להאזנה לתוכן:

המדור פותח את העונה בסערה ואף הביא רכש חדש בדמות 24/7 הדור הבא

*נפתח במ.ס אשדוד שפתחה את העונה בשבוע האחרון, אשדוד שמצאה את עצמה באימון הראשון ללא שוער שני אמיתי למעט יוסי שקל, "נאלצה" לשים את לוי חיון באחד מהשערים. חיון מאמן השוערים של הקבוצה ואחד משוערי העבר של עירוני אשדוד והפועל אשדוד נזעק לבין הקורות.
 

 
*אלא שכאן לא מסתיים הסיפור, שריקי שהוא וחיון חברים טובים, התגעגע כנראה לחבר הישן והחליט להתבדח על חשבונו, חיון שעמד בשער של הקבוצה של שריקי, ספג איזה שער מצחיק ושריקי מיד סינן לספסל: "איזה סחורה הבאתם לנו לכאן?"...  
 
*זה שג'קי בן זקן אוהב את הנוער של אשדוד אנחנו יודעים, אלא שבאימון הבכורה הוא נתן כבוד לאחד משחקניה הצעירים של הקבוצה, גדי קינדה. קינדה שהעונה יהיה על ציר הנוער- בוגרת הגיע לאימון הראשון, אך בשל פציעה לא התאמן, בן זקן שהתבקש על ידי העיתונאים לדבר קרא אליו את קינדה כדי שיעמוד לצידו והשתמש בו כמודל.  
 
*אחרי ששחקני מ.ס אשדוד יצאו לריצה ארוכה מחוץ לגבולות המגרש, אחרי כחצי שעה שהם חזרו לא התאפק האוהד המסור של אשדוד יוסי אלקיים ושאל את דוד רביבו אם "היו גלים בים", לקול צחוקם של השחקנים.  
 
*מי שרואה את יוני דרעי כדי שישים לב לבחור שעובד ללא הרף בחדר הכושר, אולי זה בגלל החתימה החדשה בנס ציונה, אבל דרעי לא מפסיק לפקוד את חדר הכושר בעיר. שאפו.  
 
 
 *חוב קטן מהשבוע שעבר: משפחת זריהן חגגה בר מצווה לבן עמית. חלוץ העבר של עירוני אשדוד יגאל זריהן ורעייתו מטי חגגו בר מצווה לעמית באולמי "בלו-קאסל", כאשר לא מעט אנשי כדורגל, בעבר ובהווה, פיזזו ברחבה לצידם של בני משפחת זריהן הנרגשים. חתן הבר מצווה, עמית זריהן, מככב בימים אלה בקבוצת ילדים ב' של אשדוד, וגם הוא עושה סימנים של חלוץ מטרה עם עתיד מזהיר (ממש כמו האבא). כזכור, הבן הבכור של יגאל ומטי, ניב זריהן, נחשב לחלוץ מחונן בקבוצת נערים א', ונמנה גם בסגל נבחרת ישראל. ועוד כמה פרטים אחרונים על האירוע של משפחת זריהן: האימא מטי התלבשה אצל המעצבת רוקסנה, הדי.ג'י שהלהיב את כולם היה רן מיקס, ועל מלאכת הצילום הופקד שי אסייג.  
 
 
*לפני שבועיים התקיים באשדוד כנס קליטה ארצי, בו נטלו חלק ידוענים, שעלו לארץ לאורך השנים ועברו תהליך של קליטה. אחד מהם הוא מאמן מכבי ת"א דיוויד בלאט, שמן הסתם זכה להתעניינות גדולה לאורך הערב המיוחד. בלאט אף נטל חלק בפאנל אותו הנחה איש ספורט נוסף, ניב רסקין.  
 
*שגית רביבו בשלבי חודש חמישי עם יורשת בבטן והפתעה עסקית ענקית בקרוב! אסור לנו אפילו לרמוז אז חכו חכו זה שווה ביותר. וחיים!? חזק בטורניר גולף עם אלוף הארץ.  
 
 
*בשעה שדרעי עובד בחדר הכושר, מאיר טפירו שוכב על ערסל בתאילנד עם האישה. גם מסיבות הפול מון כלולות בתפריט. המדור תמיד טען שאין כמו חופש.  
 
 
*מאמן הכדורסל טל אריה פתח קריירה שנייה, לא אין צורך לדאוג הוא לא עוזב את הכדור הכתום, רק שעכשיו מי שרוצה להיות גם נהג טוב ולא רק כדורסלן טוב. אריה עובד בתור מורה לנהיגה ואת הרכב הכחול והחדש שלו אי אפשר לפספס ברחבי העיר. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה