קבוצת הנשים של מכבי "בן" בנות אשדוד לוקחת חלק ביום המעשים הטובים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3de138ae-53fb-46fa-beb1-4390c13f8921','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3de138ae-53fb-46fa-beb1-4390c13f8921','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3de138ae-53fb-46fa-beb1-4390c13f8921','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

קבוצת הנשים של מכבי "בן" בנות אשדוד מצאו זמן בין הלחץ של משחקי חצי הגמר (ניצחו אתמול 64:52 את הרצליה) ויצאו לשמח את ילדי תיכון שער הנגב במשחק ידידות שהתקיים במכללת ספיר, השחקניות הצטלמו עם התלמידים והעבירו איתם בוקר שלא ישכחו. אגב, תוצאת המשחק הייתה 35:45 לטובת השחקניות של אשדוד מול נבחרת תיכון שער הנגב.

 

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה