שירלי בראמי בת 31, עם וותק כמאמנת במגוון שיטות, היא הבעלים של סטודיו ALMA בגן העיר אשדוד.

עולם התנועה והספורט הוא חלק בלתי נפרד מחייה של שירלי, היא מספרת שהחיבור שלה לספורט היה מאז ומעולם. היא בעיקר אהבה אימונים שתורמים לעיצוב חיטוב הגוף והתנועה .

שירלי בראמי

אחרי שנים שעבדה כמדריכה וצברה ניסיון במכוני כושר ומכוני סטודיו באשקלון ואשדוד היא עברה הכשרות מקצועיות ביניהם בבית הספר למקצועות הספורט  מרתה ומור דיין.

לפני כשנה שירלי החליטה לקחת את זה צעד קדימה. ופתחה את הסטודיו שלה באשדוד, מתוך רצון לעזור לנשים בכל גיל, בכל משקל, וכמעט בכל מצב בריאותי.

בסטודיו שלה, היא משלבת את הידע הרב שרכשה, יחד עם גישה מסורה, כישורים ואהבה לתנועה ולאנשים. כשהשאיפה העיקרית שלה היא לקדם אורח חיים בריא, לעודד נשים בכל גיל לשפר את הדימוי העצמי וההרגשה הטובה.

שירלי בראמי

על התשוקה לכושר שירלי מספרת "לא כולם נולדים מכורים לכושר, אבל ברגע שלומדים להתאהב בפעילות גופנית, קשה להפסיק ולוותר כי זו תחושה ממכרת, אתן רואות תוצאות מיד, ואני הסיפוק הגדול שלי לראות אתכן יחד את התוצאות לעודד ולפרגן, גם המתאמנות מפרגנות אחת לשניה וזה הקסם בעיני".

 

היום, הסטודיו שנמצא בקומה השישית של גן העיר ונקרא ALMA, הוא סטודיו בוטיק שסוחף אליו המון מתאמנות מרחבי העיר.

כשנכנסים לסטודיו של שירלי מיד מרגישים שהמקום עם וייב טוב ואנרגיות טובות וחיוביות, שירלי אומרת שמבחינתה כשמתאמנת נכנסת לסטודיו, היא משאירה את כל המחשבות בחוץ ובאמת מתחברת לנפש ל"ALMA".

אימוני כוח סטודיו ALMA

בסטודיו המצויד היטב מציעה שירלי מגוון שיעורים המועברים על ידה ועל ידי מדריכות נוספות. בין השיעורים המוצעים בעיקר לקבוצות נשים אך גם לקבוצות גברים, תמצאו אימוני כח והתנגדות, אימוני פילאטיס קלאסי, פילאטיס שיקומי  power ועוד.

סטודיו ALMA

את הגעת לאחר וותק רב בתחום אימונים במכוני כושר, מדוע בחרת לפתוח דווקא סטודיו לפיאלטיס מכשירים ? "בחרתי לפתוח סטודיו לפילאטיס מכשירים מכיוון שהפילאטיס משלב תרגילי מתיחה והארכה של השרירים המשפרים את הגמישות, טווחי התנועה של המפרקים ואת הגמישות, זה יכול לתרום לתנועתיות היום יומית להיות טובה יותר ולהפחתת הסיכון לפציעות".

היא מוסיפה "הפילאטיס מאפשר חיבור גוף-נפש כמו הפילאטיס מסורתי, יש דגש על הקשר בין גוף לנפש. ההתמקדות בנשימה נכונה, ריכוז ותשומת הלב במהלך כל תנועה מגבירה את המודעות לגוף ומעודדת תחושת רוגע ונינוחות לטווח הארוך".

 סטודיו ALMA

בחרת להתמקד באשדוד ולא להתפתח גם לערים אחרות באזור. מה הסיבה לכך?

"אני מאוד מחוברת לעיר ולאנשים. יש פה הרגשה של אנשים חמים עם מודעת גבוה מאוד לתחום הכושר, בריאות הגוף והנפש, דבר שאין  כלכך בערים אחרות. לכן החלטתי להתמקד דווקא באשדוד".

סטודיו ALMA

כעת אחותה של שירלי, מלי ברוך מאמנת כושר בעצמה הצטרפה לצוות המדריכות של הסטודיו, ומעבירה הדרכת אימוני כוח בחלל החדש שנפתח, שמאפשר למתאמנות ליהנות מכל האימונים במקום אחד.

מלי ברוך - מאמנת אימוני כוח

שאלנו את שירלי מדוע לפתוח עוד מקום לאימוני כוח, כשיש כלכך הרבה אפשרויות העומדות היום לפני תושבי ותושבות העיר בתחום?

היא מדגישה "כי לכולם יש מקום, וחשוב שלמתאמנים תהיה אפשרות לבחור מתוך מגוון סוגים של אימונים וכמובן גם מאמנים. אני חושבת שזה מצוין שיש הרבה, כי זה אומר שיש ביקוש ומודעות לתחום הכושר, וזה מה שחשוב שכל אחת תמצא את המקום שמתאים לה".

 סטודיו ALMA

במה בכל זאת שונה סטודיו ALMA משאר המקומות בעיר?

"בסטודיו שלנו יש אווירה משפחתית ובוטיקית שמאפשרת למתאמנות לקבל השראה ממתאמנות נוספות, להזדהות איתן ולעודד כאלו שנמצאות בתחילת הדרך.
בנוסף לליווי המקצועי ותומך של המדריכות ושלי, תוכל כל אחת לקחת את רמת ההתמדה שלב אחד קדימה. אצלנו אפשר לבוא להתאמן כל השבוע ללא הגבלה  וכמובן עם פתיחת אימוני הכוח גם לשלב את שניהם יחד".

 סטודיו ALMA

כתובת :  הגדוד העברי 1 בניין גן העיר אשדוד קומה 6  

שעות פעילות  :

ימים א-ה

7:30 עד 10:30 -ערב 17:30 עד 20:30

ימי שישי 6:30 עד 11:30

מוצ"ש 21:00

 

לפרטים והרשמה חייגו 0559706469

בקרו אותנו באינסטגרם

או השאירו פרטים 

 

 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות