קריירה חדשה תוך חודשיים : האקדמיה שתספק לכם את כל הכלים להצלחה בשוק התעסוקה העכשווי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cf2249b5-ac21-49ec-a4cc-2604bdf0de95','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cf2249b5-ac21-49ec-a4cc-2604bdf0de95','/dyncontent/2024/5/13/04664638-cd72-45fa-b246-8d06d899fed0.jpg',17880,'מכללה למנהל אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cf2249b5-ac21-49ec-a4cc-2604bdf0de95','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cf2249b5-ac21-49ec-a4cc-2604bdf0de95','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

Sprint academy מכוונת להצלחה ומשנה את המודל הלימודי הקיים: במקום שנים של לימודים לתואר תיאורטי, היא מציעה לימודים מעשיים במקצועות העדכניים והמבוקשים ביותר, במודל היברידי, ממוקד ומותאם אישית והכול תוך חודשיים בלבד .

FREEPIK

עם קורסים דיגיטליים הנתמכים בשיחום זום , תמיכה מלאה של מרצים ואנשי עסקים מובילים ואפשרות ללמוד בכל זמן ומכל מקום, מבטיחים באקדמיה ללמד את כל מי שרוצה להצליח. תפסנו לראיון את ד"ר  מאיר אורנשטיין, מייסד ומנכ"ל  המיזם החדשני שביחד איתו שותפים בכירים בארץ ומהעולם, שמסביר: ״אנחנו מביאים היום את מה שבעוד כמה שנים יהפוך לסטנדרט, עם בונוס אחד מרכזי: נקודת התחלה טובה יותר בקריירה החדשה״

 

 

אם היינו מספרים לכם שבתוך  חודשיים ( כן 60 יום !!! )  תוכלו להגשים חלום זה בטח היה נשמע טוב מדי עד לא מציאותי. אבל עבור מי שחולמים על קריירה חדשה ומצליחה או שינוי מקצוע מהיר וכניסה לתחומים חדשים ומתגמלים, יש עכשיו הזדמנות אמיתית להגיע באופן חד ומדויק להשגת המטרה שלהם, ולעשות את זה תוך פחות משנה. sprint academy , אקדמיה דיגיטלית חדשה ללימודים מעשיים של העולם החדש, מבטיחה לספק לסטודנטים שלה את כל הכלים להצלחה מהירה בשוק העבודה העכשווי, בלי בזבוזי זמן ובמסלול שנח ומתאים אישית לכל סטודנט בדרך להצלחה והכול תוך חודשיים בלבד !

 

גוגל ומילון אוקספורד מגדירים הצלחה כ״השגת תוצאה טובה מאוד, אושר, מזל טוב״. לגבי התוצאות והאושר אפשר להסכים, אבל אם תשאלו את ד"ר  מאיר אורנשטיין, הוא יעדיף להשאיר את המזל בצד. ״הצלחה תלויה בהתאמה של ידע לסביבת העבודה או המחייה שלנו. צריך לעבוד בשביל זה. עולם התעסוקה משתנה בלי הפסקה בשנים האחרונות, וכדי להצליח ולהדביק את הקצב שלו, חייבים ללמוד להתגמש ולהסתגל לצרכים שדורשים היום המקצועות החדשים והרלוונטיים״.

 

מה זה אומר בעצם?

 

״שרק מי שידעו להתאים את היכולות שלהם לדרישות השוק ולהצטייד בכלים מעשיים ובידע פרקטי שייתן להם יתרון משמעותי על אחרים, יתקדמו וישיגו את המטרות שלהם בהצלחה בתוך התחרות הגדולה שקיימת היום״.

 

ד"ר  אורנשטיין יודע דבר או שניים על הצלחה ועל ידע. במשך יותר מעשרים שנה הוא כיהן כמנכ״ל עמותת מפעלות חינוך וחברה, שעסקה בהקניית ידע באמצעות ספורט ונחשבה לאחת העמותות הגדולות בארץ, עם כחצי מיליון חניכים פעילים. את מודל ההצלחה שלה יישמו בלמעלה שישים  מדינות ברחבי העולם, והוא הצליח להשפיע על מיליוני בני נוער ובוגרים. בנוסף שימש אורנשטיין כיו״ר מחלקת הנוער של הפועל ת״א בכדורגל והוביל אותה להצלחות בתחום המקצועי והארגוני. בשנים האחרונות הוא חבר לעולם העסקי והקים מספר פרוייקטים טכנולוגיים בתחום החינוך וההייטק שזכו להצלחה רבה כולל הקמת מכללות גדולות שהכשירו עשרות אלפי סטודנטים כגון מכללת איקום ו success college

 

 

 

להצליח ללמוד וגם לעבוד

 

את הדרך להצלחה הזאת הוא מתכוון ללמד אתכם עכשיו, בזכות היוזמה החדשה שלו ושל אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מובילים מהארץ ומחו״ל.

בוא נתחיל מההתחלה: מה זה בעצם Sprint academy?

 

״הרעיון והחזון הוא לתת מענה ראוי ומותאם לאנשים שרוצים להצליח בחיים, אבל מכל מיני סיבות לא מוצאים את עצמם בתוך המסגרות האקדמיות הקיימות היום. אנשים שרוצים להתחיל קריירה חדשה או לשנות פוזיציה קיימת אבל לא רוצים לבזבז שלוש או ארבע שנים על תואר תיאורטי, שאולי יעזור להם בהמשך ואולי לא״.  אצלנו הם יכולים לסיים תוך חודשיים ( 60 יום !! )  ולהיכנס לעולם ההייטק.

 

אוקי. מה שונה אצלכם?

״המודל שלנו נבנה בשיתוף עם ועדה פדגוגית של מומחים מהארץ ומהעולם, ומציע אקדמיה מעשית עם מגוון רחב של תחומי עיסוק בעולם הייטק  ומקצועות רלוונטיים בשוק העבודה העכשווי. זה מודל היברידי מתקדם שמותאם לקצב של העולם החדש״.

 

מודל היברידי?

 

״במסגרת לימודים היברידיים של למידה מרחוק, אפשר ללמוד בכל זמן ומכל מקום, לשלוט בקצב הלימודים ולא פחות חשוב – להתאים אותו לאורח החיים היומיומי. אפשר להמשיך לעבוד במשרה מלאה, לקיים חיי חברה ומשפחה ועדיין ללמוד בשעות הפנויות ולסיים את המסלול תוך חודשיים . זה משהו שמשנה חיים לאנשים ומוביל אותם להצלחה ממשית ומהירה״.

 

 

 

 

מעניין בהחלט. משהו נוסף שאין במקומות אחרים?

״כן. שנייה לפני שיוצאים לשוק האמיתי, הוספנו גם קורסים שיכינו את הסטודנטים לכניסה חלקה לעבודה כמו הכנה נכונה לראיון עבודה, כתיבת קורות חיים, קורס לינקדאין מקצועי, איתור משרות ועוד בונוסים.

 

יתרון שפועל גם מול המתחרים שלכם?

״בסופו של דבר אנחנו רוצים להציע משהו אחר מהקיים והמוכר. אנחנו מלמדים ומספקים כלים מעשיים לקריירה ובכלל להצלחה. סטודנטית או סטודנט שסיימו את המסלול יוצאים לנקודת התחלה טובה הרבה יותר מסתם תואר גנרי או קורס רזה בתחום מוגבל, ונמצאים ביתרון על פני המתחרים שלהם בכל ראיון עבודה. המטרה היא להצליח מחר בבוקר במציאת עבודה בצורה מיידית״ והכול תוך חודשיים מיום הרישום.

 

 

טסלה במקום טנק

 

נראה ששנתיים של מגיפה עולמית משתקת השפיעו לעומק על אורח החיים שלנו ועל הדרך שבה אנחנו עובדים. עכשיו מתברר שהן עשו את שלהן גם בעולם האקדמי. לימודים ועבודה מרחוק הם כבר סטנדרט מחייב, כשהעולם הישן והמקובע הולך ומאבד רלוונטיות לטובת אג׳יליות ופרקטיקה. את מסלולי התואר המסורתיים והכבדים מחליפים היום קורסים ושיטות לימוד מהירות, מותאמות ומדויקות, שמתחשבות בחיי היומיום העמוסים ממילא של הסטודנטים. אלה יכולים להיות צעירים שעושים צעדים התחלתיים בקריירה ראשונה, או אנשי משפחה עסוקים שחולמים על שינוי מהיר ויציאה לקריירה חדשה. המודל האקדמי החדש מקדש את הלו״ז ומתאים את עצמו לסטודנטים ולא להיפך, כפי שהיה נהוג עד היום.

 

 

מאיפה בכלל הגיע הרעיון?

״בתור מי שלמד הרבה שנים במוסדות המסורתיים ומחזיק בתואר שלישי במנהל עסקים, הבנתי שזמן הלימודים והצורה שבה לומדים הם פקטורים קריטיים להצלחה. מסקרים וניתוח מידע - כולל של זמן הקורונה וההשפעות העצומות שהיו לה על שווקי התעסוקה והאקדמיה – הגענו למסקנה שהעולם הלימודי התקדם בגדול לקראת לימודים פרקטיים, אבל לאוניברסיטאות בארץ ובעולם קשה מאוד לעשות את הצעדים הדרושים, כי הן סוחבות מסורות כבדות ופחות גמישות. הבנו שאין מקום לבזבוזי זמן או חומר תיאורטי שלא תורם מעשית לקריירה ולא משיג את המטרה של הסטודנטים להצליח״.

 

יש כאלה שיגידו שתאוריה וידע כללי זה אחלה.

 

״מצוין. אבל זה לא העניין כשמדובר בשינוי קריירה או כניסה מהירה לשוק התעסוקה. אנשים רוצים ללמוד באופן מעשי ומדויק, להתאים את היכולות והצרכים למטרות שלהם ולצאת החוצה כמה שיותר מהר והכי מוכנים שאפשר. הם לא רוצים לנהוג בטנק, הם רוצים להיות טסלה. הבדיקות שלנו העלו שזה הדבר הבא. זאת הדרך שבה כולם ילמדו בעוד כמה שנים. אנחנו מביאים את זה כבר היום״.

 

כשאתה מתאר את זה זה נשמע שכולם יכולים ללמוד להצליח. זה באמת מתאים לכל אחד?

אנחנו פונים לכל סוגי האוכלוסייה ומאמינים באמת שכל אחד יכול ללמוד להצליח. בנינו פה מסלולי לימוד המבוקשים ביותר בהעולם ההייטק עם ביקוש של עשרות אלפי מישרות בארץ ובעולם לתחומים אלו.

 זאת גם הסיבה שאין לנו מבחני כניסה  או דרישות לציוני בגרות ופסיכומטרי אסטרונומיים״.

 

מה באמת לגבי תנאי קבלה?

כל מה שאנחנו דורשים הוא נכונות להשקיע ורצון אמיתי להצליח ולהשקיע ולסיים תוך 60 יום את הלימודים ״.

 

זה נראה שחשבו שם על הכל ב-Sprint academy. כחלק ממערך מלא של לימודים דיגיטליים מרחוק, כל סטודנט יוכל להיעזר באיזור אישי באתר האקדמיה, בו אפשר יהיה למצוא את כל הקורסים הרשומים, מערכי שיעור, ציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית, רשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון וגם מחלקת השמה שתעזור בשאלות קריירה עתידית. לצד זה מבטיחים באקדמיה מחלקת תמיכה מקצועית עם צוות אנושי ומענה של חמישה ימים בשבוע ( כולל שעות מאוחרות בלילה ) כמעט מסביב לשעון.

 

מה עם תעודת סיום רשמית?

 התעודה רשמית של sprint academy שמוכרת ומאושרת על ידי הגופים המוסמכים בישראל: משרד החינוך, משרד הביטחון ותו תקן iso9001, שמקנה תקן איכות בינלאומי.

 

 

אוקי. מה אם מישהו מתלבט עדיין ולא בטוח מה ללמוד או במה לעבוד?

״הרעיון של Sprint academy הוא ללוות את הסטודנטים לכל אורך הדרך. לפני הלימודים וגם אחריהם. למתלבטים אנחנו מציעים אבחון תעסוקתי מקצועי ללא תוספת תשלום, שיכוון טוב יותר את מסלול הלימוד המומלץ בדרך למקצוע המתאים. אלגוריתם חכם שפיתחנו וצוות אבחון מקצועי יעזרו לפזר את הערפל בעניין הזה״.

 

נשמע טוב. ואחרי שמסיימים, יש אפשרות לעזרה במציאת עבודה?

״בחרתם, השקעתם וסיימתם ללמוד בהצלחה? אתם כבר במקום טוב. כאן נכנסת לפעולה מחלקת ההשמה הייעודית שלנו, עם רשיון השמה רשמי של משרד העבודה והרווחה. יחד עם קשרים שלנו לפוזיציות הבכירות בשוק העבודה הטכנולוגי, מאות חברות הייטק - אנחנו מבטיחים לעשות את כל מה שאפשר כדי שבסוף הדרך תתחילו אחת חדשה״.

 

אז יודעים מה? אולי חלומות באמת מתגשמים. עם צוות פרופסורים מוביל מהארץ ומחו״ל ואנשי מקצוע מומחים בתחומם, זאת נראית כמו הזדמנות אמיתית ללמוד להצליח מהטובים ביותר. ההרשמה ל-Sprint academy כבר בעיצומה. נראה שהקריירה החדשה שלכם כבר מחכה מעבר לפינה.

 




$(function(){setImageBanner('3c651d46-367c-49dc-a2aa-dfd0ae809d07','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה