איך להשתמש בפרסום בגוגל אדס כדי להגיע לקהל יעד ספציפי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fccdd400-d18f-4147-8162-77374fca53dd','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('fccdd400-d18f-4147-8162-77374fca53dd','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('fccdd400-d18f-4147-8162-77374fca53dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

לא מעט בעלי עסק בוחרים לפרסם באמצעות גודל אדס. פרסום בגוגל המתבצע בצורה נכונה באמצעות מומחה פרסום בגוגל, מאפשר להגיע לקהל היעד הספציפי אשר העסק מכוון אליו ומציע לעסק חשיפה רחבה ומשמעותית. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם בעל העסק מפעיל קמפיין בגוגל אדס ועדיין, אין מספיק כניסות למודעה או שיש כניסות אך הן לא מתגבשות לכדי ביצוע פעולה כלשהי. ניתן להסיק מכך שהטרגוט של המודעה לא מספיק יעיל א ממוקד ועל כן, חשוב ביותר להבין כיצד מטרגטים בצורה נכונה קמפיין בגוגל אדס וזאת בכדי שהוא יגיע לקהל היעד הפוטנציאלי הנכון שאליו העסק מכוון.

FREEPIK

מה חשוב לדעת על הטירגוט של גוגל אדס?

פרסום בגוגל אדס מציע תכנים וכן כלים שונים הרלוונטיים עבור טירגוט כאשר המטרה היא לצמצם באופן ניכר את קהל היעד אשר יכול לצפות במודעות שלכם. ניתן לחשוף את המודעה לאנשים וזאת בהתאם למקום המגורים שלהם, התחביבים שלהם, מה הם אוהבים, מה הם נוהגים לרכוש, באיזה אתרים הם נוהגים לבקר ומה מעניין אותם. גוגל אדס איננו מגביל את המפרסם לסוג אחד של טירגוט, אלא הוא מציע לכל בעל עסק לבנות את קהל היעד הפוטנציאלי האידיאלי מבחינתו באמצעות שילוב של אפשרויות טירגוט שונות הן ברמה של הקמפיין והן ברמה של המודעות המתפרסמות במסגרתו.

עכשיו ובזכות קמפיין ה PMAX שהוחלף מקמפיין לפרסום בגוגל שופינג שהושק לאחרונה המאפשר לך להשתמש בכל הנתונים שלך כדי ליצור קמפיין יעיל יותר. זה כולל נתונים על מוצרים, נתונים על קהל ונתונים על ביצועים קודמים.

היכולות הספציפיות של קמפיין PMAX כוללות:

  • שימוש בנתונים על מוצרים: קמפיין PMAX יכול להשתמש בנתונים על מוצרים שלך כדי ליצור מודעות מותאמות אישית יותר. לדוגמה, הוא יכול להשתמש במחירים, בתיאור ובתמונות של המוצרים שלך כדי ליצור מודעות שמושכות יותר את תשומת הלב של המשתמשים.
  • שימוש בנתונים על קהל: קמפיין PMAX יכול להשתמש בנתונים על הקהל שלך כדי להציג את המודעות שלך לאנשים הנכונים. לדוגמה, הוא יכול להשתמש במקום, בגיל, באינטרסים ובהתנהגות כדי להציג את המודעות שלך לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לרכוש את המוצרים שלך.
  • שימוש בנתונים על ביצועים קודמים: קמפיין PMAX יכול להשתמש בנתונים על ביצועים קודמים כדי לשפר את הביצועים של הקמפיין שלך. לדוגמה, הוא יכול להשתמש בנתונים על CTR, על שיעור ההמרה ועל עלות המרה כדי להגדיל את התשואה על ההשקעה שלך. 

כיצד מבצעים טירגוט לרשת המדיה?

פרסום עבור רשת המדיה לרוב יעבדו בצורה הטובה ביותר באמצעות אנשים שמוגדרים כקהל היעד של העסק או אנשים המביעים עניין במותג שלכם, במוצר שלכם או בשירות שלכם. כאשר אתם מפרסמים ברשת אתם יכולים לבצע טירגוט באמצעות מאפיינים שונים לרבות: גולשים שהיו באתר, המיקום, דמוגרפיה, מילת מפתח, זיקה לתחום כלשהו, אופטימיזציה ועוד.

כיצד מבצעים טירגוט ברשת החיפוש?

מודעות חיפוש לעומת מודעות עבור רשת המדיה יעבדו בצורה טובה יותר על לקוחות פוטנציאלים אשר מבצעים חיפוש פעיל אודות שירות או מוצר שהעסק מספק. ישנם גם משתמשים אשר קיימו אינטרקציה עם העסק בעבר. כאשר אתם מפרסמים מודעה ברשת החיפוש תהיה לכם יכולת לבחור מכמה אמצעי טירגוט לרבות: קהלים המתעניינים בתחום, מילת מפתח, מיקום, קהלים שמותאמים אישית, מיקום ועוד.

חשוב לדעת כי גוגל אדס מציע ברירת מחדל של מיקוד לאנשים שמביעים עניין במדינה שבה החשבון שלכם מוגדר או נוכחים בה ועל כן, חשוב ביותר להרחיב את המיקוד או לצמצם את המיקוד באמצעות האזורים שבהם מצוי קהל היעד שלכם. אם אתם מעוניינים להימנע מלהגיע לאנשים המצויים באזורים ספציפיים, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות הגדרת המיקומים שהם שליליים מבחינתכם באי הכללות או פשוט להגדיר את המיקומים שברצונכם לטרגט בלבד.

מיקוד דמוגרפי

פרסום בגוגל אדס מציע מסנן דמוגרפי. מדובר על מסנן אשר מאפשר להתמקד רק באנשים אשר תואמים את קהל היעד שלכם. במודעות ברשת המדיה ניתן להרחיב את קהל היעד באמצעות הגעה ללקוחות המתאימים לנתונים דמוגרפיים שונים לרבות: מגדר, גילאים, הכנסות במשק הבית, מצב משפחתי ועוד. כמו כן בשלל הצעות הפרסום שיש למערכת הפרסום של גוגל אדס ניתן למקד דמוגרפית כמו בקמפיינים ברשת החיפוש, רשת המדיה, דיסקברי ויוטיוב. 

מיקוד בהתאם לנושאים ומיקום

מיקוד בהתאם לנושא יקבע היכן בדיוק הבנארים שלכם יופיעו ומבטיח כי הם יופיעו רק לצד תוכן אשר רלוונטי לקהל היעד שלכם. בטירגוט מהסוג המדובר ניתן לבחור ב: אתרים ספציפיים, סרטונים ספציפיים, אפליקציות אשר שייכות לתחום שבו העסק שלכם עוסק ועוד שלל אפשרויות שיעזרו לכם להופיע במקומות הנכונים בהם קהל היעד שלכם נמצא. מסך הטירגוט בהתאם לנושאים כאשר יוצרים קמפיין חדש מציע לבחור נושאים לטירגוט מתוך מאגר של גוגל.

כאשר מדובר על מיקוד בהתאם למיקום, ניתן להיות ספציפיים לגבי המיקום שבו המודעות יוצגו. ניתן לבחור אפליקציות, סרטונים או עמודים שבהם יופיעו המודעות.

מילות מפתח

לא משנה אם מדובר על קמפיין לרשת החיפוש או לרשת המדיה, הרי שכדאי מאוד לתמוך במיקוד לפי מילות מפתח. בקמפיין לרשת המדיה ניתן להזין ביטויים אשר קשורים למוצרים, לשירותים או למותג וזאת בכדי לסייע לגוגל למצוא את האתרים הרלוונטיים למיקום הקמפיינים שלכם. לגוגל יש מתכנן מילות מפתח אשר יכול לסייע לכם בגיבוש רעיונות רלוונטיים למילות מפתח טובות ויעילות.

בעוד שמיקוד לקמפיין ברשת המדיה הוא לא חובה אלא אופציונלי, הרי שהוא קריטי עבור קמפיין ברשת החיפוש שכן, מילות המפתח שתבחרו עבור הקמפיין המדובר יגידו לגוגל אדס על איזה מונחי חיפוש יש לשלם ומתי יש צורך להציג את המודעה בדף התוצאות של מנוע החיפוש. יש להשתמש במילות מפתח מותאמות לקמפיין וכן במילות מפתח שליליות וזאת בכדי לבצע אופטימיזציה לכל קבוצת הודעות.

במסך הטירגוט בהתאם למילות מפתח, תוכלו להזין בכל שורה נפרדת מילת מפתח אחרת לטירטוג. בצד השמאלי של השורה שבהם הזנתם אתם מילת המפתח תהיה לכם אפשרות להוסיף תיאור של השירות או המותר. 

פילוח באמצעות בחירת קהל יעד

טירגוט קהל היעד שלכם יכול להתבצע בהתאם לתחומי העניין שלהם או בהתאם לכל נתון אחר. חשוב לדעת כי גוגל אדס מציע לכל מפרסם יכולת לבחור מתוך מגוון רחב של פלחי קהל שנבנו מראש המתמקדים במשתמשים ותחומי העניין שלהם, כך שתהיה לכם אפשרות להגיע לכל משתמש שיש לו עניין כלשהו בשירות או במוצר שאתם מספקים.

בכדי להגיע לקהל אשר מחפש בצורה פעילה את השירותים או המוצרים שאתם מציעים, יש לבחור בפילוח בהתאם לקהל המעוניין בשוק. הפילוח המדובר יבוסס על התנהגות של אנשים אשר קונים את השירות או המוצר שהעסק שלכם מציע.

סוגי הפילוחים הם:

  • פלחי קהל בהתאמה אישית: פלחים אלה מבוססים על נתונים של המפרסם, כגון נתונים על תנועה באתר, נתונים על רכישות מקוונות ונתונים על התנהגות המשתמשים.
  • פלחי קהל דומים: פלחים אלה מבוססים על נתונים של משתמשים אחרים, שעשויים להיות מעוניינים במוצרים או בשירותים של המפרסם.
  • פלחי קהל עם כוונת רכישה: פלחים אלה מבוססים על נתונים על חיפושים באינטרנט, על גלישה באתרים והורדות אפליקציות.
  • פלחי קהל עם תחום עניין משותף: פלחים אלה מבוססים על נתונים על תחומי עניין של משתמשים, כגון סרטים, מוזיקה, ספורט ועוד.

אם אתם מעוניינים ליצור קהל בהתאמה אישית עם כוונת רכישה, יש להזין מילות מפתח, אפליקציה או אתר כמקור ובהתאם אליהם, גוגל אדס יבנה קבוצת משתמשים שיש להם כוונות רכישה או תחומי עניין.

מיקוד אופטימלי

פרסום בגוגל אדס מציע מיקוד אופטימלי בכדי להשיג יותר המרות וזאת בהתאם לעמודי הנחיתה שלכם. לאחר שתבחרו את כל הנתונים הנוגעים לטירגוט קהל היעד שלכם,  אתם יכולים לבטל את המיקוד האוטומטי אשר גוגל עושה, אך אם אתם מעוניינים שהוא ירחיב באופן אוטומטי את הטירגוט שלכם, אתם יכולים להשאיר את האפשרות המדוברת.

כמו כן, יכול לסייע לכל עסק להגיע לקהל היעד המדויק שלו ולהביא לאחוז המרה גבוה ביותר כתוצאה מהפרסום המדובר, אך חשוב להכיר את כלי הטירגוט על מנת להשתמש בהם בצורה יעילה.

אם אתם מעוניינים בטירגוט איכותי בקמפיין שאתם מעלים בגוגל אדס על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהגיע בדיוק לקהל היעד שלכם, כדאי מאוד שתבחרו בטובים ביותר בתחום. SFB Digital Marketing יסייעו לכם לדייק בטירגוט של קהל היעד שלכם ולהביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

$(function(){setImageBanner('6702a99b-1ab0-49db-acf8-7cf73664d209','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה