בשנים האחרונות המודעות העצמית גדלה והתפתחה בכל הקשור למראה החיצוני והפן הבריאותי, אם פעם נשים היו דואגות בעיקר לבית ולמשפחה, הרי שהיום הן בהחלט דואגות גם לעצמן .

שרון גואטה ביטון  בת -30  נשואה +1 תושבת אשדוד, מתחזקת כבר 4 שנים סטודיו לאימוני כושר קבוצתיים לנשים. את הסטודיו הראשון לאימונים שלה היא פתחה בסלון בית הוריה ברובע ד' בשנת 2019 ומהר מאוד הפך לסטודיו הכי מבוקש בעיר, זאת משום שיצרה קהילת מתאמנות נאמנה ומגובשת.

Sharon's Zone  שרון ביטון גואטה

עם פרוץ הקורונה החל ביקוש גדול לאימונים , יותר ויותר נשים התקשו לוותר על השיעורים שנותנים להן הרבה יותר מגוף חטוב. גם בזמן הזה שרון נתנה ללקוחותיה שירות בזום ודאגה לצייד אותם באביזרי כושר, על מנת לשמור על שגרת אימונים.

לאחר הקורונה הביקוש גדל וכך מצאה את עצמה, עם עשרות מתאמנות שמבקשות להירשם לסטודיו שבביתה.

עקב כך, שרון אזרה אומץ בתמיכה של הוריה ובעלה, ובהשקעה של 2 מיליון ₪ פתחה סטודיו  בשטח של 600 מטר, עם ארבעה מתחמי כושר, שהפך לסטודיו נשים הכי שיקי בעיר אשדוד.

אצל שרון תמצאי אימוני כושר לצד תוכניות תזונה: 

אימוני פילאטיס מכשירים,אימוני כוח, אימונים פונקציונאלים ואימוני ספינינג. יחד עם זאת רצוי לשלב תוכנית תזונה, מעקב משקל , ומדדים אישיים עם התזונאית של הסטודיו. 

Sharon's Zone

"הכל התחיל בצבא, משחזרת שרון, "רציתי להיות קצינה, אבל לא הצלחתי להתקבל לקורס קצינים, בגלל שלא צלחתי את ריצת 2 הקילומטר במבחן בר -אור. ואז יצאתי לטיול הגדול כשחזרתי בעודף משקל, חיפשתי מסגרת של כושר שתתאים, הלכתי לחוגים בחדרי כושר שונים וראיתי תוצאות, התמכרתי. למרות שסיימתי תואר ראשון מדעי המחשב, הבנתי שזה לא הכיוון שלי וחיידק הכושר נדבק בי, החלטתי לקחת את זה צעד קדימה ונרשמתי ללימוד הדרכת כושר".

שרון היא בוגרת קמפוס שיאים ועם זאת כל הזמן מעשירה את הידע שלה באמצעות קורסים חדשניים והכשרות בתחום.

Sharon's Zone

הסטודיו של שרון נמצא בלב ליבו של העיר אשדוד בבניין יוניטרייד ברחוב שדרות הרצל והוא מיועד לנשים בלבד ושרון מסבירה למה: "הרבה יותר קל לי להתחבר לנשים. זיהיתי שפשוט קל יותר להבין נשים, להכיל. למרות שהיתה דרישה גם של גברים, החלטתי לתת לנשות אשדוד, מקום שבו ירגישו בנוח להזיע, לפרוק אנרגיות, להתאמן בכל הכח ועל הדרך לפגוש ולהתחבר לקהילה של נשים מדהימות בעיר. כשהן מגיעות לסטודיו הן מגיעות בשביל להעניק לעצמן וליהנות ".

Sharon's Zone

בנוסף אומרת שרון "לכל אישה שמגיעה להתאמן  בסטודיו יש צורך אישי ומטרה שונה ותוך כדי היכרות עם כל אחת ואחת, צוות המדריכות שלי ואני מצליחות להבין את הצרכים האישיים שלה. כל אחת מגיעה עם המטען האישי שלה, ולכן חשוב לנו מאוד לשמור על יחס אישי ואווירה משפחתית, בדיוק כמו שהיה אצלי בסלון הבית. בסטודיו יש לי הרבה מה להעניק לכל אחת, הן יכולות להתנסות במגוון אימונים שונים".

לברורים נוספים  חייגו טלפון : 0559706440

 Sharon's Zone

אז מהו סוד הקסם של הסטודיו, שהפך להמלצה חמה באשדוד

"אני מאוד אוהבת לשלב בין סגנונות אימון, לפני שהסטודיו נפתח מצאתי את עצמי מתאמנת במספר מקומות שונים. ולכן הרעיון הראשוני שלי היה לאחד את כל הסגנונות שאני אוהבת במקום אחד.

קשה למצוא עוד מקום בעיר ובכלל שבו ניתן להשתתף באימוני פילאטיס מכשירים, כוח, פונקציונאלי וספינינג תחת מנוי אחד. כמו כן, אנחנו עובדות מאוד קשה על מנת לשמר ולבנות צוות סופר מקצועי ושירות לקוחות איכותי. על מנת להשלים את חווית השירות עם יחס אישי איכותי וממוקד".

"בנוסף, האווירה בסטודיו מאוד מעודדת, מדרבנת, סופר מפרגנת, ולא תחרותית בקבוצות קטנות, כך שהליווי הוא אישי לגמרי – וזה קריטי, כי באימונים מסוג זה טכניקה שגויה תוביל בהכרח לפציעה".

לברורים נוספים  חייגו טלפון : 0559706440

 

כעת לאור הביקוש ההולך וגדל שרון משיקה חלל חדש נוסף לפילאטיס מכשירים, אירוע ההשקה יתקיים ביום חמישי בתאריך 23.3.23 בשעה 20:00 , והיא מבטיחה מחיר מיוחד למצטרפות חדשות

בואו לחוות העצמה אישית ונשית בסטודיו של שרון זון באשדוד, הסטודיו לאימוני כושר המיועד לנשים בלבד ומציע מגוון גדול של אימוני כושר שונים.

להעצמת החוויה בסטודיו תוכלו ליהנות גם מקפיטריה הכוללת פינוקי בריאות, כריכים סלטים ועוד .

שעות פעילות הסטודיו

בימים א-ה 6:45 – 22:00

ימי ו' 6:45 – 16:00

מוצ"ש עד 22:00

לברורים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם

טלפון : 0559706440

Sharon's Zone

Sharon's Zone

Sharon's Zone

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות