין ומייצרים מזה בית ספר הבחירה מתבקשת ככתוב: "כל מי שמלמד מישהו משהו ישאיר אחריו משהו". הבנתם?
     
  3. הכי חתונה שיש:
    מורן ואורן טובול. החתונה של אורן ומורן בבית האופרה ניפצה לאנשים בעיר את הדעה שחתונה לא נמדדת במי לבשה מי ומה להלן "פוזה". וכמה פעמים קפצנו משולחן לשולחן כדי להראות שאנחנו כאן. חתונה נמדדת בזה שעוד לפני שהיא בכלל התקיימה היא הפכה באופן ישיר לחתונה מדוברת. ושלא נדבר על חתונה מפוארת להפליא ובמילה אחת "הצגה". לפי דעתי העתיד לא ישכח מהר את החתונה הזו כי זו למעשה אופייה של חתונת השנה שלא יפסיקו לדבר עליה. מישהו אמר פה לייק ולא קיבל?! לייק לייק לייק.
     
  4. הכי זוג שיש: ליאור גבאי וליטל פולדברש. בואו אני אשאל אתכם שאלה - כמה מכם מכירים את ליאור "בונגוס"? בעצם קחו עוד שאלה - כמה מכם התפללתם שליאור ימצא כבר את האחת? אני תמיד אומר, כל אחד והזמן שלו ואני עוד מוסיף כל אחד והמזל שלו. אומרים שהאישה הראשונה היא מידי שמיים והאישה השנייה היא על פי מעשיו של האדם. חכו, אני לא מתכנן כבר על חתונה שנייה, אני פשוט אומר שאלוהים הרבה זמן תכנן את החתונה הזו אבל בשביל טנגו צריך שניים. יקום החתן ויברך.
     
  5. הכי מסוקסת שיש:
    ליבר בליליטי. פרויקט המסוקסים ומהמסוקסות הכניס אותי לבעיה קטנהליבר בלילטי שיצאתי ממנה בסטייל. איך ברשימה שכזו ההיא לא מופיעה או ההוא לא נמצא, כאילו מה בת דודה שלי לא מסוקסת וזה? אין ספק שבעיר יש מלאן יפות שחלקן לא מנצלות את היופי שלהן ומעדיפות לעשות פוזות רק לאינסטגרם. ליבר בליליטי למשל עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בכל מה שקשור ליופייה. תורידו את האותיות ל' ו-י' מהמילה ליבר ויצא לכם בר. לרגע לא השוויתי אותה לבר רפאלי אבל אין לי שום בעיה לקרוא לה הבר רפאלי של אשדוד.
     
  6. הכי מסוקס שיש:
    לידור ז'אנו. בתכלס בעיה לבחור גבר מסוקס מתוך רשימה של כל כך הרבה גברים מסוקסים והורסים כאחד, שאם הייתי בקטע של בנים אז בטוח הייתי הולך עם כמה מהם לאי בודד. אבל אני בקטע די מובהק של בנות ואני מוכן רק להמליץ לכן, בנות יקרות, עם מי באמת כדאי לכן ללכת לאי בודד לבד אפילו בלי אייפון... לידור ז'אנו הוא הכי מסוקס שיש - הוא חתיך הורס, עיניים כובשות ויש לו גוף נדיר. אני אמנם נשמע כמו מתחנגל אבל תראו לי גבר שמפרגן ככה לגבר. מי אמרה סיבוב על גלשן ולא קיבלה.

    לידור זאנו
  7. הכי סטארית שיש: יובל דיין. אנחנו עם של ספקולציות, עם של מעניין למה ככה ומעניין למה זה קרה. ימים יגידו מה המהלך שלה יוליד, לפרוש ככה באמצע תוכנית פופולארית "דה וויס" ולהשאיר אומה שלמה מלאה בתרחישים עם שאלות של למה ואיך... שום במאי לא מוכן לתסריט שכזה. אבל אל תתנו ללב שלכם לטעות, יובל באופן ישיר הפכה לממי של הארץ, כשלרגע שכחנו את המסטיק הכי לעוס נינט טייב. יובל השאירה טעם של עוד. יש לי הרגשה שנכונות לכם עוד הפתעות בכל מה שקשור אליה, כי אם היה לה האומץ לפרוש מתוכנית של 40 אחוז רייטינג היא עלולה עוד להוציא אלבום בכורה, לנטוש אותנו לכמה שנים טובות לתאילנד ולתת לנו להתבשל עם האלבום.
     
  8. הכי דיאטה שיש: ארז דברא. תמיד אמרו לי ששמן קירח זה לוק מבוגר מדי ומאז אני לא משמין. קירח רזה זה סקסי אמרו לי. אין כמו לקחת פיקוד על החיים ועל הפריזורה שלנו. להיות שמן זה אולי בגנים, להיות שמן זה לאהוב לאכול ולא משנה מה יגידו, אבל יש שמנים שרגע האמת שלהם מגיע ונמאס להם להיראות שמנים, ואז הם מחליטים להיכנס לדיאטה רצחנית ולוותרארז דברא על תענוגות החיים לצורך העניין - "אוכל". אני זוכר את ארז דברא מהלך עם חולצות צמודות שמבליטות כל גרם שצריך. עם השנים אותן חולצות הפכו לרחבות ומיותרות, וארז הרזה ברמות היסטוריות שמחמיאות לו. ועל כך נאמר: "אין דבר העומד בפני הרצון".

 

  1. הכי לה לה לנד שיש: שרית אביטן. ת'אמת שלא יצא לי לראות את התוכנית "חי בלה לה לנד". אני יותר מדי עסוק בנשיונל גיאוגרפיק שאין לי זמן לזפזפ  לערוצים אחרים... אממה, בגלל שיש לנו נציגה אשדודיתשרית אביטן השנה אז אני בטח אציץ. בכלל תוסיפו לתמונה ששרית אביטן היא יפיפייה אמיתית שקיבלה לאחרונה קמפיין אופנתי למעצב עובד כהן. אז ככה, יש לנו גם זמרת וגם דוגמנית בתוכנית ריאליטי בערוץ 10 שזה אומר, אם השירים לא משהו אז יש לנו דוגמנית צמרת, ואם היופי לא משהו אז יש לנו זמרת על. אני בחי בלה לה לנד וכו'...
     
  2. הכי פוטוגנית שיש: נטלי מזור. פעם הייתי מגיע לחמישים פוטוגניות, מעלה אותן לאתרנטלי מזור אשדודנט ונותן לכם לבחור את הפוטוגנית שעשתה לכם את זה. הפעם לשם שינוי אני בוחר את הפוטוגנית שעשתה לי את זה - קוראים לה נטלי מזור, 18, חבר אני יודע שאין, ואם בא לכם פרטים נוספים סורו ל"זארה" בקניון סימול. ועוד משהו, ההגדרה הנכונה והאמיתית שלי למילה פוטוגנית היא שהיא לא צריכה להיות סופרמודל כדי להיות פוטוגנית, היא גם לא צריכה להיות היפה בנשים כדי להיות פוטוגנית, בפוטוגנית צריך להתאהב וזה בדיוק מה קרה למצלמה שלי היא פשוט התאהבה בנטלי מזור.
     
  3. הכי רקדנית שיש:
    אלינה שוסטין. מאלינה שוסטין יש לי רק זיכרונות טובים. בעצם איזה רע אפשר לצאת מאלינה שוסטין?! אני מכיר אותה מלפני כולם, בגיל 15 היא זכתה אצלי כסגנית ראשונה למלכת היופי, שנה אחרי היא זכתה בתחרות הארצית "נערת קרוקר" שהפקתי בסימול. אלינה, למי שלא מכיר, היא רקדנית סלונים נדירה מוערכת בארץ והשתתפה בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" כבת זוג של אביהו שבת. כדי לזכות בתחרות מלכת היופי חסרו לה שלושה ס"מ. ואם תשאלו אותי נכון להיום, היא לא צריכה את הסנטים הזה כדי לזכות במשהו כי אלינה היא מזמן על הגובה.

 

  1. הכי מבוקש שיש:
    איציק ויצמן. איך אני אוהב לעשות חיים קשים לאנשים, למרות שהכוונותאיציק ויצמן שלי הן בתכלס סבירות. כשאני אומר "חיים קשים" אני מתכוון פה ושם להכניס אותם לפה של אנשים. איציק ויצמן הוא הרווק המבוקש שעשה לי את צהוב השנה, ושום מילה על החברה של פעם. כדי להיות רווק מבוקש ומוצהר הוא צריך לעבור תקופת צינון מזוגיות רבת שנים, ואז מתחילה תקופת החגיגות, תרתי משמע...תקופה שהכי משכיחה את העבר אבל עושה את העתיד הכי ורוד שיש... אז ככה, אם בא לך חבר אופנוען, מציל עם הסמכה להנשמות על החוף וטיול על חסקה דברי איתו. ואל תדאגי, אם תפלי מהחסקה הוא ירים אותך (מתוך הסרט "הצילו את המציל").
     
  2. הכי מבוקשת שיש:
    עוה"ד רוני סמימי. מה לא בא לכם חברה כזו עם תואר מחייב ומינירוני סמימי קופה אדומה כזו סקסית עם גג שחור? תודו שהכי בא לכם. אז למה אתם מחכים? רוני סמימי, סליחה עוה"ד רוני סמימי, היא בחורה עצמאית שלא עובדת בשביל אף אחד, ותודה להוריי שלא מפסיקים לפנק עד הלום. לרוני סמימי יש את מה שגבר מחפש, אבל הבעיה אצל רוני היא שלא מעניין אותה מי בחיזורים אחריה הכי מעניין לדעת את מי היא מחפשת. בקיצקוצ אתם תגישו מועמדות אצלה בפייסבוק והיא תעשה לייק. במידה וקיבלתם ממנה יותר מדי לייקים זכיתם בלב של הכי מבוקשת שיש. בהצלחה.
     
  3. הכי אינסטגרם שיש: פייר התאהבתי. אני מודה ומתוודה שהתמכרתי לאפליקציה הזו יותר מהפייסבוק. אפליקציית תמונות נטו עם מספר פילטרים שעושה לרובכם הרגשה של צלמים לכל דבר. אם יש משהו שאני הכי אוהב באינסטגרם, שהקשר החברתי שלי עם עוקבים ובכלל נחתם בלייק אחד בודד או כמה. וזה הולך כך: אני עושה לייק לתמונה שאני אוהב ואז אותו אחד שקיבל לייק מרגיש חייב ועושה לי לייק בחזרה. אני מפרגן לך ואתה לי בלי הודעות סרק כמו בפייסבוק ובטח בלי ניג'וסים. ולא בכדי פתחתי פינה בצהוב "מנפלאות האינסטגרם" שמוכיחה לי דבר אחד שאם אלוהים היה מוסיף לבריאה את האפליקציה הזו, צלם בטוח לא הייתי.
     
  4. הכי היעלמות שיש:
    עדן אדר. כשאני נכנס למישהו לחיים אני לא מרפה עד שלי נמאס
    ובמיוחד שקוראים לאייטם עדן אדר. אני לא אשכח בחיים את היום שהנחתי על גופה החטוב את הסרט "דוגמנית השנה של אשדוד". היא הייתה בת 14 וקצת, ומאז עדן אדר מככבת בכל מדיום אפשרי. לאחרונה היא נעלמה לנו מהנוף האשדודי לטובת נוף נורווגי, או יותר נכון לומר לטובת בוי פרינד נורווגי. עולם הדוגמנות הוא קצר וצריך לדעת איך מנצלים אותו וסוחטים אותו בפרק הזמן הזה, ובמיוחד שמלאן בנות יפות צצות בכל יום. יכול להיות שעדן עדיין לא אמרה את המילה האחרונה שלה בעולם הדוגמנות אבל בעולם הזוגיות יש לי הרגשה שהיא תקעה יתד מרוקאי/נורווגי שיביא לפי דעתי ילדים מהממים לעולם.
     
  5. הכי תגלית שיש:
    ספיר קטן. בכל תחרות מלכת יופי אני מרגיש שלא עשו חסד עם אחתספיר קטן המתמודדות. אני לא כאן לבקר שום שופט שנכח בתחרות ובטח לא פוגע בכבודן של מלכות היופי, אממה יש דברים שלפעמים אמנם לא רואים משם אבל אני כן רואה מכאן. את ספיר קטן ראיתי לפני מספר חודשים וראיתי בעיניים שלה את הרצון לזכות בתחרות, היה לה מין ברק כזה בעיניים של מלכת יופי. באמצע האוויר קצת ירד לה ופה נכנסתי לתמונה, להחזיר את מה שנעלם. אתם מכירים אותה כמתמודדת מספר 10 ואני מכיר אותה כספיר קטן שאל תתנו לשם משפחה לבלבל אתכם. היא גדולה, היא גדולה, היא גדולה...

     הכי הפקה שיש:
    עדן סבן. השילוב המנצח של הדוגמנית עדן סבן עושה אותה לאחת
  6. המלכות הכי אטרקטיביות שנתקלתי בהן. אמא ממוצא אתיופי שגם זכתה בתואר לפני שני עשורים ואבא טריפוליטאי עם עיניים תכולות ויפות. כחלק מהקמפיינים שעדן כיכבה בהם אני בטח לא אשכח את הקמפיין של בוטיק MAMER בהנהלת אביגיל רביבו וסטפני עייש (טלי גבאי איפרה). יום צילומים מפרך עם דוגמנית מתחילה שהחליפה כ-20 דגמים מבלי לצייץ, והתוצאות מדברות בעד עצמן. עדן נכנסה לפנתיאון של הפקות האופנה הכי מקוריות שנראו בעיר. שאפו יא מלכה.

    הכי תופעה שיש:
    סיגריה אלקטרונית. איזה עם של טרנדים אנחנו שזה פשוט לא יאמן. הבעיה שלי עם טרנדים שהם יוצרים מין באזזז וסוחבים איתם כל מה שבא ליד כמו בשיטפון. כשמחירי הסיגריות הרקיעו שחקים ואנשים שמו לב בעת האחרונה שבריאות זה הכל בחיים, יזם מישהו מבריק את רעיון הסיגריה האלקטרונית. הבעיה היא שהטרנד הזה סחב אחריו אנשים שבחיים לא שמו סיגריות בפה... משרד הבריאות התלונן לאחרונה שהרעיון לכאורה סביר אבל הוא לא תפס דבר אחד, למה לעזאזל צריך לעשן? הסיגריה למעשה השכיחה את ההוצאות הכספיות אבל לא את המודעות שלשמה התכנסנו כאן - מי בכלל צריך סיגריה רגילה או אלקטרונית? ושום מילה על נרגילה... 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImage('e3613156-7fad-499d-87ac-422908fbc9f1','\u003cp\u003e\u003cspan style=\"font-size: 18px;\"\u003e\u003cstrong\u003eהיי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!\u003c/strong\u003e\u003c/span\u003e\u003c/p\u003e\u003ca href=\u0027/Website/BannerClick?id=3089\u0026AreaId=21333\u0027 rel=\u0027nofollow\u0027 class=\u0027iframe_cover\u0027 target=\u0027_blank\u0027\u003e\u003c/a\u003e',true);},15],[function() {setImageBanner('e3613156-7fad-499d-87ac-422908fbc9f1','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,21333,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3613156-7fad-499d-87ac-422908fbc9f1','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,21333,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3613156-7fad-499d-87ac-422908fbc9f1','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,21333,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה