ישבנו איתו לשיחה על התגברות התופעה, הספורט, חשיבות האימון, הניסיון שלו בתחום, והחשיבה על הפרטים הקטנים

אז אם החלטתם שאתם רוצים להוריד במשקל ולהיכנס לכושר הכתבה הזו בשבילכם

שחר ג'נה בן ה-29, מאמן כושר לאורח חיים פעיל ובריא במגוון שיטות ייחודיות ומתוך ניסיון אישי רב שנים. שחר עוזר לאנשים לעבור תהליכים ולשנות את הגוף ואת התחושה כלפיו. התהליך אצל שחר נבנה מתוך ראייה מקצועית ומותאם למטרות שמתאמניו מציבים לעצמם.

סטודיו mentor fit

כאשר לכל אחד יעד משלו הוא מספר "חלקם רוצים לרדת במשקל, להעלות מסת שריר או לחטב את הגוף". אצל שחר והמדריכים של הסטודיו קודם כל מסמנים מטרות "אנחנו בונים תהליך והכל קורה תוך ליווי צמוד ומקצועי לאורך זמן".

ספר על התחלת הקריירה?

"ההיתי ילד שמן שאוהב לאכול עם אפס מודעות לספורט, נכנסתי לתחום הכושר והתזונה לפני 9 שנים כנער שסבל מעודף משקל.  בגיל 17 הגעתי ל137 קילו במשך שנים צחקו עליי ועל המשקל שלי, אך לעומת זאת היו אנשים שאמרו לי שרק אם אתחיל להתאמן, אוכל לשנות את הנראות שלי והביטחון שלי יעלה."

"זה לקח זמן, אבל ברגע שלקחתי החלטה יצאתי לדרך. בהתחלה הורדתי מתוקים וירדתי במשקל, אבל הבנתי שזה לא מספיק רק לשמור על תזונה אז התחלתי גם להתאמן.

באותם ימים החל הטרנד בארץ ועלתה המודעות אשר משלבת תזונה עם אימוני כושר, החלטתי לנסות את השיטה ופניתי לדיאטנית במשרד הבריאות לקבל תוכנית מותאמת עבורי הכוללת אימון מבוקר. נכנסתי לזה בכל הכוח וכך תוך שמונה חודשים ירדתי למשקל 69 קילו וגוף חטוב".

שחר ג'נה

"התגובות לא איחרו לבוא, כל מי שהיה רואה אותי ברחוב היה שואל אותי איך עשית את השינוי גם אני רוצה. מתוך הניסיון האישי שלי החלטתי לקחת את זה צעד קדימה ולעזור גם לאחרים.

נרשמתי ללימודי מאמני כושר בווינגייט. הקמתי את הסטודיו הראשון שלי בקניון סיטי, לאחר הצלחה רבה עברתי לקונספט אחר ופתחתי סטודיו בוילה פרטית בטו'. תוך כדי פיתחתי מגוון שיטות שמשלבות תזונה וכושר יחד והקמתי אתר המאגד את הכל שהיום משתמשים בו בארץ ובחו"ל".

אחרי שפתח את הסטודיו המפורסם של הסלבס בתל אביב ואתר האון ליין של אימוני הכושר המצליח ביותר בישראל, החליט לפתוח את סניף MENTOR FIT גם באשדוד

"את הסטודיו החדש באשדוד ייעדתי לאימוני קבוצות ואימונים אישיים. יש ברחבי העיר מתאמנים שהולכים איתי כבר שנים עוד מהווילה בטו', אני מעביר בסטודיו החדש סוגים שונים של אימונים, החלטתי לפתוח את הסטודיו כדי לעלות שלב אחד למעלה, לאפשר ליותר אנשים להיכנס לעולם הכושר וליצור חלל שנבנה מאפס במיוחד לאימונים ותזונה ".

 שחר ג'נה

איך אתה מסביר את התפתחות התופעה בעיר?

"אימוני כושר ותזונה כבר כמה שנים תופס תאוצה, אנשים רוצים להראות טוב, להרגיש בנוח עם עצמם להרגיש ביטחון העצמי, כולם רוצים להרגיש טוב עם עצמם אבל מעל הכל אנשים רוצים גם  להיות בריאים ולחיות באורח חיים בריא טוב ושמח יותר. רק שני דברים יכולים לגרום לך לשינוי המיוחל, אימונים ואוכל".

 לפרטים והרשמה חייגו : 0723935475

כל מסע של שינוי מתחיל בפגישת ייעוץ אחת

לפני היציאה לתהליך השינוי, שחר ומדריכיו נפגשים עם המתאמנים לפגישת ייעוץ במשרד. בפגישה הזו מרכיבים תפריט לאכילה נכונה וכותבים תכנית אימונים, בעצם "תופרים" את התוכנית בהתאמה אישית לכל מתאמן.

הצוות של שחר, שומרים על קשר טלפוני צמוד עם המתאמנים והמתאמנות, כדי לספק אוזן קשבת ותמיכה, שהיא, כידוע לכל מי שהתנסה בתהליכי שינוי כלשהו, מרכיב חשוב ביותר ביכולת שלנו להניע ולשמר תהליכים.

סטודיו mentor fit
אילו סוגי אימונים יש?
"בסטודיו יש אימון פונקציונאלי, אימוני כוח, אימוני אירובי, כוח מתפרץ, יציבה אימוני קיק בוקס ועוד".

מי מגיע להתאמן?
"
נשים, גברים, אנחנו החלטנו שהקונספט של המקום החדש יוכל לאלכס יותר אנשים עם ציוד ומכשור ברמות הכי גבוהות שיש ויכיל מאמנים שהם גם נשים וגם גברים. יש אצלנו אימונים סגורים לקבוצות נשים, לקהל חרדי,  וגם לחלופין אימוני גברים ונשים משותפים .

"אני מאמין שכולם שווים ולכל אחד יש את הזכות והיכולת להגיע ל-100 אחוז. האימון הוא אמצעי, כדי להגיע למטרה. את זה מבינים כל המתאמנים וביחד אנחנו עולים הכי גבוה שאפשר, כאשר כל אחד מקבל אימון מותאם עבורו שתפור עליו ממש כמו חליפה.

לסטודיו שלנו מגיעים כל סוגי המתאמנים, ממש לא צריך להיות שרירן או אחרי מרתון, בשביל לעשות אימון סטודיו. הרבה אנשים חוששים לעשות את הצעד ולהיכנס לסטודיו. ותכלס, לא ברור למה. אחרי שמתנסים פעם אחת, מבינים את ההבדל מול אימון במכון ולרוב נשארים".

אנחנו קשובים למתאמנים והמתאמנות מזהים את הצרכים שלהם את הסיבה שבגללה הגיעו לאימון ועובדים יחד על המטרות חלקם רוצים רק לחטב את הגוף, לחזק את הגב,  חלקם רוצים לחזק את הגוף וחלקם רוצים גם לשלב תזונה וירידה במשקל".


צריך להבין בספורט?

"
יש את אלה שמבינים ומכירים שמות של תרגילים, אבל זה ממש לא חובה. אנחנו מסבירים ומדגימים כל תרגיל. ככה שגם אם לא מכירים, הכל טוב ובטוח ומלווה בצוות מקצועי צמוד. בדרך כלל, אחרי אימון או שניים כולם כבר זוכרים את השמות ומה עושים בכל תרגיל".

מה החלום שלך?

"אני רוצה להתפתח בתחום כדי שיבואו הרבה אנשים ומצד שני גם לעזור לכמה שיותר לסגל אורח חיים בריא להרגיש בטחון עם הגוף שלך. לתת שירות טוב מכל הבחינות, מה שאומר שמרגע שאדם פונה אליי הוא יקבל מענה הכי מהיר שיכלול שיחה ראשונה, שיחת ולעזור לו להגיע למטרה".

 לפרטים והרשמה חייגו : 0723935475

סטודיו MENTOR FIT באשדוד

הסטודיו החדש ממוקם ברחוב אורט 18 תחנת דלק אלונית בקומת הכניסה של בניין סי פורט.

אם החלטתם לעשות את הצעד אז תדעו שאתם יכלים לבחור איזה מנוי לרכוש.

המקום מציע מנוי חופשי חודשי לאימונים במהלך כל החודש, או מנוי שכולל אימונים עם תוכנית תזונה שקילה ומתכונים, וגם מנוי שמבוסס על כרטסיות.

סטודיו mentor fit

בנוסף תשמחו לדעת, ששחר מציע גם אפשרות לתוכנית תזונה מיוחדת שפיתח וכוללת תפריט ממרכיבים שלא חלמתם עליהם שתמצאו בארוחה.

שחר אומר "לא צריך לוותר על אוכל שאוהבים , פשוט צריך לדעת להרכיב את התפריט נכון וזה אומר שאפשר גם לאכול פיצה והמבורגר בתפריט.."  

קבוצות האימון הן קטנות ואינטימיות בין 14- 5 מתאמנים באימון ע"מ להעביר את האימון בצורה האפקטיבית הטובה ביותר כך ששניים שלוש אימונים בשבוע למתאמן זה די והותר על מנת להגיע לתוצאות איכותיות מאחר שבכל אימון אתם מתאמנים בהתאם לרמה וליכולות שלכם.

בסטודיו יש חלוקה לשעות אימונים עם מאמנת לנשים בלבד, ושעות אימון לגברים בלבד. ואף תמצאו אימונים לנשים חרדיות וכמובן גם  שעות אימון משותפים.

קהל יעד- מי שרוצה לעשות שינוי משמעותי באורח החיים שלו לאורח חיים ספורטיבי כך שיתמיד לאורך זמן.

שעות פעילות :07:00-22:00

טלפון : 0723935475

כתובת : אורט 18 בנין סי פורט קומת כניסה צמוד לתחנת דלק  , במקום חניה חופשית.

אז אם גם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי באורח החיים שלכם השאירו כאן פרטים אחד היועצים של mentor fit  - יחזור אליכם:

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות