תאונת אופנוע? מה הסיכונים בפוליסת ביטוח אופנועים זולה


להאזנה לתוכן:

לצערנו הרב, במדינת ישראל נפגעים מדי שנה מאות בני אדם בתאונות אופנוע שבהן מעורבים כלי רכב דו גלגליים המורשים לנוע על הכבישים (אופנועים וקטנועים). מדובר ברוכבי האופנוע עצמם, בנוסעים אחרים שמורכבים על האופנוע ובהולכי רגל, שכמה עשרות מהם נהרגים בכל שנה בתאונות קשות ואלפים אחרים נפצעים, לעיתים בצורה קשה.

 PEXELS

 כמו כן, תשתית הכבישים הרעועה במדינת ישראל בשילוב עם צפיפות בכבישים עירוניים ובעיקר תרבות הנהיגה בישראל גורמים לפגיעות רבות ברוכבי האופנועים, אשר חייבים לדאוג לביטוח חובה מתאים, ולהיות מודעים לזכויותיהם הביטוחיות במידה ונפגעו או לסיכונים בנהיגה ללא פוליסת ביטוח חובה.

 לעורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע מגיעים לקוחות רבים המתלבטים בשאלה מהו ההבדל מבחינתם בין פוליסת ביטוח תאונות אופנועים מוזלת עם התניות לבין פוליסת הביטוח היקרה יותר שמציעות חברת הביטוח.

חשיבות הייצוג על ידי עורך דין תאונות אופנוע

עו"ד אריאלה גפן, מומחית בתאונות אופנועים קשות בדרגות נכות גבוהה, מדגישה כי במקרה של תאונת דרכים עם מעורבות של אופנוע או קטנוע חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין תאונת אופנוע קרוב ככל שניתן למועד אירוע התאונה על מנת שידריך את רוכב האופנוע כיצד לפעול נכון על מנת לקבל את הפיצוי הכספי המרבי.

 

עו"ד תאונת אופנוע – המשמעות של ביטוח חובה לאופנועים עם השתתפות עצמית

עו"ד אריאלה גפן, מסבירה כי התניית ההשתתפות העצמית מטילה על רוכב האופנוע השתתפות עצמית בסך של 25,000 ₪ (עשרים וחמישה אלף שקלים חדשים), במקרה של נזקי גוף אשר נגרמו לו כתוצאה מתאונת האופנוע וזאת במסגרת רכיב הנזק כאב וסבל, יתרה מזאת הפוליסה מטילה על הרוכב השתתפות של שכר במשך 7 ימים וזאת במסגרת רכיב הפסדי השכר בתחשיב הנזק הכולל.

 עורכת הדין אריאלה גפן מוסיפה כי לרוכבי אופנוע רבים במיוחד לצעירים או שליחים ההנחה משקפת עבורם חסכון משמעותית שיכול להגיע למאות שקלים כמובן הכל בהתאם לנתוניו האישיים של רוכב האופנוע, אבל באותה נשימה עו"ד אריאלה גפן מציינת שגם במקרה של תאונת אופנוע הקלה ביותר הפיצוי הכספי שלקוחותיה מקבלים הוא מעל אלפי שקלים, כל שבחישוב הסיכון הכולל מספיקה תאונת אחת קלה על מנת לכסות אחת החיסכון ברכישת פוליסת ביטוח מוזלת.

 אריאלה גפן, עורכת דין תאונות אופנוע מומלצת מציינת כי במקרה של תאונת דרכים פוליסת הביטוח המוזלת תקפח את רוכב האופנוע במקרה של תאונת אופנוע הקלה ביותר, שכן למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים רוכבי אופנוע רבים הנפגעים בדרגות קלות יחסית כמו חבלות גוף, שברים קלים וברוב המקרים אותם נפגעים נותרים ללא נכות כלל, אך במקרים מסוג אלה רוכבי האופנוע לא יהיו זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח או שיקבלו פיצוי קטן משמעותית.

 כמו כן, חברות הביטוח מציעות את ביטוח החובה המוזל במטרה למנוע הגשת תביעות על כל תאונת דרכים קלה אשר מבחינתן גורמות להן להפסד כלכלי והוצאות רבות, בשיטה זאת נחסמת דרכם של רוכבי אופנוע רבים להגיש תביעת תאונת דרכים.

 עורך דין תאונות אופנוע – ביטוח חובה מוזל תיזהרו!!!

 מכאן, רוכבי אופנוע רבים "חוסכים" כמה מאות שקלים על ביטוח חובה מוזל, אך במקרה של תאונת דרכים קלה ביותר הם עלולים להפסיד אלפי שקלים כפיצוי כספי, במיוחד נוכח העובדה שתאונת דרכים הכי קלה מזכה בימי מחלה, ובמקרה זה רוכבי האופנוע גם מוותרים על הפיצוי מכוח אובדן שכר עבודה.

 עו"ד אריאלה גפן ממליצה לא להתפתות להנחה של כמה מאות שקלים תמורת פוליסת הביטוח החובה המוזלת, אלה לרכוש הפוליסה המלאה ללא התניות על מנת שתוכל לקבל את הפיצוי הכספי המקסימלי שמגיע לכם כתוצאה מתאונת הדרכים.

 למען הסר ספק, נוסע אשר הורכב על האופנוע ונפגע בתאונת דרכים, תניית פוליסת הביטוח המוזלת אינה חלה עליו אלא רק על הבעלים של האופנוע.

 אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות אופנוע

אריאלה גפן, עו"ד המתמחה בתאונות אופנוע, מייצגת נפגעים בתביעות תאונות אופנועים נגד חברות הביטוח. לעורכת הדין אריאלה גפן ניסיון משפטי רב בהתמודדות מול חברות הביטוח בישראל כמו התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ, כאשר המשרד בראשות של עורכת הדין אריאלה גפן מוביל את כל ההליכים הנדרשים לצורך מימוש זכויות נפגעי תאונת האופנוע על מנת שיקבלו את מירב הפיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו להם וגם יקבלו שקט נפשי ע"י משרד עורכי דין מקצועי, מיומן שנותן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

 

חשוב להדגיש, כי לא בכל מקרה קיימת עילה להגשת תביעת נזיקית בגין תאונת אופנוע, וכי כדי להוציא את הפיצוי המרבי בגין נזקי הגוף בעקבות תאונת האופנוע ובשל המורכבות של הנושא והמומחיות הנדרשת, מומלץ לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שיצליח להוכיח שמדובר בתאונת דרכים כמשמעות בחוק והפסיקה ואת הנזק הפיזי או הנפשי שנגרם לנפגע. במשרד עורכי הדין אריאלה גפן אנו מטפלים בתביעות תאונות אופנועים באופן מקצועי ואמין, תוך היעזרות במיטב הרופאים והמומחים על מנת לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה עד לניצחון בהליך המשפטי וקבלת סכום פיצוי מקסימלי.

 

אם נפגעת או נחבלת ונגרם לך נזק פיזי, נפשי או נזק לרכושך משרדנו יפעל מול כל הגורמים הרלבנטיים כמו בתי משפט, חברות הביטוח, עיריות, בתי חולים על מנת למצות את זכויותיכם המשפטיות ולאפשר לכם ולקבל פיצוי כספי מרבי בגין הנזק שנגרם לכם – משרד עורכי דין אריאלה גפן הוא משרד מוביל בתביעות נזיקין ויחד עם עורכי דין מקצועיים ובעלי ניסיון רב המשרד מקבלת המלצות רבות מלקוחותיו

 

משרד עורכי דין אריאלה גפן – מומחים בייצוג תובעים בתחום דיני הנזיקין ותביעות תאונות אופנועים – התקשר עוד היום לעורך דין תאונות אופנוע להתייעצות ולבדיקת סיכויי תביעתך ללא התחייבות וללא תשלום.

 

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות אופנוע טלפון 0733-752-766

 

$(function(){setImageBanner('db9d637b-7584-4396-957a-2d182471af21','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה