אירוח מפנק לזוגות במלון כפר הנופש רמות


להאזנה לתוכן:

כל זוג צריך (ורוצה) לצאת לחופשה זוגית טובה ומפנקת במיוחד מדי פעם, להשאיר את כל ענייני היומיום בבית וליהנות מכמה ימים רומנטיים, פסטוראליים ומפנקים יחד. במלון כפר הנופש רמות מציעים את הסביבה האולטימטיבית עבור זוגות כולל אפשרות לבחור בין כמה סוגים שונים של חדרים ובקתות, כמו גם את כל הפינוקים שאפשר רק לקוות לקבל בנופש זוגי.

אילו אפשרויות אירוח מציעים במלון כפר הנופש רמות לזוגות ומה מציע המקום מעבר לחדרים, אשר עשוי להתאים במיוחד לזוגות בנופש רומנטי? כמו כן – לאילו אטרקציות, פעילויות וטיולים אפשריים ניתן ומומלץ לצאת מכפר הנופש במהלך השהייה במקום?

 מלון כפר נופש רמות

אפשרויות אירוח לזוגות במלון כפר הנופש רמות

מלון רמות הוא כפר נופש בכנרת הממוקם בסמוך למושב רמות אשר ברמת הגולן, ממש מעל צפון הכנרת (בקרבה לחוף דוגית). עוד בנוגע לאזור ולמה שיש לעשות בו ובסביבתו בהמשך..

מלון כפר נופש רמות

מלון וכפר נופש זה מומלץ גם ובמיוחד לזוגות, בין השאר מכיוון שהוא מציע מספר אפשרויות אירוח שונות אשר מתאימות במיוחד לזוגות בנופש רומנטי –

במלון חדרי נופש מפנקים ומאובזרים הממוקמים במבנה המרכזי, צופים ברובם אל הכנרת וכוללים מרפסת ו/או יציאה לגינה. הסביבה הפסטוראלית והנעימה מורגשת בכל רחבי כפר נופש זה, כולל את כל סוגי חדרי האירוח.

המלון מפעיל גם מתחם של בקתות עץ (צימרים) מרווחים ומפנקים במיוחד, כל אחד עם גינה משלו - לזוגות המעוניינים במיוחד בעוד יותר פרטיות.

מלון כפר נופש רמות

במתחם הבוטיק של המלון סוויטות כפריות יוקרתיות, אשר כוללות כל אחת חדר רחצה עם סאונה וג'קוזי פרטיים - לזוגות המעוניינים להתפנק במיוחד.

כמו כן, מציע המלון גם שתי יחידות אירוח יוקרתיות אשר כוללות בריכת אינפיניטי פרטית – לנופש זוגי אקסקלוסיבי במיוחד.

 מלון כפר נופש רמות

מלבד למגוון סוגי החדרים והיחידות השונות אשר עשויות להתאים במיוחד לזוגות מציע המקום גם שלל פינוקים, בדיוק מהסוג שתרצו ליהנות ממנו במסגרת הנופש הזוגי שלכם. למשל – ארוחת בוקר מפנקת ומשובחת ישירות אל החדר, מסעדה פנורמית עם נוף מרהיב אל הכנרת ומזון גורמה משובח אשר מוכן בחלקו במקום וכולל רכיבים גליליים וצפוניים איכותיים במיוחד, בר של המקום ועוד.

 מלון כפר נופש רמות

מה יש לעשות באזור?

אז מלון רמות הוא כפר נופש בצפון עם בריכה (בריכה גדולה לשימוש כלל האורחים ובריכות קטנות יותר ואישיות לחלק מהחדרים והמתחמים, כמפורט לעיל), המציע את כל מה שצריך ואפשר לרצות עבור נופש זוגי מושלם.

אך במהלך חופשה בדרך כלל אנחנו אוהבים גם לצאת קצת מהמלון, לטייל ולחוות חוויות שונות. מיקומו של המלון שם אתכם בנקודה טובה להגיע ממנה לאינספור אפשרויות טיולים, אטרקציות וכו', במרחק נסיעה קצרה. בפרט – הכנרת וחופיה, שמורת החולה שבגליל העליון הסמוך, שמורת גמלא הקרובה בה ניתן לראות ממצאים היסטוריים מרתקים לצד הטבע המקומי המרהיב (ותצפית מרשימה במיוחד על העופות הדורסים שבאזור), ציר המפלים של רמת הגולן ועוד.

 

לסיכום, לא קשה למצוא מה לעשות וכיצד להעביר את הזמן במהלך חופשה במלון כפר הנופש רמות, על אחת כמה וכמה כאשר מגיעים לנופש זוגי במקום. מכל הבחינות הרלבנטיות, מדובר במקום האירוח האולטימטיבי עבור זוגות בכל שלב של החיים ובכל מצב זוגי.

בואו לחוות בעצמכם.

 

 

 

$(function(){setImageBanner('96f6e8f7-19b2-49a4-aed5-fd0db2866089','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה