קפה 'ליון' זכה במכרז ויתפעל את בית החולים אסותא באשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8999f13e-548d-4c86-8859-85bd216ab3a9','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8999f13e-548d-4c86-8859-85bd216ab3a9','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8999f13e-548d-4c86-8859-85bd216ab3a9','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

רשתות קפה מובילות בארץ התחרו במכרז להפעלת בתי קפה ודוכנים בבית החולים אסותא החדש באשדוד. הזוכה הגדול- רשת קפה 'ליון' המוצלחת והאהובה שלנו מאשדוד- בבעלותם של יניב ושמשון- מה אומרים... תרגישו בבית :)

פייסבוק

רשת בתי הקפה האשדודית זכתה במרכז להפעלת נקודות הקפה ובית הקפה בבית החולים 'אסותא' באשדוד!

$(function(){})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה