אתם בחרתם: איש השנה של גולשי אתר אשדוד נט- משה אוחיון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('556dd477-cdff-4f27-8139-4053abe6652b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('556dd477-cdff-4f27-8139-4053abe6652b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('556dd477-cdff-4f27-8139-4053abe6652b','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

מעל 1000 איש נכנסו והצביעו עבור אנשי השנה בתחום הספורט, משה אוחיון זכה ב- 58 אחוז מהקולות והשאיר הרחק מאחורי את הקפטן של הכדורסל, מאיר טפירו. ייצוג נכבד גם לכדוריד שעופר קושמרו הגיעו רביעי ברשימה אחרי ג'קי בן זקן

לאורך יותר משבוע ימים נתנו לכן לבחור את איש השנה שלכם בספורט, גולשי אתר "אשדודנט" נכנסו וקבעו ללא צל של ספק שעבורם משה אוחיון הקפטן של מ.ס אשדוד בעונה שעברה הוא איש השנה בספורט העירוני שלנו. עבור אוהדי אשדוד אוחיון תמיד היה סוג של סמל, עזיבתו בקיץ לוותה בהרבה טונים צורמים מצד שני הצדדים, אוחיון עצמו הגיע בסופ"ש לארץ בשל חתונת אחותו, וגם בשבוע הקרוב נוכל לראות אותו מול הפועל ת"א, אם כי רק דרך הטלוויזיה כי המשחק בפולין. אוחיון עצמו הגיע להישג הזה בזכות 17 השערים שכבש ועוד עשרת הבישולים. אוחיון אמנם לא ממש הצליח דרך היכולת האישית להדביק גם את היכולת הטובה לקבוצה. אלא שהיכולת הטובה של אוחיון ברמה האישית שלחה אותו ללגיה ורשה עם חוזה גדול ומוערך. כאמור אוחיון הקדים את כל אנשי הספורט בעיר ואתם קבעתם: אוחיון הוא הבחירה שלכם בתור איש השנה בספורט.

 

איש השנה של עיתון "המגזין": יעקב טומרקין

אלא שלצד הבחירה של גולשי האתר ואוהדי הספורט ישנה הבחירה האישית שלנו, האמת? שהיה לא פשוט, מצד אחד ישנם הרבה מאד אנשים שהשפיעו ומשפיעים על הספורט בעיר, השנה האחרונה הייתה שנת כדורסל, שגם הכדוריד לא טומן ידו בצלחת ורושם הישגיים היסטוריים בדמות עלייה לליגת העל. אלא שלצד הכדורסל והכדורגל בלט השנה דווקא ספורטאי אישי, אחד שבדרך כלל לא ממש מקבל את הכותרות. יעקב טומרקין בן ה-19 שגדל בבריכה בחרצית ברובע ח', רשם אליפות אירופה גדולה ורשם את הקריטריון לאולימפיאדה בלונדון 2012. טומרקין שייך לספורט האישי, ומה לעשות שאצלנו על הענפים הללו הם לא ממש סקסיים, אלא שבכל זאת על ההישג שלו של בחור מקומי בהחלט מגיע לו ואף יותר מזה. לא רק שהוא קבע את הקריטריון הוא אף יהיה הנציג האשדודי שלנו בלונדון 2012 ואם זה לבד לא שווה את תואר איש השנה, אז אנחנו לא יודעים מה.

 

שמו על המפה: ניסים דוק, ושי האוזמן

בשנה בא הכדורסל מעפיל לליגת העל ורושם עונה היסטורית גדולה בדמות פלייאו וחצי גמר גביע היסטורי בנוקיה, אי אפשר להתעלם מהכדור הכתום שכבש את העיר והדביק את כולם. הכי קל זה לתת את התואר למאיר טפירו, עופר ברקוביץ' או אחרים, אבל חוץ מה שהם לא מקומיים, אנחנו מעדיפים לתת את הבמה למי שבדרך כלל לא ממש נמצא באור הזרקורים. ניסים דוק משמש כסגן יו"ר רשות הספורט של עיריית אשדוד, בתוקף תפקידו הוא עושה הרבה דברים נפלאים עבור הספורט בעיר, אלא שהפעם החלטנו להתמקד דווקא בתפקיד אותו הוא עושה בהתנדבות, דוק משמש כמנכ"ל עמותת מכבי אשדוד והספורט בנשמתו, העובדה שמכבי אשדוד קיבלה שבחים מקיר לקיר ושמה הולך לפניה זה לא מעט בגלל האיש הזה. תוסיפו לזה את העובדה שיהיה קשה מאד למצוא מישהו בעיר שיגיד עליו מילה רעה והנה קיבלתם את אחד מהמועמדים לתואר איש השנה. לצד דוק חייבים לציין את העוזרים במלאכה את היו"ר יצחק גבאי שניתן לומר שהוא שותף מלא לעשייה של דוק ושל שאר החברים בקבוצה, לידם יש את המנכ"ל אלון בן זקן שאת המחמאות על הניהול השקט והיעיל של אשדוד אפשר לזקוף לזכותו, כי הוא איש השטח, לאיתן נוח המנהל וסליחה אם שכחנו מישהו. חוץ מהחבורה הזאת צריך לציין את החלק המקצועי, עו"ד שי האוזמן נכנס לתודעה של כולנו רק לפני כמה שנים בודדות, אז בתור מנהל מקצועי עם הרבה חזון ואמביציה הוא דיבר על ליגת העל ועל כדורסל באשדוד ואז לאט לאט בנה את עצמו ואת הקבוצה, ההצלחה המקצועית של העונה שעברה והעובדה שהקבוצה נראית טוב בהכנה יחד עם העובדה שהסגל ברובו נשאר, את הקרדיט יש לזקוף להאוזמן. או כמו שאמר אחד מאנשי הקבוצה: "מה ששי עשה כאן במהלך הקיץ, הוא צריך לקבל פרס, זה פשוט מדהים, הוא עשה כאן מהלכים שרק בעתיד ידעו להעריך אותם".

הגברת של הספורט: ברג'יט דוקהן

שמדברים על הספורט באשדוד בדרך כלל הקונוטציה הראשונה שעולה היא של גברים, אין כמעט נשים שמייצגות את הספורט בעיר, אחת כזאת היא ברג'יט דוקהן. אפשר להגיד עליה הרבה דברים, אבל היא פשוט בולדוזר, לא קיבלה שום דבר בחסד, הכול היא השיגה בזכות, רשות הספורט, מחלקת הנוער של אשדוד, הקבוצה הבוגרת, ידה בכל ותמיד בצורה חיובית. כמה אנשים אתם יכולים להגיד שג'קי בן זקן אמר עליהם: "הלוואי והיו לי עוד כמה ברגי'ט". דוקהן מבחינתה תמיד מנסה למצוא את הדרך המקורית, הנעימה והמצחיקה בכדי להעביר את המסר, העובדה שבמ.ס אשדוד לקחו אותה כדמות חינוכית למחלקת הנוער אומרת הרבה מאד, זה לא רק העשייה, כמו הכנות והדיבור בגבוה העיניים. אז בזמן שכולנו מסכמים שנה ובוחנים מה כל אחד עשה, את פועלה של ברגי'ט יהיה אפשר לנתח רק בעוד כמה שנים.

 

שמו על המפה 2: עופר קושמרו ושלום כהן

חובבי הספורט סביר להניח שמכירים את השמות הנ"ל, אלה שלא, הם כנראה עדין לא מעורים בספורט, אבל העובדה שיש בוודאות יותר שמכירים את השמות הללו השנה יותר משנה שעברה, מסבירה אולי יותר מכל את תרומתם לספורט בעיר. גם כהן בתור מאמן הפועל אשדוד בכדוריד שם את הספורט הזה על המפה של אשדוד והעונה עוד קבוצה של אשדוד תשחק בליגה העליונה, חוץ ממנו מי שתמיד נלחם ונאבק עבור הספורט בעיר, הוא עופר קושמרו, שבעיר מכנים אותו : "האיש לענפיים קטנים", מעבר לכדוריד הוא גם מנסה לקדם את הג'ודו, ההאבקות וכדומה. בקיצור מגיע גם שנה טובה לאנשים הקטנים והפחות מוכרים בעיר.

 

האירוע של השנה: מכבי אשדוד מעפילה לחצי הגמר בנוקיה

מכבי אשדוד רשמה עונה היסטורי בכל קנה מידה, אלא שבכל ההצלחה של העונה האחרונה, האירוע ההיסטורי שזכור יותר מכל הוא הניצחון של אשדוד במשחק מותח וקשה מול גליל/גלבוע במסגרת רבע גמר גביע המדינה באשדוד. אשדוד וגליל נלחמו ובסוף זכורה לכולם השאגה של מאיר טפירו שלקח את הריבאונד האחרון. אשדוד הגיעה לחצי הגמר בנוקיה לערב היסטורי שייזכר לעד בעיקר עבור אוהדי הקבוצה שעבורם נוקיה היווה סוג של לונה פארק. אלא שהאירוע עצמו היה פחות נחמד, עם תבוסה למכבי ת"א.

 

הייצוג הנשי: מכבי בנות אשדוד

אי אפשר בלי הייצוג הנשי בספורט הקבוצתי, מכבי בנות אשדוד רשמה עוד עונה טובה עם עלייה לגמר, עלייה לחצי הגמר ושוב המון כבוד. נכון שזה הסתיים ללא תואר, אבל זו הייתה עונה של אליצור רמלה. חוץ מזה השחקניות של עדני דגן ימשיכו לכוון גם העונה גבוה מאד עם חיזוק בהתאם. נקווה שבאשדוד ימשיכו לתת ייצוג ובמה גם לספורט הנשי.

אחד לשנה הבאה: קצת יותר פרגון בבקשה

במדינה קטנה כמו שלנו בה כולנו יודעים הכול, יש מספיק צרות, אנחנו בתור תקשורת מחויבים כלפי הציבור והקוראים, אלא שלעיתים נדמה שאנחנו עושים תחרות מי יותר מכאיב ומי יותר ביקורתי. אז בסדר זה חלק מהעבודה, אבל בואו ננסה כולנו להיות קצת יותר מפרגנים, קצת יותר חיובים, מ.ס הפסידה? בואו נגיע יותר למשחק הבא. אשדוד לא ממש מצליחה? בואו ננסה לראות איך משפרים. בואו נחפש מה טוב בשחקנים, מה טוב בספורט ולא מה רע. בואו נספיק לנסות לחפש שחקנים איזה שחקן יצא לבלות לפני משחק או אימון ונחפש איזה שחקן עשה מעשה טוב לילד קטן. בואו ננסה לפתח תרבות ספורט דרך עצמנו ולא לחכות שזה יקרה מצד מישהו אחר. אחרי קיץ של מחאות, אולי כדאי שבמקום שכל אחד ידאג לחלקת האלוהים הקטנה שלנו, נדאג קצת יותר אחד לשני ואיפה יהיה יותר טוב לחיות. אחרי הכול בואו נכנס לפרופורציות אני בסך הכול עוסקים בספורט ולא בדברים קצת יותר חשובים. שתהיה לכולם שנה טובה ונעימה.

$(function(){setImageBanner('534ceacd-73de-4a03-bb73-7876dd79e22a','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20182,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה