כך תפנקי את הגבר שלך


להאזנה לתוכן:

הרומנטיקה תמיד הלכה בכיוון אחד: מהגבר לאישה. הגבר הוא זה שמביא פרחים בכל יום שישי, קונה מתנה ליום האהבה וגם מוציא טבעת ברגע המתאים. אבל היום, כשיש יותר שוויון בעולם, זה הזמן לקחת את הרומנטיקה גם לכיוון הגבר - ולפנק גם אותו, אם אפשר!

pixabay

איך תפנקי את הגבר שלך בצורה מפתיעה, מתוקה ורומנטית? הנה חמש רעיונות מצוינים, מארוחת בוקר למיטה, דרך ביקור מפתיע במקום העבודה ועד ויברטור לגבר לחדר המיטות:

 

ארוחת בוקר מתוקה

אין כמו לקום בבוקר לריח של בישול מתוק מהמטבח - פנקייקים טריים, פרנץ' טוסט, חביתה מפוארת בכל טוב, סלט חתוך היטב, סנדוויץ' עשיר או כל מה שהוא אוהב ויעריך, לצד מיץ תפוזים סחוט וקפה רותח. את הארוחה הזו תוכלי להביא לו עד למיטה או שהיא יכולה לחכות במטבח, ותעזור לכם להתחיל את היום בצורה הכי מתוקה, מפתיעה ורומנטית שאפשר.

 

הפתיעי אותו במקום העבודה

עוד דרך לפנק את הגבר שלך הוא להביא לו ארוחת צהריים מפנקת למקום העבודה - בהפתעה! כשהוא יראה אותך עם טייק-אווי של המסעדה האהובה עליו או עם ארוחה מפוארת שהכנת בעצמך, באמצע כל הלחץ של יום עבודה מודרני, אין ספק שהוא ישמח ושזה יאיר את היום שלו, והמחווה הרומנטית הזו תישאר אתכם בזכרון לתקופה ארוכה.

 

ערב בנים מול משחק חשוב

אם את תמיד מתרגזת כשהוא רואה כדורגל בערב, הפתעה נחמדה תהיה אם תארגני לו ערב בדיוק כזה - לקראת משחק חשוב רכשי פיצוחים, פופקורן ובירות ואף תזמיני כמה מחבריו הטובים, ותני לו להנות מערב בנים שאולי לא נהנה ממנו כבר הרבה זמן. זאת כנראה אחת המחוות הכי מתוקות ומתחשבות שאת יכולה לעשות עבורו, ואין ספק שהוא יעריך אותה במיוחד! אגב, אם תצטרפי אליו ותצפי גם את במשחק, אין ספק שהוא בכלל יעריך את המאמץ שאת עושה…

 

הפתיעי אותו במתנה שרצה הרבה זמן

לכל גבר יש את החלום למתנה הזאת שהוא רוצה כבר המון זמן - זה יכול להיות קונסלת משחק, משחק מחשב, כדור כדורגל, גאדג'ט מגניב, אוזניות עוצמתיות, מנוי לקבוצת הכדורגל האהובה עליו, ציוד טיולים מסוים שהוא רצה כבר הרבה זמן וכל דבר אחר בהתאם לתחביבים שלו. הפתעה פתאומית כזו של הדבר שהוא רצה כל כך הרבה זמן יכולה להיות רומנטית ומקסימה!

 

פנקי אותו במיטה

רומנטיקה נמצאת גם במיטה, ואולי אחת הדרכים הכי טובות לפנק את הגבר נמצאת ממש שם בין הסדינים. בין אם תפתיעי אותו בבוקר, תכנסי איתו בהפתעה למקלחת חמה או תכיני אמבטיית קצף, ובין אם תפתיעי אותו עם מתנה מפנקת כמו ויברטור לגבר או כל צעצוע אחר לשדרוג החיים בין הסדינים, תשקיעי במשחק מקדים או בעיסוי עמוק עם שמנים, אין ספק שהוא יעריך את המחווה ותוכלו לחזק כך את האינטימיות הפיזית ביניכם!

 

$(function(){setImageBanner('882e7e5a-6aec-4f8e-a60a-4b2a5dc69ff2','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה