בישול בטאבון – מה חשוב לדעת?


להאזנה לתוכן:

בישול בטאבון ביתי הפך בשנים האחרונות לתחביב ודרך בישול נפוצה ואהובה במיוחד על אינספור אנשים בארץ ובעולם, ומסיבות מובנות – בבישול בטאבון מתקבל אוכל טעים וארומתי במיוחד, הבישול עצמו יחסית מהיר ופשוט, העיסוק בטאבון ובמה שמכניסים אליו מספק חוויה מהנה, חברתית ואותנטית.

מה חשוב לדעת בנוגע לבישול פשוט בטאבון ביתי? הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי להכיר ולקחת לתשומת ליבנו:

על פי מה לבחור טאבון ביתי? – עבור כל מי שמתעניין/ת ברכישת טאבון ביתי מומלץ ואיכותי, כדאי לקחת בחשבון כמה נקודות עיקריות. בפרט: צורת התנור, סוג הבעירה וסוג/איכות הבידוד הטרמי שלו.

מבחינת צורה, שתי האפשרויות העיקריות הן טאבון עגול או מרובע, וההמלצה עבור שימוש ביתי היא טאבון עגול – צורתו מפזרת את החום באופן טוב יותר וניצול שטח הבישול בו הוא אופטימאלי. 

 

מבחינת סוג הבעירה האפשרויות העיקריות הן גז או עץ. טאבון גז מומלץ יכול לשלב גם אפשרות של הבערת עצים, אך קודם כל חשוב שתהיה לנו אפשרות גם להדלקה והבערה באמצעות גז. בגדול – גז הוא פשוט ונוח יותר לתפעול ומספק חום יציב ועקבי, בעוד הבערה בעץ מספקת חוויה אותנטית ומסורתית יותר..

 צילום חיים יוסף

בכל הנוגע לבידוד תרמי, אשר חשוב מאין כמוהו ליעילותו ותפקודו הכללי של הטאבון, פשוט וודאו כי אתם רוכשים מוצר של יצרנית אמינה, איכותית ונחשבת בתחום. הטאבון אמור להיות מצויד במערכת בידוד אפקטיבית כלשהי, לרוב כזו המבוססת על שמיכות קרמיות או לוחות קרמיים. חשוב ביותר!

 צילום חיים יוסף

טאבון אבן לחצר –אחד מסוגי הטאבונים הביתיים האיכותיים והמומלצים ביותר, אשר מתאים במיוחד לשימוש חוץ ולכן מושלם בתור טאבון לחצר, הוא טאבון אבן. מדובר בטאבון אשר ליבתו עשויה ממאה אחוז אבן שמוט, אשר מתחממת בזמן יחסית קצר ושומרת על החום בצורה מיטבית לאורך זמן. טאבון אבן מסוג זה יעבוד בצורה מעולה גם עם אש חיה וגם עם חום צבור (לאחר שהאש כבר אינה בוערת), והוא מתאים לשימוש בכל מקום בחוץ – בחצר, בגינה, במרפסת, על גג הבניין או בכל מקום אחר.

450c

באופן כללי טאבון מספק חוויית בישול פשוטה, נוחה, קלה לתפעול, אותנטית וטעימה במיוחד. טאבון אבן הוא מהסוגים האיכותיים יותר של טאבונים ביתיים, ומומלץ בחום לכל מי שמעוניין בחוויה האולטימטיבית של קטגוריה זו בעולם הבישול.

 צילום בת חן דיאמנט

עיצוב חיצוני – עיצוב הטאבון והנראות הכללית שלו משחקים גם כן תפקיד בבחירה של דגם ספציפי, לפחות אצל מרבית האנשים. בהקשר זה חשוב להכיר כי ישנם לפחות שני סוגי עיצוב כלליים מהם ניתן לבחור – טאבון לחצר (או לבית) בעיצוב כפרי או בעיצוב מודרני. העיצובים הכפריים יותר כוללים לרוב אלמנטים דקורטיביים שונים אשר משקפים את המורשת התרבותית של כלי בישול זה ועשויים לרוב מחומרים טבעיים יותר (בריקים, אבן וכד'). העיצובים המודרניים יכללו בדרך כלל יותר קווים נקיים, גימורי מתכת וצבעים עזים יותר. כמובן שבתוך כל קטגוריה כזו ניתן למצוא מבחר רחב של עיצובים ודגמים שונים.

כך, אתם יכולים לבחור את סוג הטאבון לחצר או לבית שלכם גם על פי הסגנון העיצובי, ולא רק לפי שיקולים פרקטיים.

 

מחפשים טאבון איכותי? היכנסו לאתר 450°C - שיווק טאבונים ביתיים ומקצועיים איכותיים לפיצריות, מאפיות ומסעדות ואביזרים למכירה אונליין

$(function(){setImageBanner('e9a1d414-e018-4c99-b207-c573ec6efa1c','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה