טיפים עיצוביים לבחירת כיור מעוצב לאמבטיה


להאזנה לתוכן:

בחירת הכיור משפיעה על חדר האמבטיה שלנו בצורה הרבה יותר משמעותית מכפי שאנחנו חושבים, הן מבחינה עיצובית ואסתטית והן מבחינה פונקציונלית. חשוב מאוד לבחור היטב כיור מעוצב שיוכל להתאים לנו, להשתלב היטב עם הנימה העיצובית בחדר האמבטיה וכמובן - להיות שימושי ופונקציונלי עבורנו. אמנם, בשביל לעשות זאת - עלינו קודם כל לדעת איך לבחור כיור מעוצב לאמבטיה, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן. בכתבה זו, החלטנו לרכז עבורכם כמה טיפים עיצוביים לבחירת כיור מעוצב לאמבטיה שאתם חייבים להכיר.

FREEPIK

סוגי כיורים

 

רגע לפני שאתם בוחרים כיורים מעוצבים לאמבטיה, הרי שעליכם להכיר סוגים שונים מהם נהוג לבחור היום. הנה כמה דוגמאות:

 

  • כיור עומד - כיור עומד זהו כיור מיוחד, שבהתאם לשמו - הוא בעצם עומד מהרצפה, ואינו מחובר לארון או לקיר. נהוג להשתמש בו בעיקר עבור חדרי אורחים, בתי מלון, צימרים וכיוצא בכך, אך הוא בהחלט יכול להתאים גם לחדרי אמבטיה "רגילים" בבית במידה והתחברתם לסגנון העיצובי שלו. כיורים אלו נועדו לענות על הצורך בכיור מעוצב ויפה, ולכן הם לא בהכרח יהיו פונקציונליים, אם כי חשוב להדגיש שהם בכל זאת שימושיים ונוחים מאוד. 

 

  • כיור אקרילי - כיורים אקריליים הפכו במהלך השנים האחרונות לאחד הסוגים הנפוצים ביותר. העיצוב שלהם נהדר, ואילו התחזוקה הנדרשת עבורם היא יחסית מינימלית, ולכן הם נחשבים לבחירה פופולרית מאוד, במיוחד במהלך השנים האחרונות. עם זאת, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי ההרכבה שלהם מורכבת למדי, וזאת בשל המבנה המיוחד שלהם.

 

  • כיור מונח - כיור אותו מניחים ישירות על משטח השיש. הנחה על המשטח יוצרת מראה ייחודי, אסתטי ונקי.

 

כיורים מעוצבים לאמבטיה - כך תבחרו בעצמכם

 

אחרי שהצגנו לכם כמה סוגים שונים של כיורים נפוצים היום, הגיע הזמן לבחור בעצמכם. הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם:

 

  • איכות חומרים מעל הכל - חשוב מאוד לבחור בראש ובראשונה כיור שעשוי מחומרים איכותיים בלבד. כיור כזה יהיה עמיד ואמין לאורך זמן, ואילו השימוש בו יהיה הרבה יותר נוח, כך שלא נמליץ לכם להתפשר על כיור העשוי מחומרים באיכות ירודה.

 

  • התאמה לגודל חדר האמבטיה - חשוב מאוד לוודא כאשר תבחרו כיורים מעוצבים לאמבטיה כי סוג הכיור הספציפי בו אתם מעוניינים מתאים לכם מבחינת מידות. לא נרצה לבחור כיור קטן כאשר יש לנו הרבה שטח לעבוד איתו, ואילו לא נרצה מנגד גם לבחור כיור גדול מדי עבור שטח צפוף ולהכניס אותו "בקושי". כמו כל דבר אחר בעיצוב הבית, גם בחירת הכיור היא עניין של התאמה מדויקת למידות איתן אנחנו צריכים לעבוד. 

 

  • בחרו ברז בהתאם - אחרי שבחרנו כיור, הגיע הזמן לבחור ברז שיתאים לו. חשוב לבחור ברז שיתאים לכיור מבחינת העיצוב, וגם מבחינת הפונקציונליות שלו, וכדאי לקחת בחשבון את צורת הפתיחה שלו. 
$(function(){setImageBanner('c6737d0e-7b03-4a09-b295-c80d276612de','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה