$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a4ae184d-2a0b-4b2c-9350-e2bce34cc26f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a4ae184d-2a0b-4b2c-9350-e2bce34cc26f','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a4ae184d-2a0b-4b2c-9350-e2bce34cc26f','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מערכת אזעקה הינה מערכת שמטרתה לאתר ולהתריע בפני חדירה או כל כניסה לא מורשית, לאזור מסוים כגון: בית, עסק, חללים ציבוריים ועוד. מערכת אבטחה המשולבת עם מערכת אזעקה מספקת הגנה, הרתעה ומענה בהתאם לצורך בכל הנוגע מפני פולשים, שריפות ושלל גורמי סיכון שונים. אזעקות אבטחה נחשבות על ידי מומחים לאבטחה כאחד הכלים הטובים והיעילים ביותר, כנגד סיכון לפריצה.

freepik

בנוסף לזאת מומחים רבים מצביעים על היעילות של התקנת מערכת אזעקה, בהורדת הפשיעה באזורים מסוימים. ישנם סוגים רבים של מערכות אבטחה ומעבר להגנה על מבנים וחללים, מערכות אזעקה ניתן להרכיב גם על רכבים על מנת להגן ולהרתיע. חלק ממערכות האזעקה משרתות מטרה אחת של הגנה מפני פריצה, אך רוב מערכות האזעקה כיום כוללות מערכות משולבות, של אזעקה ובקרה שמספקות גם הגנה מפני אש ושאר גורמים שניתן להגדיר מראש במערכת. מערכות אזעקה משולבות פעמים רבות, עם מערכות של מצלמות אבטחה, על מנת לתעד ולהרתיע פעילות מסכנת כלשהי.

בנוסף לכך מערכות האזעקה החדשניות כוללות חיבור למערכת מחשבים או לענן של מידע באינטרנט, שמספקים יכולת לשיתוף הפעילות של האזעקה עם גורמים רלוונטיים שונים.
מערכת אזעקה יכולה לכלול מגוון רחב של צלילים פנימיים וחיצוניים, בנוסף לאורות, שיכולים להיות יעילים לאיתות מפני סכנה, לפינוי לאנשים במהלך אזעקות אש, או על מנת להרתיע פורצים פוטנציאלים. מערכות אזעקה מתקדמות יותר, מתחברות בדרך כלל לתחנה מרכזית או לגורם רלוונטי, הכולל את כוחות ההצלה והביטחון. על מנת להוציא קריאה לאותם גורמים שיוכלו לספק מענה זריז ככל האפשר, ככוח מסייע לפעולת הגילוי וההרתעה של מערכת האזעקה.


מערכת האזעקה כוללת את החיישנים, משדר התקשורת עצמו ואת הנורות והרמקול.

היכרות עם עולם מערכות האזעקה

עולם מערכות אזעקה חווה תמורות רבות בשני העשורים האחרונים, בזכות פיתוחים טכנולוגיים שבעיקר התמקדו, בחיבור מערכת האזעקה למערכות מחשבים, המאפשרים לנו שליטה ובקרה טובה יותר.
מטרותיהן של מערכות אזעקה הן לאתר, לעבד את הנתונים ולהרתיע מפני סיכונים או מצבי חירום שונים, כגון: פריצה, שריפה ועוד. את כל אלה מבצעות מערכות האזעקה באמצעות חלקים שונים במערכת הנותנים מענה לכל מטרה של מערכת האזעקה.


איתור- לרכיב במערכות האזעקה המזהה תזוזה כלשהי או פעילות כלשהי, נקרא חיישן. ישנם סוגים רבים של חיישנים שמטרתם לאתר איום אפשרי.


עיבוד הנתונים- לוח הבקרה של מערכת האזעקה הוא המוח של מערכת האזעקה. הוא מבצע את פונקצית ההחלטה, על ידי עיבוד המידע שלוח הבקרה מקבל מחיישנים שונים וגורם למערכת להגיב בהתאם לדרישות שהוגדרו מראש. למשל, אם התבצעה חדירה לתחום שהוגדר, כשהמערכת מנוטרלת, לוח הבקרה יתעלם מהאירוע. לעומת זאת, אם התבצעה חדירה לתחום שהוגדר, בזמן שהמערכת מופעלת היא תגיב באופן מיידי על ידי שליחת אות למרכז ניטור האזעקות שלכם ובאמצעות הפעלה של האזעקה. לוחות מערכת אזעקה בנויים ממשדרים, שמקבלים אותות באמצעות קו טלפון, רשות סלולארית ועוד. אותות אלה נשלחים למרכז בקרה מרכזי, שבו גורמים רלוונטיים כמו המשטרה או חברת אבטחה פרטית, עוקבים אחר אותות מערכת האזעקה. במקרה של אזעקת אמת, המערכת תשלח קריאה לגורם מוסמך, שייצור איתכם קשר על מנת לאמת אתכם את המצב, תוך כדי פנייה לגורמים מוסמכים.
הרתעה- החלק האחראי להרתעה במערכות אזעקה כולל את היכולת של המערכת להתריע מפני פריצה או שריפה, באמצעים קוליים וויזואליים. מכשירים אלה משמשים כדי להפחיד פולשים ולהרתיע אותם, בזמן שהמערכת דואגת להתריע גורמים מוסמכים ואתכם על סיכון אפשרי.
כל חלקי מערכת האזעקה פועלים יחדו על מנת לזהות, לקבוע ולהרתיע מפני סכנה באזור אותו אתם מבקשים לאבטח. על מנת להבטיח שמערכת האזעקה שלכם תפעל בצורה מוצלחת במקרה חירום, חשוב שתבחרו בחנות מקצועית ואמינה, עם צוות מומחים שידע להתאים עבור הצרכים שלכם את מערכת האזעקה המושלמת ובמחיר שווה. צרו קשר כבר היום, עם חברת ZBM למידע נוסף.

 

מערכות אזעקה בחנות המקוונת של ZBM

בחנות המקוונת של ZBM ניתן למצוא את המגוון הרחב והעשיר ביותר של מערכות אזעקה שונות. בחנות שלנו תמצאו מבחר של מעל ששה עשר חברות שמתמחות בייצור ופיתוח מערכות אזעקה שונות, שנותנות מענה לסוגים שונים של צורכי אבטחה. באתר של ZBM ישנם מערכות האזעקה האיכותיות והאמינות ביותר בתחום השמירה ובטחון. בנוסף, ניתן לרכוש בחנות של ZBM אביזרים שונים למערכות אזעקה, ביניהם: מצברים, גלאים וסוללות. חברת ZBM מתחייבת לספק לכם את החומרה, ממיטב החומרים שיספקו לכם את המפרט הדרוש להפעלת מערכת האזעקה לאורך זמן רב.


על מנת לספק לקהל לקוחותינו את מערך האבטחה המושלם, חברת ZBM עובדת רק עם הספקים הטובים ביותר של החברות הטובות ביותר, בתחום מערכות האזעקה, שכוללות מוצרים של חברות כגון: NAPCO, פימא, Bosch, אופטקס- Optex, אזעקות מקסימום – Maximum ועוד. החברות שתוכלו למצוא בחנות של ZBM נבחרו בקפידה, על ידי צוות המומחים שלנו. שפועלים מתוך שליחות, הכרות וניסיון של שנים, בתחום האבטחה של חללים ציבוריים, בנייני מגורים, עסקים ובתים פרטיים. צוות המומחים שלנו דואג לכך שכל מערכת אזעקה בחנות המקוונת שלנו, יספק את ההגנה הנדרשת באמצעות התרעה וזימון גורמים רלוונטיים למקום האירוע, על מנת לאפשר לכם שקט נפשי, שנשען על מערך אבטחה חדשני, יעיל ומקצועי.


קנייה של מערכות אזעקה בחנות של ZBM, היא בחירה במצוינות ללא מתחרים. וזאת בשל האיכות, השירות, המקצועיות והיעילות של העובדים שלנו, שיספקו לכם את ההגנה המושלמת, באמצעות התאמת מערכת אזעקה לצרכים של העסק, הבית או בעצם כל מבנה שתבקשו להגן עליו אנו מזמינים אתכם להיכנס לחנות של ZBM וליצור עימנו קשר כבר היום. על מנת שתוכלו  לשמוע מהצוות המקצועי שלנו על האיכות והיעילות של המוצרים שלנו, לצד השירות, והמקצועיות שאנו מספקים לקהל לקוחותינו. חברת ZBM בעלת קוד ספקים ומוכרת על ידי רשויות האכיפה והביטחון בישראל, בזכות פעילות החברה במשך שנים רבות, להנגשת מערכות אבטחה ותקשורת שונות לביטחון אזרחים, עסקים וחברות בארץ. וכול זאת במחיר המשתלם ביותר שתמצאו.

התקנת מערכות אזעקה

בנוסף לכל הטוב הזה חברת זד בי אם ZBM מתמחה בהתקנה של מערכות אזעקה שונות. צוות המתקינים שלנו נבחר בקפידה וכולל אנשי ביטחון עם ניסיון של שנים רבות בהתקנת מערכות אזעקה למגורים, עסקים ושלל אזורים שונים. התקנת מערכת אזעקה היא פעולה מורכבת ועדינה שיכולה להיעשות רק על ידי אנשים מקצוע מוסמכים שיודעים מה הם המיקומים הטובים ביותר להתקנת המערכת, תוך כדי לקיחה בחשבון של כל הגורמים באזור אותו אנו מבקשים לאבטח.

התקנה במבנים שונים מעלה אתגרים שונים, עליהם יש לענות באמצעות דרכים שמתאימות ללקוח, על מנת לספק את מערכת האזעקה במיקום הנכון שתדע לפעול בזמן הנכון. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כבר היום ולשמוע את הצעות המחיר להתקנת מערכת אזעקה שתספק לכם את הביטחון לשקט נפשי מפריצות, שריפות ועוד. החנות המקוונת של ZBM הוקמה על מנת לענות לכול צורכי האבטחה שלכם, ברמה המקצועית ביותר שכסף יכול לרכוש ובמחיר השווה ביותר שתוכלו למצוא.

$(function(){setImageBanner('51a523c9-7e2b-4db9-aee8-f4aaa59ecd57','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה