מתכננים חופשה חמה בקיץ באילת? הכירו את מתחם דירות הנופש אלמוגים


להאזנה לתוכן:

אילת היא באופן טבעי אחד היעדים הראשונים עליהם אנו חושבים בהקשר של חופשת קיץ מהנה ומפנקת. אך אף חופשה באילת לא תהיה באמת מוצלחת ומושלמת ללא מקום אירוח טוב ומתאים. עבור כל זוג או משפחה המתכננים חופשה באילת בקרוב, כדאי מאוד להכיר את מתחם דירות הנופש "אלמוגים".

מה מאפיין את מתחם דירות הנופש "אלמוגים" ומה הופך אותו למקום האירוח האולטימטיבי עבור כל חופשה באילת? אם לא הכרתם עד כה, הגיע הזמן שתכירו:

 moo_film

נעים להכיר - מתחם דירות הנופש "אלמוגים" באילת

בתור התחלה ועוד לפני שנתאר מעט את מתחם "אלמוגים", כדאי להכיר ביתרונות של דירות נופש על פני אירוח בבית מלון – דירות נופש באילת למשפחות מספקות לכל משפחה הרבה יותר מרחב ואפשרויות ממה שבתי מלון מספקים. לבני משפחה המעוניינים בכך יכולה להיות יותר פרטיות במהלך ימי החופשה, אפשר לבשל ולהכין יחד ארוחות נפלאות (וכך גם להפוך את החופשה לחסכונית יותר) ובמידה ומתארחים במתחם איכותי ומפנק – גם ליהנות מכל מה שיש לו להציע.

 moo_film

אז מה יש ספציפית למתחם "אלמוגים" להציע? ובכן, מדובר במתחם דירות נופש באילת למשפחות הכולל יחידות מרווחות, מפנקות ומאובזרות בהן גם מטבח מלא ומצויד. במתחם בריכה מפנקת, מסעדה מעולה, בר המגיש קוקטיילים נפלאים ואפילו חדר כושר צמוד. במרחק הליכה קצרצרה מכולת בה אפשר לעשות קניות של נשנושים או של מוצרי מזון ממש, במידה ומעוניינים לבשל או אפילו רק לא להיות תלויים לחלוטין בלאכול בחוץ.

המתחם ממוקם מרחק חמש דקות נסיעה ממרכז העיר וכל מה שיש לה להציע (הטיילת, חופי הים, הקניונים, מסעדות, חנויות ואינספור אטרקציות נוספות). כמו כן, הוא שוכן בקרבת המדבר המקיף את העיר, באזור נעים, שקט ופסטוראלי. אפילו ניתן ללכת רגלית למסלולי ההליכה והטיולים של הטבע הגובל באילת, במידה ומעוניינים בטיול שקיעה פסטוראלי וקרוב במהלך ימי החופשה.

 moo_film

דירת נופש באילת עם בריכה, מהסוג שמציעים ב"אלמוגים", מעניקה חוויה שונה לגמרי של חופשה באילת מאשר במקרה של אירוח בבית מלון גדול. גם הצוות המארח את האורחים הוא מסור, מקצועי ומציע יחס אישי חם, המתאפשר מכיוון שמדובר במתחם קטן יחסית עם כמות מצומצמת של אורחים, בניגוד למלון גדול המארח אלפי אנשים במקביל.

 moo_film

אל תפספסו במהלך החופשה באילת

בחירה במקום אירוח טוב ומבטיח, בפרט מתחם יחידות נופש מאובזרות ומפנקות, היא מה שיבטיח יותר מכל דבר אחר שהחופשה שלנו בעיר תהיה מהנה ומוצלחת.

מעבר לכך, מה עוד כדאי לעשות במהלך חופשה באילת? קודם כל, להראות לילדים את הטבע הייחודי של אילת – המדבר האדום והמהפנט ומפגשו עם ים סוף יוצא הדופן, החיים התת מימיים המרהיבים בהם נתברך הים האדום וכד'.

moo_film

גם ביקור בחלק מהאטרקציות העיקריות של העיר, דוגמת פארק מגלשות המים החדש, קניון הקרח או האיימקס, יבטיחו כי הילדים ייהנו ולא ישכחו את החופשה המשפחתית באילת.

 

 

$(function(){setImageBanner('16529d07-fedf-4604-a667-33b494dbdaac','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה