בתקופת הקורונה הרבה דברים השתנו ומסתבר גם בתחום הספורט והכושר, אנשים שהיו פוקדים את חדרי הכושר באופן קבוע, מצאו את עצמם נאלצים לוותר על היציאה לחדרי הכושר ולמצוא אלטרנטיבות חדשות לשמירה על הכושר ואורח חיים בריא. וכך אזרחים רבים ברחבי הארץ החליטו להפוך את שגרת האימונים, לאימונים ביתיים וגילו עולם חדש בו אפשרי להקצות ציוד כושר גם בתוך הבית, ובכך להמשיך בשגרת אימונים מיטבית יחד עם כל המשפחה.

ממש לאחרונה נפתחה באשדוד חנות נוספת ל "קליי ספורט" היבואנים של ציוד הספורט והכושר הביתי בישראל.

החנות המצליחה שנפתחה בשנת 2012 באור יהודה, על ידי הבעלים הייתה במטרה לפתוח עסק אשר יאפשר לתת את כל הכלים האפשריים לילדים, לנוער ולמבוגרים, לשפר את איכות חייהם ע"י פעילות ספורטיבית לבריאות פיזית ונפשית במגרש הביתי שלהם ובמחירים נגישים .

חנות קליי ספורט אשדודבחנות האינטרנט של claysport.co.il תמצאו את ציוד הספורט והכושר המקצועי בישראל עד לפתח הבית, או שתוכלו להגיע ישירות לחנות באשדוד ולרכוש בעצמכם, הצוות בחנות מתחייב לרמת טיב המוצר, עלות מוצר הוגנת, אמינות ומקצועיות, מהירות ואטרקטיביות במחירים.

בשיחה שערכנו עם הבעלים שאלנו אותם מדוע הביקוש לציוד כושר ביתי הוא כה אטרקטיבי

מדוע יש לאחרונה ביקוש כה רב לציוד ספורט וכושר ביתי ?

בשנים האחרונות החל ביקוש גדול לציוד ספורט וכושר ביתי, רבים כבר הבינו שלא חייב אפילו להקצות חדר לאימונים, כי היום כל הציוד מתקפל ונוח לאבזור בתוך הבית, וכך כל אחד יכול להתאמן מתי שנוח לו ולא תלוי במכוני כושר, או אפילו יכול להביא את המאמן האישי לביתו.

בנוסף מדובר בחסכון של זמן ולנו הישראלים הוא מאוד חשוב בשגרה העמוסה. בבית, כל הזמן שעליכם להשקיע הוא מהרגע בו אתם מחליטים להתחיל את האימון ועד שאתם מסיימים. בינתיים אתם יכולים לעשות אימון משקולות, לעלות על הליכון, אופניים ולהשתמש במגוון האביזרים והעזרים שניתן לקנות לאימון בבית.

עוד דבר מדובר בחסכון בכסף קניית ציוד כושר הינה השקעה חד פעמית, ואז הציוד נשאר איתנו במשך עשורים.

סט 30 פלסטיק קליי ספורט

מה אתם בעצם מוכרים בחנות? איזה ציוד ניתן למצוא אצלכם?

בקליי ספורט אנחנו משווקים מגוון רחב של ציוד וגם חבילות למתאמנים, שניתן למצוא אותם גם בחנות וגם באתר החברה.  החבילות כוללות סטים למגוון אימונים כמו פילאטיס, משקולות, אירובי, יוגה, TRX , מזרני יוגה, גומיות, ציוד פונקציונלי וקרוספיט. בנוסף אנחנו משווקים אופני ספינינג ,פלטות ומזוודות משקולות מקצועיות, ספות כושר מתכווננות ומתקפלות, אביזרי נינג'ה , אומנויות לחימה, ציוד אגרוף ועוד.

 סט 50 קליי ספורט

מה המוצר הכי מבוקש היום בשוק?

הכי מבוקש היום זה ספות כושר, הצורך ברכישת ספות כושר הוא הכרחי לאימון, מכיוון שהמון תרגלים נעשים בספת כושר. הספה מאפשרת לנו לבצע מגוון עצום של תרגילים לאימון כל קבוצות השרירים בגוף בצורה בטוחה ויעילה.

זה מאוד מתסכל לרצות לעשות חלק מסוים באימון שלך, אבל לא להיות מסוגל לבצע אותו כי אין לך את הציוד הנכון.

אנחנו מחזיקים בחנות מגוון רחב של ספות כושר, ספות לחיצה, מתכוונות, אולימפיות ביתיות ועוד. ספות כושר המתאימות לכל מתאמן ולכל אימון שרק רוצים.

 ספת לחיצה קטנה קליי ספורט

מדוע החלטתם לפתוח את הסניף השני דווקא באשדוד?

החלטנו לפתוח את החנות השנייה שלנו כאן באשדוד, בגלל שמחסני היבואן שלנו נמצאים כאן פיזית, וגם בגלל שהיו לנו לקוחות רבים, שנוסעים עד לאור יהודה בשביל לרכוש ציוד.

אז כעת, זה חוסך גם ללקוחות שלנו עלויות משלוח או נסיעה, הם יכלים פשוט להגיע לחנות באשדוד ולרכוש את הציוד שהם רוצים.

אנחנו מציעים גם מגוון רב של ציודים לחדרי סטודיו אירובי ופונקציונאלי, למאמנים אישיים וכמובן כל ציוד אפשרי לאימון ביתי מושלם.

אופני ספינינג קליי ספורט

מבחינת המחירים, התרשמנו כי קליי ספורט מעניקה מחירים הוגנים ובין הזולים שיש בשוק כיום אתם יכלים לתת לנו דוגמאות?   

סט משקולות 50 ק"ג ב580 ₪  במקום 700 ₪

ספת כושר מתקפלת ב399 ₪  במקום 500 ₪

סט נינג'ה ב399 ₪  במקום 490 ₪

אופני ספינינג ב1200 ₪ במקום 1700 ₪

ספת לחיצה מתקפלת ב499 ₪  במקום 899 ₪

 

 

 ספה מתכווננת קליי ספורטערכת נינג'ה קליי ספורט

מעוניינים להקים חדר כושר ביתי ולהתחיל להיכנס לכושר? בקרו בקליי ספורט רחוב העבודה 20 אשדוד או באתר החברה  - claysport.co.il

מבצע מיוחד לגולשי אשדוד נט

תתחילו להנות ממחירי רצפה מהיבואן לצרכן ללא פערי תיווך!

שעות פעילות: א - ה : 09:00 - 17:00 ימי שישי : 09:00 - 14:00

רחוב העבודה 20 אשדוד

טלפון: 03-5757811 שלוחה 2 (סניף אשדוד)

או השאירו פרטים וניצור אתכם קשר

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות