בניית אתרים בוורדפרס - למה זה כדאי?


להאזנה לתוכן:

אם יש עדיין מישהו שלא יודע מה זה בכלל וורדפרס, וקשה לנו להאמין, אז נסביר כי מדובר על מערכת של תוכנה לניהול תוכן, אשר בעזרתה ניתן לנהל אתרי אינטרנט יותר בקלות, על ידי יצירת דפי מוצרים, או לחלופין פוסטים, וכיוצא בזה. המערכת נוסדה במהלך שנת 2003, והיא ידועה כידידותית למשתמש, אף למי שאינו מבין כלום בניהול אתרים. מספיק שאתם יודעים לכתוב בתוכנת WORD, יש לשער כי לא תהיה לכם בעיה להתמקצע בה. נשאלת השאלה - בניית אתרים בוורדפרס - למה זה כדאי דווקא מתוך כל המערכות השונות? יש הרבה סיבות, ונציין את החשובה מכולן – היא מאפשרת תמיכה בעברית, מעולה למי שאינו שולט באנגלית.

freepik

בניית אתרי וורדפרס כדאית משום שהיא אפשרית לכמה משתמשים וידידותית למשתמש

בתור מנהלי אתר וורדפרס הנכם עשויים להגדיר כמה משתמשים לאתר, תוך כדי יכולות גישה והקצאת רמות לכל אחד מהמשתמשים באתר. תוכנת הוורדפרס ידידותית למשתמש וקלה מאוד לשימוש, והיא בעלת ממשקים אינטואיטיביים. אפשר במהירות ובאופן קבוע להוסיף תמונות נבחרות או פוסטים חדשים לבלוג. ואולי תתפלאו לקרוא את המשפט הבא, אבל תצטרכו להשקיע מעט זמן עבור העיצוב, בשל כך כי מדובר על תוכנה שמאופיינת בטכנולוגיה מאוד פשוטה.

ניתן לבצע הרחבת בניית אתרים בוורדפרס ככל שבית העסק צומח, ולא חייבים לערוך בתוכנת FIP או בתוכנת HTML

לעתים בונים אתרים לפי גודל וצרכי העסק. אך מה עושים כאשר העסק מתפתח ומתרחב? ברוב האתרים "העסק אבוד", מה שצריך בניית אתר מחודשת, ובתרגום חופשי – בזבוז כסף משווע. אך עם בניית אתרים בוורדפרס, באפשרותכם להרחיב את האתר בהתאם לצרכים המתחדשים שלכם. באפשרותכם להכיל כמות בלתי נתפסת של עמודים באתר שלכם, מה שלא יסב נזק להתנהלות השוטפת של האתר. לא צריך להשתמש במומנט של עריכת תוכנות FIP או HTML, מכיוון שמערכת הוורדפרס הינה עצמאית. יש המון פעולות שאתם יכולים לעשות בלי התוכנות הללו, להבדיל מאחרים, כגון – הוספת תמונות, יצירת פוסטים בבלוגים, העלאת קבצי וידאו, עיצוב טקסט, וכיוצא בכך.

בניית אתרים בוורדפרס - למה זה כדאי?

שאלת המיליון ₪ - בניית אתרים בוורדפרס - למה זה כדאי? ובכן, מהרבה סיבות. והנה החשובות שבהן -

  • באמצעות וורדפרס תקבלו שליטה מלאה באתר שלכם – נגמר העידן שבו ממתינים עד אשר מעצב האתרים יגיע ויבצע עדכונים פשוטים באתר שלכם. עם תוכנה זו יש לכם שליטה על כמעט כל היבט באתר שלכם, ואין כל בעיה שתבצעו את העדכונים הפשוטים האלה בעצמכם.
  • ביכולתכם לנהל את האתר שלכם מכל מחשב – תוכנת וורדפרס מבוססת על דפדפן. משמעות הדבר כי באפשרותכם לנהל את אתרכם על ידי התחברות מכל מחשב המחובר לאינטרנט.
$(function(){setImageBanner('570cdda9-961e-43d0-a874-d7e83776bb05','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה