קורס השקעות בשוק ההון


להאזנה לתוכן:

כיום יותר מתמיד נפרצים מחסומים בכל הנוגע להשקעות בשוק ההון. התחום כבר מזמן לא שמור לבתי השקעות בוול סטריט בלבד וכיום אפילו בני נוער לומדים על מסחר בשוק ההון.

FREEPIK

מור קורן, מרצה בקורס השקעות, ממליץ לכל אחד שרוצה לייצר הכנסה נוספת ללמוד על מסחר עצמאי בשוק ההון ועל מגוון המוצרים המובילים בשוק על מנת להשקיע נכון ולהרוויח!

 

אנשים רבים מחפשים אלטרנטיבה טובה ויציבה להשקעה לטווח קצר וארוך, שמאפשרת לקבל תשואה שנתית דו-ספרתית במינימום סיכון. השקעה במדדים מובילים בשוק ההון היא אחת הדרכים המובילות לייצר תשואה מקסימלית בטווח של שנים.

למרות שידוע שאפשר להרוויח בשוק ההון באופן קבוע, נראה שרבים עדיין חוששים לעסוק בתחום באופן ישיר. חלק מהאנשים נמנעים לגמרי מהשקעה בבורסה, אחרים משלמים לבית השקעות, מקשיבים לטיפים של יועץ הבנק, קונים מניות בעקבות המלצה של חבר או כתבה בעיתון – טעות שעולה להם ביוקר!

כדאי לך להפנים, כל מי שרוצה ללמוד על מסחר במניות; מדדים מובילים; אופציות ומוצרים נוספים יכול ללמוד בקלות. זה רק עניין של סדר עדיפויות.

למה כדאי להשקיע בשוק ההון?

פעם היינו שומעים את ההורים מדברים על תוכניות חיסכון בבנק. אותם חסכונות שאליהם מפקידים סכום מסוים בכל חודש, ומקבלים מהבנק ריבית על החיסכון. זה היה רלוונטי לפני יותר מעשור, כשהריבית השנתית הייתה סביב ה-5%, ובעבר הרחוק יותר.

כיום הריבית על פיקדון בבנק הצטמקה באופן דרסטי. ברוב המסלולים תקבל פחות מאחוז!!!

בהשקעה סולידית מאוד בשוק ההון ניתן להגיע לתשואה שנתית ממוצעת של כ-10% בשנה, אבל בהשקעה של 3-2 דקות ביום (אני בטוח שיש לך 2 דקות ביום) תוכל להגיע לתשואה מדהימה של כ-15% ויותר! 

מה קורה אם המניה שאקנה לא תעלה או אפילו תיפול?

בגלל העובדה שהשקעה במניה בודדת הינה מסוכנת, בשונה מקורסים אחרים, הדגש העיקרי בקורס של מור קורן הוא על השקעה במדדים ופחות במניות. הסיכון בהרבה מקרים לא משתלם! השקעה במניה בודדת היא, במילים אחרות, "לשים את כל הביצים בסל אחד". זו אינה הגישה שנאמץ בקורס!

מה נלמד בקורס השקעות?

בקורס נלמד על כלים פיננסיים מתוחכמים ויציבים; איך להשקיע לטווח הארוך במקום להמר לטווח הקצר; איך לקבל החלטה מושכלת בזמן אמת ולמכור את התיק ומתי הכי כדאי לקנות.

באילו מדדים נשקיע?

מדדים הם אחד המוצרים המובילים שעליהם נדבר בקורס.

לדוגמה: חשוב בעצמך, במה כדאי להשקיע? במניה ש"יש לך הרגשה שתעלה" או ב-500 החברות החזקות ביותר בשוק האמריקאי? מחקרים רבים שנעשו בשוק ההון הגיעו למסקנה: השקעה במדדים מובילים מנצחת השקעה במניות בודדות. לכן פשוט נקנה במהלך הקורס מספר מדדים מובילים.

מובן שנלמד על מדדים ממדינות שונות במטרה למקסם רווחים.

מחפש קורס השקעות בשוק ההון – בחר בקורס של מור קורן

קיימים כיום המון קורסים שמבטיחים לכם להתעשר בן רגע מהשקעות בשוק ההון. את מור קורן זה מעצבן, לטענתו – אין נוסחת קסם. ויותר מכך – לדעתו, הקורסים הללו מעודדים אנשים חסרי ניסיון להפוך למהמרים.

חשוב להבין, בטווח הקצר, שוק המניות הינו הפכפך, בלתי צפוי ומפתיע. מניה של חברה אחת יכולה ליפול בגלל רבעון גרוע, בגלל שינוי בהנהלה ועוד עשרות סיבות. לכן כל מי שמציע לכם ללכת על מניה אחת כי מחר היא תזנק, מציע לכם בעצם להמר.

בקורס ההשקעות של מור קורן אתם מקבלים ידע מעשי וכלים בגובה העיניים, ויותר מכל – גישה אחראית, שקולה ורווחית להשקעה בשוק ההון. השוק מתגמל משקיעים שיש להם המון סבלנות, משקיעים שקולים שיודעים לזהות הזדמנויות. את זה בדיוק אתה הולך ללמוד בקורס.

מה עוד נלמד בקורס למסחר בשוק ההון?

בעיקר פרקטיקה: החל מבחירת ברוקר ועד להגדרת פעולות קנייה ומכירה; תקבל אפשרות לראות את הפורטפוליו האישי של מור קורן; תלמד איך אפשר, בצעדים מושכלים וחכמים, לבנות תיק השקעות מנצח ותגלה ששוק ההון הוא אפיק ההשקעות המשתלם ביותר.

מרצה הקורס

מור קורן הוא איש עסקים, משקיע בשוק ההון מגיל צעיר ובעלים של בית הספר מור קורן פסיכומטרי. לקורן שני תארים (במדעי המחשב ובמתמטיקה( שאותם סיים בהצטיינות יתרה.

למור קורן יש ניסיון של מעל 20 שנה במסחר מניות, נדל"ן, ניהול עסקי ושיווק, והוא מוכן לעזור לך להגיע לעצמאות כלכלית וללמוד באופן אחראי ושקול את כל מה שקורסים אחרים לא ילמדו אותך.

לסיכום: למה אתה מחכה? מחפש קורס השקעות בשוק ההון ? הקורס של מור קורן יעניק לך את הכלים להתחיל לסחור ולהרוויח כבר ממחר באופן עצמאי ובטוח.

 

$(function(){setImageBanner('5a06a198-d232-4e1b-97be-63f1599cea02','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה