מהפכה בעולם המדרסים- מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מבלי לצאת מהבית


להאזנה לתוכן:

מעולם לא היה קל כל כך לעשות מדרסים בהתאמה אישית! חברת גוד-פיט האשדודית,המתמחה במתן פתרונות אורטופדיים ובייצור מדרסים בהתאמה אישית,מציעה שירות חדש שבהחלט יכול להפוך את החיים של המטופלים לקלים יותר- מדרסים אורטופדיים איכותיים בהתאמה אישית בהגעה עד לבית המטופל.

בצעד פורץ דרך בתחום המדרסים האורטופדיים, השיקה חברת Good Feet האשדודית שירות מהפכני שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף ברכישת מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית.

 קרדיט גוד פיט

עד היום, אדם שהיה מעוניין/צריך לרכוש מדרסים,יכל לעשות זאת רק בהגעה פיזית למכון האורטופדי, דבר שהצריך פינוי זמן לא קצר,הכולל בתוכו נסיעה הלוך וחזור למכון האורטופדי, לפעמים אף מספר פעמים לא מבוטל,לצורך בדיקה של מבנה כף הרגל,לקיחת מידות,איסוף המדרסים, חזרה להתאמות ותיקונים של המדרסים,מציאת חניה,המתנה בתור במכון וכו', דברים אלו יצרו קושי לא מבוטל לאנשים שמתקשים לצאת מהבית מסיבות שונות- אנשים מבוגרים בעלי קשיים,אנשים אשר לחוצים בזמן,ילדים ואנשים עם בעיות בריאותיות שונות התקשו ברכישת מדרסים ולפעמים אף ויתרו על רכישת המדרסים שכל כך נחוצים לבריאותם.

 קרדיט גוד פיט

לאור הסיבות הללו,חברת גוד פיט מדרסים בהתאמה אישית השיקה שירות חדש,המקל על המטופלים ומאפשר להם לרכוש מדרסים אורטופדיים איכותיים מבלי "הכאב ראש" הכרוך בכך,בתהליך מהיר ונוח.

 

 

המדרסים האורטופדיים של חברת גוד-פיט מיוצריים בטכנולוגיה מתקדמת ונותנים מענה למגוון בעיות אורטופדיות וכאבים כמו דורבן,פלטפוס,נוירופתיה סוכרתית,הלקוס ולגוס, שיין ספליט ועוד, בנוסף המדרסים נועדו לתת תמיכה מקסימלית ותיקון למנח כפות הרגליים על מנת למנוע פציעות עתידיות ולהוריד עומסים.

 

ייתרון נוסף בשירות החדש של חברת גוד-פיט הוא המחיר הנוח יחסית לשאר שוק המדרסים.

בזכות המודל של שירות עד לבית הלקוח, גוד פיט יכולה לספק מדרסים איכותיים בהתאמה אישית במחיר זול יותר בעד 50% משאר המתחרים בשוק, דבר זה מתאפשר בזכות חיסכון עלויות אחזקת סניפים (שכירות,ארנונה,חשמל ועוד)

 

המדרסים של גוד-פיט מיוצריים ע"י אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ומהחומרים האיכותיים ביותר בשוק, בנוסף ניתנת אחריות מלאה על המדרסים הכוללת בתוכה תיקונים במידת הצורך והחלפת בלאי.

 

אם אתם סובלים מכאבים,עוסקים בפעילות ספורטיבית עצימה, מרגישים עייפות בכפות הרגליים בזמן עמידה מממושכת או סתם רוצים לשפר תמיכה ונוחות לכפות הרגליים, תוכלו לתאם בדיקה מקצועית בביתכם בחינם וללא התחייבות. חברת גוד פיט עובדת עם קופות החולים השונות וקיימים החזרים והנחות לחברי קופות החולים והביטוחים הפרטיים.

 

לתיאום בדיקה בחינם וללא התחייבות תוכלו להשאיר פרטים באתר החברה www.goodfeet.co.il או להתקשר בטלפון 077-804-1817

 

 

$(function(){setImageBanner('1c1af548-ea01-4325-ab84-a99e270c20e5','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה