כיצד לבחור קסדה לרכיבת שטח?


להאזנה לתוכן:

רכיבת שטח זו פעילות מרגשת ומלאה באדרנלין אשר יכולה לקחת אתכם להרפתקאות במסלולים מיוחדים. בין אם אתם רוכבים על אופנוע, בין אם על טרקטורון ובין עם על אופניים, אין תחליף להרגשה המלהיבה שסוג זה של ספורט מציף. יחד עם זאת, חשוב לזכור שרכיבת שטח עשויה להיות מסוכנת, לכן בטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם.

pixabay

. יש המון ציוד בטיחות המתאים לרכיבת שטח, אך קסדה נחשבת לאחד מהפריטים החשובים ביותר. קסדת שטח טובה, יכולה להגן על הראש והצוואר שלכם מפני פגיעה או פציעה במהלך תאונה או נפילה, ולשמור על הפנים והעיניים שלכם מפני אבק, בוץ או פסולת.

אם אתם מעוניינים לבחור קסדת שטח בהתאמה לצרכים שלכם, כמו גם להרגלי הרכיבה שלכם, עקבו אחר הטיפים הבאים, ותוכלו ליהנות מהריגוש של רכיבת שטח כשאתם כמה שיותר מוגנים.

סוג הרכיבה

לפני שאתם קונים את קסדת השטח הראשונה שמוצאת חן בעיניכם, עצרו רגע וזכרו, אמצעי התחבורה שבו תשתמשו מכתיב איזו קסדה עליכם לבחור. הרוכבים על אופנוע, צריכים קסדות שיגנו על הראש והפנים, קסדות טרקטורונים דומות לקסדות אופנוע אך מציעות הגנה נוספת לסנטר ולפנים, וקסדות אופנים נועדו לספוג פגיעות במהירויות נמוכות הרבה יותר מהמהירות אליה תגיעו עם כלים ממונעים, לכן גם עיצובן מושפע מכך.

גודל הקסדה

לאחר שהגדרתם מהו סוג הקסדה שאתם צריכים, השלב הבא יהיה למצוא את המידה הנכונה. לא משנה על איזה כלי אתם רוכבים, אופנוע טרקטורון או אופניים, קסדה גדולה או קטנה מדי לא תספק את ההגנה הדרושה לכם. בעוד שקסדה גדולה תזוז כל הזמן, קסדה קטנה תהיה לוחצת, בשני המקרים הנוחות שלכם תיפגע וגם ביצועי הרכיבה. כדי לקבוע את המידה הנכונה, מדדו את היקף הראש ממש מעל הגבות, השתמשו במדידה זו כדי למצוא את גודל הקסדה המתאים.

צורת הקסדה

חשוב גם לקחת בחשבון את צורת הראש בבחירת קסדה. לכל אחד יש מבנה ראש מעט שונה ועיצובי הקסדות השונים נותנים לכך מענה. מה שאומר שאם הראש שלכם אליפטי, קסדות המתאימות לראש עגול לא בהכרח יתאימו לכם, וכתוצאה מכך לא יספקו את מידת ההגנה הרצויה.

מבנה הקסדה

פרמטר נוסף והכרחי הוא מבנה הקסדה והחומרים שמיוצרת מהם. רוב קסדות השטח מיוצרות מפוליקרבונט, פיברגלס או סיבי פחמן. קסדות פוליקרבונט יותר זולות וקלות משקל אך עשויות שלא לספק את אותה רמת הגנה כמו קסדות פיברגלס או קסדות סיבי פחמן. קסדות פיברגלס אמנם יקרות יותר אך מציעות עמידות טובה יותר לעומת קסדות פוליקרבונט. קסדות סיבי פחמן הן היקרות מכולן, אך הן גם העמידות והקלות ביותר.

אוורור

לא משנה מהו סוג רכיבת השטח שאתם מעדיפים, רכיבה בשטח יכולה להיות חמה ומיוזעת ולכן אוורור הוא שיקול חשוב בעת בחירת קסדה. בין אם אתם רוכשים קסדה סגורה שמכסה את כל הפנים עבור רכיבה על אופנוע וטרקטורון, ובין אם קסדה פתוחה יותר לרכיבה על אופני שטח, עליכם לבחור בדגם בעל פתחי אוורור, אשר יאפשר לאוויר לזרום דרך הקסדה ולשמור על הנסיעה קלילה ונעימה.

מחיר

ולבסוף כמובן קחו בחשבון את מחיר הקסדה. קסדות שטח נעות בטווח מחירים רחב. בעוד שקסדה יקרה יותר עשויה לספק הגנה טובה יותר ולכלול תכונות משופרות, אינכם צריכים להוציא הון על קסדת שטח איכותית. חפשו קסדות אשר עומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים וכוללות את כל התכונות הדרושות לכם במסגרת התקציב.

ולבסוף - מצאו את המקום הנכון לקנות בו!

בחירת קסדת השטח הנכונה זו החלטה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הבטיחות שלכם בזמן הרכיבה. בדור אופנועים ניתן למצוא קסדות לרכיבת שטח של המותגים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים, מה שמבטיח שתוכלו ליהנות מרכיבת שטח מבלי להתפשר על הבטיחות שלכם.

$(function(){setImageBanner('de1a03bc-a48e-469f-b8d5-eb625198c6a7','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה