ענתיקה של מוטי במושב מבקיעים: מסע לתקופות רחוקות


להאזנה לתוכן:

בתקופה האחרונה יצאתי לחפש אוצרות נוסטלגיים ופריטים ייחודיים שיעניקו לביתי מראה כפרי ומיוחד, פניתי למכרי וקיבלתי המלצות חוזרות על החנות "ענתיקה של מוטי" אשר עוררה בי סקרנות ורצון לחוות בעצמי את הקסם המדובר. יחד עם בני בן ה-8, נסענו אל מושב מבקיעים בעוטף עזה, שם שוכנת החנות. כבר מבחוץ, המבנה הצבעוני והשלט המעוטר הבטיחו חוויה מיוחדת

בכניסה, הרגשתי כמו Alice שנכנסת לעולם הפלאות. חדרים קטנים התפצלו לכל עבר, כל אחד מהם עולם ומלואו של נוסטלגיה.

רהיטים עתיקים, פסלים מעוטרים באבק זהב ונחושת, ספרים ישנים עם דפים מצהיבים - כל פריט לחש סיפור מעברו, וסיקרן אותנו לגלות עוד. מוטי, בעל החנות, קיבל אותנו בחיוך חם.

הענתיקה של מוטי

עיניו ברקו מהתלהבות כשסיפר לנו על האוצרות שאסף לאורך השנים. "כל פריט כאן הוא סיפור", הוא אמר, "חתיכה קטנה מההיסטוריה, מהחיים של פעם".

מוטי אוסף את הפרטים מעזבון, משווקים ברחבי העולם, הוא מספר " לפעמים אני מקבל פריטים מאנשים שהחליטו לזרוק חפצים ולא הבינו או העריכו את ערכם ההיסטורי, אחכ כשהם הגיעו לראות את החנות הופתעו לגלות שהם הופכים לאוצרות". 

ענתיקה של מוטי

הסתובבנו בין החדרים, מוקסמים מכל פינה. בני קורן, ילד סקרן מטבעו, נמשך מיד למכונת טלפון ישנה עם חוגה.

הראיתי לו איך השתמשנו בטלפון כזה כשהייתי ילדה, וסיפרתי לו על התקופה שבה לא היה לכל אחד טלפון נייד בכיס.

הענתיקה של מוטי

המשכנו למכונת כתיבה ישנה, ראינו משקל פירות וירקות עתיק, מכונת תקליטים עם מבחר עצום של תקליטים מיושנים, ואפילו גרמופון מפואר שהיה מונח על גבי שולחן עץ, מטחנת קפה, ואף מכונת תפירה "זינגר" כמו שהיה בבית הורי . 

הענתיקה של מוטי

כל פריט נגע בחוויה אישית, ופתח צוהר לעבר. נזכרתי בילדות שלי, בבית של סבא וסבתא, ובכל הדברים המיוחדים שהיו להם.

הרגשתי חיבור חזק להיסטוריה, הן של משפחתי והן של עם ישראל.

הענתיקה של מוטי

"ענתיקה של מוטי" היא לא סתם חנות. זהו מקדש נוסטלגי, מקום שבו אפשר לגעת בזמן, להיזכר בעבר ולחוות את יופיו של עולם שכבר לא קיים.

הענתיקה של מוטי

מוטי ואשתו ענת בסבלנות רבה, עוברים על כל פריט שיש בחנות, מסבירים במאור פנים ומאפשרים לחוות את קסם המקום והמחירים אטרקטיבים במיוחד. 

הענתיקה של מוטי

למי מכם שמחפש חוויה נוסטלגית מיוחדת פריטים ייחודיים ויפהפיים לבית, מתנה מיוחדת לאדם אהוב או הצצה מרתקת להיסטוריה "ענתיקה של מוטי" היא הכתובת בשבילכם!

מיקום: ליד מגדל המים, מושב מבקיעים (מועצה אזורית חוף אשקלון) טלפון: 0503682892

הענתיקה של מוטי

טיפ: מומלץ להגיע עם זמן, וליהנות מההסתובבות בין האוצרות. לקינוח החוויה בחוץ תחכה לכם גם עגלת קפה מפנקת . 

$(function(){setImageBanner('7c9b207a-1a8a-498b-9ec2-f3f6009cb8e3','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה