חופשת קיץ בקשת יהונתן


להאזנה לתוכן:

צפון הארץ, ובפרט רמת הגולן, מהווים את אחד היעדים המתבקשים ביותר עבור חופשת קיץ טובה. לא חסרים מסלולי טיולים, אטרקציות ופעילויות שונות שניתן למלא בהן את ימי החופשה, כמו גם מקומות אירוח מצוינים. במתחם "קשת יהונתן" שבמושב קשת בלב ליבה של רמת הגולן ניתן למצוא את מקום האירוח האולטימטיבי לחופשה שכזו, מכמה בחינות שונות.

אילו אפשרויות של לינה בצפון יהפכו את חופשת הקיץ הצפוני שלנו לנוחה, מפנקת ונעימה במיוחד? אילו טיולים ברמת הגולן והסביבה יכולים למלא את ימי החופשה בעניין, תוכן והנאה ואיזה סוג של אירוח כפרי בצפון יקנה לחופשה את האווירה הרצויה והמושלמת?

 קשת יונתן

חדרי אירוח מפנקים בגדלים שונים ואפשרות לקמפינג ברמת הגולן בתנאים נוחים

כל חופשה בכל אזור בארץ (או בעולם) חייבת לכלול מקומות אירוח ולינה מתאימים על מנת שתהיה באמת מושלמת. ללא מקום נעים ונוח לחזור אליו בערב ולישון בו כמו שצריך, קשה מאוד ליהנות מהחופשה עצמה.

בכל הנוגע לאפשרויות לינה בצפון, ב"קשת יהונתן" מציעים מגוון אפשרויות אשר יספקו כל הרכב של נופשים ומשפחות בכל הגדלים. לדוגמה, המקום מציע אירוח כפרי בצפון, אותנטי ונעים, עם חדרי אירוח בגדלים שונים, החל מכאלו המתאימים לזוגות או משפחות קטנות וכלה בחדרים גדולים המותאמים למשפחות ברוכות ילדים, כך שמשפחה ברוכת ילדים יכולה להנות ממרחב  מרווח, מפרטיות להורים ולחסוך מחיר פתיחת חדר נוסף לילדים.

אפשרות מעניינת נוספת שמציע המקום בכל הנוגע לאפשרויות אירוח כפרי ולינה בצפון, הוא מתחם קמפינג נוח ומסודר. קמפינג ברמת הגולן זו אפשרות מעניינת במיוחד – לישון תחת הכוכבים וכיפת השמיים, אך עבור משפחות רבות מדובר בטרחה גדולה מדי. במתחם הקמפינג של קשת יהונתן תמצאו את כל מה שצריך על מנת לעשות קמפינג בנוחות ובנעימות בלי להביא הכל מהבית, כולל מקלחות חמות ושירותים נקיים, ואף מטבח בו ניתן לבשל יחד ארוחות. חוויה מהנה ובלתי נשכחת, ולא רק עבור ילדים ובני נוער..

קשת יהונתן

אם אתם חובבים טבע ואווירת קמפינג אך מעוניינים בתנאים מפנקים – בקשת יהונתן תמצאו את המקום המושלם לחוות קמפינג ולהנות  מתנאי אירוח מפניקים - מתחם "בית בטבע" מתחם משפחתי גדול מחולק לחדרים שבכל אחד מהם מקלחת ושירותים (עד 17 מיטות במתחם כולן) ממוקם בתוך אתר הקמפינג הקסום.

 

שלל מסלולי טיול ואטרקציות למלא בהן את ימי החופשה

לא חסרים כמובן גם מסלולי טיולים ברמת הגולן בקרבת מקום, וכאן המיקום של מתחם קשת יהונתן במרכזה של רמת הגולן מהווה יתרון משמעותי ביותר –

הר החרמון נמצא במרחק נסיעה קצרה, ובמהלך הקיץ ניתן ליהנות ממסלולי הליכה ואטרקציות שונות בחרמון ובסביבתו, וממזג אוויר נעים כמו שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בארץ במהלך חודשי הקיץ הלוהטים...

למרגלות הרמה (גם במרחק נסיעה קצרה יחסית מאזור מושב קשת) ניתן ליהנות כמובן מחופי הכנרת וממסלולי הטיול ונקודות התצפית שבקרבתה, כמו גם מחמת גדר שבדרום הרמה.

בקיץ מתבקש במיוחד לבחון את מסלולי המים הרבים של הרמה, אלו אשר עוברים בנחלים ובמפלים הרבים הזורמים בחבל ארץ מרהיב זה. נזכיר כאן בקצרה את היהודייה והזוויתן המהווים יעד מתבקש לכל טיול קיץ, אך באמת שלא חסרים מקורות מים רבים נוספים, בריכות טבעיות ומסלולי טיולים לכל המשפחה העוברים בין כל אלו.

 קשת יהונתן

בקיצור – לא תתקשו למלא בטיולים ובתוכן את ימי חופשת הקיץ שלכם ברמת הגולן. צרו עימנו קשר לקבלת המלצות, טיפים ופרטים נוספים.

$(function(){setImageBanner('7b83a4ae-79ff-4e92-9e28-d78240bff83f','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה