יש הסכם: מכבי אשדוד תקרא 'מכבי אשדוד/באר טוביה' בעונה הקרובה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('34c1d3d2-8ad5-45e7-8383-1f8da447c94f','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('34c1d3d2-8ad5-45e7-8383-1f8da447c94f','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('34c1d3d2-8ad5-45e7-8383-1f8da447c94f','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי אשדוד למועצה האזורית באר טוביה נחתם וקבוצת הכדורסל המקומית, תקרא: 'מכבי אשדוד/באר טוביה. אשדוד תקבל כ- 4 מיליון ש"ח ב- 3 שנים

מכבי אשדוד בכדורסל בונה קבוצה חזקה לקראת העונה הקרובה. תקציב הקבוצה יעמוד על מעל ל- 8.5 מיליון ש"ח.

מכבי אשדוד חיפשה מקורות להגדלת התקציב, וכחלק ממקורות המימון נחתם הסכם שיתוף פעולה בין המועצה האזורית באר טוביה למכבי אשדוד. 

מכבי אשדוד בכדורסל תקרא בעונה הקרובה 'מכבי אשדוד/באר טוביה'. אשדוד תקבל כ- 4 מיליון ש"ח במהלך 3 השנים הקרובות, 800 אלף ש"ח בעונה הראשונה, 1.2 מיליון ש"ח בעונה השנייה ו- 1.8 מיליון ש"ח בשנה השלישית. 

בנוסף, יהיה שיתוף פעולה מקצועי הן בקבוצת הבוגרים והן במחלקות הנוער והילדים. 

מועצת באר טוביה אמורה להוציא הסעות עבור תושביה בכדי להגיע למשחקי אשדוד.

צילום: אורי קריספין, אשדוד נט

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה