מנחם הורוביץ ביקר במסעדת "ארמיס" והבטיח לחזור
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c199d3d7-84e8-4c5b-8a94-ae2823561bc6','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c199d3d7-84e8-4c5b-8a94-ae2823561bc6','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c199d3d7-84e8-4c5b-8a94-ae2823561bc6','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15]]);})
מנחם הורוביץ מנחה "שווה בדיקה" ב- "תוכנית חיסכון" בערוץ 2, הפתיע השבוע והגיע לבקר בעיר אשדוד. במסגרת הפינה שלו – הוא הגיע למסעדת ארמיס ונהנה מטעימות בירה ומהבריזה של הים. פרגן והתלהב עד מאוד לגלות שעל אף שמדובר במסעדה הממוקמת על חוף הים- בעליה בחרו להקפיד על כשרותה ואינם עובדים בשבת והבטיח לחזור בשנית
שווה בדיקה? שווה בארמיס!
היי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!
$(function(){})