עופר ואיריס שלוש בני זוג תושבי גן יבנה  בשנות ה-50 לחייהם החליטו שהיעוד שלהם בחיים הוא איך לסייע לאנשים להפוך את הרגעים המאושרים לבלתי נשכחים.

שניהם עזבו קריירות של שנים, חברו יחד והקימו עסק משפחתי שחושב על הפרטים הקטנים והגדולים עבור כל אירוע.

שלוש השכרת ציוד לאירועים וחינות

עופר מהו הרקע שהוביל אותך לעסוק בתחום?

"העסק החל בהכנת עוגיות מרוקאיות טעימות ומיוחדות, עבודת ידה של איריס אשתי, בהתחלה עבדנו עם מלבישות לחינה, אך אט אט כשאנשים טעמו את העוגיות הם התחילו לפנות אלינו גם להזמנות ישירות, לכל מיני סוגי אירועים ולא רק לחינה. עם הזמן, הבנו שיש דרישה לציוד עבור אירועים והחלטנו לקחת את העסק עוד צעד קדימה ורכשו ציוד נלווה להפקת אירועים, על מנת לספק מענה לצרכים של הלקוחות שלנו".

הציוד שלכם מותאם רק לחינה ?

" לא. בחברה שלנו תוכלו להשכיר מגוון רחב של ציוד המותאם לכל סוגי האירועים הפרטיים - יום הולדת, עליה לתורה, שבת חתן, חינה או מסיבה פרטית וגם ציוד נלווה לאולם בו אתם חוגגים."

שלוש השכרת ציוד לאירועים

איזה ציוד לאירועים ניתן למצוא בחברת שלוש?

בחברת שלוש קיים היצע רב ומגוון כגון כלי אוכל והגשה מתאימים, מפות ומפיות, ריהוט – שולחנות וכסאות, פינת קבלת פנים, דלפקים, כרכרות, עגלות שוק ועוד.

בחברת שלוש תוכלו לסגור את הפינה של כלי האוכל והשתייה עם מגוון אפשרויות שונות של כלים יפים, וגם להזמין כלי קייטרינג, מגשים ומיחמים.

בנוסף החברה מספקת עגלות ספינג' ומופלטות בהכנה במקום בזמן האירוע.

ניתן להזמין מגשי עוגיות מרוקאיות טעימות ואיכותיות לכל אירוע, הנעשות בקפידה ולפי הזמנה ביום האירוע. כל מה שצריך כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה לאורחים שלכם.

שלוש השכרת ציוד לאירועים

מה הופך אירוע למוצלח ?

"הצלחת האירוע תלויה לעתים קרובות באיכות הציוד בו משתמשים, וכאן אנחנו נכנסים, אנחנו מספקים ציוד מהשורה הראשונה מבלי לשבור את הבנק".

עוד מוסיף "אנחנו נותנים מענה לכל סוג של אירוע עם הציוד שברשותנו, כשהמטרה שלנו הוא להעניק לכם כל מה שצריך ביום שמחתכם.

שלוש השכרת ציוד לאירועים

מה ההמלצה שלך ללקוחות שמתלבטים לגבי השכרת ציוד לאירוע?

עדיף תמיד לבצע השכרת ציוד לאירועים במקום שיש בו את כל הציוד במבחר סגנונות, כך יהיה ניתן להוזיל משמעותית את מחיר הריהוט לאירועים ולמנוע עומס תיאומים בין הספקים השונים וחתימת חוזים והתחייבויות. אצלנו ניתן לקבל חבילות  אטרקטיביות משולבות .

בחברת שלוש אירועים נשקיע ממיטב זמננו, ניסיוננו ומרצנו כדי שתהיו מרוצים והאורחים ישבחו את האירוע ויזכרו אותו לטובה.  

יחד אתכם נמצא את השילוב המתאים ביותר לצרכים שלכם באירוח.

נתכנן גם את הובלת הציוד למיקום שבחרתם וסידורו באופן המבוקש באירוע ואת איסופו בתום האירוע.

נתראה בשמחות

לפרטים חייגו : 0559706476

או השאירו פרטים ונחזור אליכם 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות